[mkII]Problemy z elektryka Rp->Agg

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

[mkII]Problemy z elektryka Rp->Agg

Post autor: krzysio1985 » wt mar 24, 2009 23:33

Witam
wlasnie jestem w trakcie swapa i mam problem z podlaczeniem wiazki...fakt...wtyczki spasowaly p&p ale nic sie nie dzieje...rozrusznik kreci ale pompka milczy...iskry tez nie ma...bylem u elektryka i powiedzial zebym zakupil skrzynke bezpiecznikow z mkIII bo tam jest wszystko inaczej poprowadzone, a jak juz bede kupowal skrzynke to cala instalacje el :panna: bo on tydzien nie bedzie nad tym siedzial...podejrzewam ze poprostu brakuje mi jakiegos przekaznika ew jakis kabelek nie podpialem...wszystko co sie dalo podlaczyc to podlaczylem...jesli ktos dysponuje fotka skrzynki z przekaznikami z wyjasnieniem od czego ktory jest bylbym wdzieczny...z gory dzieki za rade, bo juz nie wiem jak dzialac...aha czy mozliwe zeby az tak immo blokowal??na 3 sek powinien zagadac przynajmniej chyba??a z immo to tak czy siak to oczekuje na czipa...a co jeszcze, w momencie przekrecenia kluczyka cyka przekaznik ktory wczesniej odpowiadal za prace wycieraczek chyba a wycieraczki nie dzialaja...
pozdrawiam
Krzysiek



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 25, 2009 11:24

Co do pompy to pewnie jednego tylko kabelka nie podpiąłeś. Gdybym miał to auto pod ręką to bym ci uruchomił tą pompę i rozrusznik. Z odpiętym immo powinno dać znaka, że żyje, choć na dłużerj jak 3 sekundy faktycznie nie zapali.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob mar 28, 2009 00:00

daj foty

[ Dodano: 30 Mar 2009 00:59 ]
W pierwszej kolejności tak podłącz mostek.


To tak na szybko.reszta może jutro, postaram się bardzo znaleść chwilkę.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 30 Mar 2009 01:19 ]
Wtyczki od puszki bezpieczników tak jak na rysunku kolorami.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 30 Mar 2009 01:27 ]
Wszystkie uwagi i pytania zamiwszczaj tu w temacie. W pracy nie mam GG.
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 01:24 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » pn mar 30, 2009 01:33

z tego co na szybkosci zauwazylem to nie da sie tak podlaczy mostka...zlaczki na to nie pozwalaja.modyfikowac?? :food:

[ Dodano: 30 Mar 2009 09:49 ]
mariusz75, przy takim zmostkowaniu pompka paliwa pompuje od razu jak tylko wsune kabel, za to nic innego chyba nie zyje
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 01:33 przez krzysio1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 30, 2009 11:13

a przekaźniki zostawiłeś z RPka czy dałeś te z AGG??



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » pn mar 30, 2009 11:45

dalem z agg a mianowicie w R3 przkaznik 30 i w R12 przekaźnik 167
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 11:48 przez krzysio1985, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości