Turbo kit do MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Turbo kit do MK2

Post autor: Xabingo » wt mar 24, 2009 17:29

Witam!
W USA turbo kit dedykowany do Golf II kosztuje około 3000zł (z intercooler'em, wszystkie rurki, złączki itd...)
Myślę coś takiego wpakować do silnika PB (112KM), tak aby silnik miał około 150KM.
Od razu chciał bym zakuć tego PB-ka.
Jakie będą koszta takiej operacji? 3000zł + ???
Części z G60 podejdą do PB-ka? Wał też warto zmienić na mocniejszy?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: Turbo kit do MK2

Post autor: olozwirski » wt mar 24, 2009 23:25

Nie wiem co to za zestaw, ale za 3000 nie zalozysz turbo z prawdziwego zdarzenia.
Co do czesci z G60 to proponuje zalozyc caly dol, a najlepiej caly silnik.
Tylko po co te kombinacje skoro mozna wlozyc ABFa za i cieszyc sie bezawaryjnymi 150KM...
Xabingo pisze:Witam!
W USA turbo kit dedykowany do Golf II kosztuje około 3000zł (z intercooler'em, wszystkie rurki, złączki itd...)
Myślę coś takiego wpakować do silnika PB (112KM), tak aby silnik miał około 150KM.
Od razu chciał bym zakuć tego PB-ka.
Jakie będą koszta takiej operacji? 3000zł + ???
Części z G60 podejdą do PB-ka? Wał też warto zmienić na mocniejszy?



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr mar 25, 2009 19:10

Masz już dobry zawias, heble?

zestaw kosztuje 3k zł a gdzie wystrojenie i ukł. wydechowy żeby to miało ręce i nogi?
aa jeszcze "kucie" silnika następne 3k zł



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » śr mar 25, 2009 19:55

Masz już dobry zawias, heble?
Zawias sportowy -40
Hebelki G60
slonek69 pisze:zestaw kosztuje 3k zł a gdzie wystrojenie i ukł. wydechowy żeby to miało ręce i nogi?
aa jeszcze "kucie" silnika następne 3k zł
Układ wydechowy z G60 byłby dobry - liczmy 1000zł
kit - 3000zł
kucie - 3000zł (a używki z G60 nie były by dobre?)
wystrojenie - ????zł

[ Dodano: 25 Mar 2009 18:57 ]
olozwirski pisze:Tylko po co te kombinacje skoro mozna wlozyc ABFa za i cieszyc sie bezawaryjnymi 150KM...
Turbo to turbo... a bez turbosprężarki to jakoś tak smutno...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » śr mar 25, 2009 22:53

Układ wydechowy z G60 byłby dobry - liczmy 1000zł
kit - 3000zł
kucie - 3000zł (a używki z G60 nie były by dobre?)
wystrojenie - ????zł
ukł. wydechowy g60 może i dobry od katalizatora do końca
kucie korby z g60 136mm pb, pf 144mm do tego jeszcze różnica w średnicach sworzni itp. czyli musisz mieć cały dół z pg
wystrojenie jak sam chcesz eksperymentować to pewnie ze 2 silniki (zakładam że nie umiesz) plus do tego ecu master przejście na jakoś normalną przepływkę albo też digifant1 lub Mega Squirt. z kwotą różnie nie potrafię powiedzieć
Turbo to turbo... a bez turbosprężarki to jakoś tak smutno...
bez turbo mniej koniuff ale też łatwiejsza eksploatacja, bo nie trzeba rozgrzewać silnika żeby włączyć turbo, ani też nie trzeba studzić go żeby wyłączyć. Filtry i oleje tylko a najwyższej półki często wymieniane.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 22:56 przez slonek69, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw mar 26, 2009 08:32

Impreza po pierwsze nie oplacalna a po drugie to zdecydowany przerost formy nad treścią. Popłyniesz na koszta rzędu 8-10K PLN i uzyskasz moze ze 180 koni, moze 200 jak dobrze postroją. Lepiej zdecydowanie iść albo w G60 i robić od podstaw na sprawnym kompresorze, albo w swap na 1.8T. Kwotowo wyjdzie taniej a moc będzie ta sama jak nie większa. No i wszystko seryjne a nie wydumki własne które są robione "na oko" a nie wyliczone przez niemieckich inzynierow.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw mar 26, 2009 11:22

Ok, dzięki za odpowiedzi. Jak na razie szykuję się na swap na PB-ka, ale możliwe, że będzie G60 - zobaczymy jak będzie z kasą...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości