GTI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

GTI

Post autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:17

witam mam sprawe tego typu....
mianowicie mam do kupienia tłoki i korby od g60 za smieszne pieniadze....
i tu jest pytanie....czy wymieniajac tloki i korby,dokupujac kompresor g60 osiagne u siebie(golf 3 gti 2.0 8v 2e) 150 KM??czy sie mylę??co nalezaloby jeszcze wymienic...czy tez dolozyc....czekam na odpowiedzi...bardzo pragne osiagnac próg 150 KM :food: :food: :food:


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt sty 03, 2006 23:30

g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
Ostatnio zmieniony wt sty 03, 2006 23:35 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:35

wlasnie o ile sie informuje tloki i korby podchodza....a pragne zdobyc tylko i az 30-35 KM...


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » wt sty 03, 2006 23:46

rafalvr6 pisze:g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
Z tego co ja wiem to wszystkie G60 były 8 zaworowe nie 16 :panna:



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:51

a wiec wlasnie 2e jest 8 V i g60 jest 8V wiec....


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sty 04, 2006 00:26

zapomnij o tym..

pozdro


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 04, 2006 00:42

no i wszystko jasne :grin: GTO ci to wyjasnil najszybciej jak tylko mozna było
ja dodam 5groszy od siebie :hmm:
proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka :grin:



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » śr sty 04, 2006 01:12

wpadna do srodka :grin:[/quote]

..A JAKBY SILIKONKIEM POCIĄGNĄĆ PIERŚCIONKI MOŻE BY USZCZELNIŁY I JAKOŚ BY ŚMIGAŁ .. :rotfl: :rotfl: :rotfl: ...POZDROO



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » śr sty 04, 2006 01:15

ok w takim razie daje spokój...chociaz nie jestem zadowolony.... :smoke: brakuje mi mocy..a pieniedzy na swap niestety nie mam chociaz bardzo interesuje mnie abf.... :cool: ale niestety nie mam takich funduszy zeby jednorazowo wydac 3,5 tys zl....


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » śr sty 04, 2006 12:25

proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka grin

ależ się popisał krzylu nie ma co. 1781 i 1984 to pojemności skokowe silników a nie średnice cylindrów.
średnica cylindra w G60 wynosi 86,4mm
a w 2E wynosi 92,8mm


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr sty 04, 2006 16:37

Rany jak ja uwielbiam takie tematy, czy to sie nigdy nie skończy. :panna: :panna: :panna:

Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
ale uprzedzam że na chwilę obecną mam tylko 50zł i nie stać mnie żeby wydać więcej.
Błagam pomóżcie.


Peace.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » śr sty 04, 2006 18:26

[quote="ml2210"]Rany jak ja uwielbiam takie tematy, czy to sie nigdy nie skończy. :panna: :panna: :panna:

Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
ale uprzedzam że na chwilę obecną mam tylko 50zł i nie stać mnie żeby wydać więcej.
Błagam pomóżcie.


:pub: :pub: :pub: ...dla tego pana a nawet do upadłego !!!! :pub: :pub: :pub: :pub: :partyman: :panna: :okej: pozdroo



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr sty 04, 2006 19:37

NEMESIS pisze:
ml2210 pisze:Rany jak ja uwielbiam takie tematy, czy to sie nigdy nie skończy. :panna: :panna: :panna:
Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
ale uprzedzam że na chwilę obecną mam tylko 50zł i nie stać mnie żeby wydać więcej.
Błagam pomóżcie.

:pub: :pub: :pub: ...dla tego pana a nawet do upadłego !!!! :pub: :pub: :pub: :pub: :partyman: :panna: :okej: pozdroo
dokładnie, kolega ml2210 wie co to znaczy przyrost KM w aucie, chcesz miec stadko w zagrodzie to w kieszeni gruby portfel, u mnie przyrost na N/A opierajac sie tylko na markowych czesciach to bedzie 10 000zł, czyli około 1KM=200zł.
Niestety profesjonalny tuning silnika jest w prostej lini powiazany z gotówka. Pewnie są jakies wyjatki :chytry:



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » śr sty 04, 2006 20:33

panowie a ja uważam że niektórym to moc uderzyła do głowy. kolega się nie zna i chciał się dowiedzieć czy mozna coś takiego zrobić a tu co po nie którzy najeżdzają na niego jak na psa przybłęde.ml2210 szanuje cię, sporo włożyłeś w auto ale to nie powód żeby kazdego bluzgać z błotem jak się nie zna i zadaje takie pytania jak WODA.


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości