MK3 1.8 wymiana całego układu wydechowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK3 1.8 wymiana całego układu wydechowego
mam pytanko:) odnoszące sie do ukladu wydechowego... chciałbym wymienic calutki:) od kolektora po ostatni tłumik i co mi mozecie zaproponowac? mam na to fundusze od dawna sie do tego zbieram lecz nie wiem czy wstawiac strumienice? wycinac katalizator? dac jakies kwasówki az do ostatniego tłumika...?
co proponujecie? a jaki ma by tego efekt? .. hm piekne brzmienie:)
co proponujecie? a jaki ma by tego efekt? .. hm piekne brzmienie:)
najlepszy będzie projektowany pod twoje autko, np. w MG... ale czy to ma sens przy 1.8?
I najważniejsze pytanie... co chcesz osiągnąć poprzez tą wymianę?
Pozdro,
I najważniejsze pytanie... co chcesz osiągnąć poprzez tą wymianę?
Pozdro,
Ostatnio zmieniony ndz kwie 05, 2009 13:09 przez KanedA, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
MG Motorsports... poszukaj w internecie... jak chcesz basik to poszukaj jakiegoś sportowego tłumika końcowego... wystarczy... jak wytniesz kata, będzie taki metaliczny dźwięk...
Pozdro,
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jechać do kogoś kto zajmuje się przeróbką silników wydechami itd. Albo kupić gotowy zestaw dedykowany pod twoje auto np: Supersprinta. Mają wszystko od kolektorów, przez "sportowe" katalizatory (a nie jakieś strumienice) po tłumiki. Przy okazji zrób porting głowicy, jakiś wałek profi dolot np: K&N, program... wydasz na to z 4k zł ale będziesz miał ze 115kucy...tyle co 2E/ADY/AGG w serii
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 14:31 przez rysiektr, łącznie zmieniany 2 razy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
chodzi mi o to, że to nie opłacalna inwestycja w stosunku do osiągnięć. Taniej będzie wsadzić ABFa który w serii ma 150PS i zacząć go modzić a on jest podatny na modyfikacje, niż wpakować kase w 1.8 nie osiągnąc prawie nic. Przeczytaj sobie temat o przeróbkach http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 6&Itemid=7toony pisze:za całosc juz 4tysie? hm.... a jak działa ten K&N?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości