krótka skrzynia + lekkei koło zamacowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
krótka skrzynia + lekkei koło zamacowe
Witam szukałem po forum tylko mam pewien niedosty informacji pytanko pierwsze Czy warto odciązac koło zamachowe w 1,6 GTi silnik EG zdiołem je ostatnio i zastanawiam sie czy warto i co mi to da i czy wogule , a jezeli tak to o ile je odciązyć ?mam taka watpliwośc ( silnik powinien lepiej wchodzić na obroty ale czy nie bedzie tez szybko z nich zchodzić ??) mam 5 biegową skrzynie i zastanawiam sie nad tym aby skrócić pierwsze 2 biegi o 20 % a reszte zostawic , moze ktos juz takie coś ma zrobione ,ciekaw jestem jak bedzie przyspieszał czy mi to da lepsze osiągi ,, no i wkącu bede wymieniał sprzegło co włorzyć serie czy jest cos lepszego do EG
Powiem krókto zalezy mi na dobrym przyspieszeniu na KJs-e uzywam pierwszych 3 biegów zadko uda mi sie władować 4 i 5 pozdrawiam
Powiem krókto zalezy mi na dobrym przyspieszeniu na KJs-e uzywam pierwszych 3 biegów zadko uda mi sie władować 4 i 5 pozdrawiam
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zrób skrzynię na przełożeniu głównym krótkim, wtedy nie bedziesz musiał zbijać do jedynki w ogóle (która nie jest synchornizowana i czasem ciezko wbic jak sie hamuje, pewnie wies zo czym mówię) tylko nawroty robił na dwójce. Główcne 4,46 (z pamięci piszę ) z mk2 syncro da V max przy 6,300 rpm około 160 km/h. Trójka do niespełna 100 km/h.
Z odelżonym zamachowcem silnik szybciej bedzie schodził z obrotów.(mniejsza bezwładnosć układu korbowo tłokowego)
Z odelżonym zamachowcem silnik szybciej bedzie schodził z obrotów.(mniejsza bezwładnosć układu korbowo tłokowego)
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 12:54 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
mogło ci sie zdawać bo w czasie jazdy jest takie zjawisko jak piszesz ale to wynika raczej z czego innego, jeśli mi nie wierzysz rozbierz jakąś skrzynke 020 i sam zobaczsas_gti pisze:Zdawało mi się że jest bez. Tak czy siak zbicie do jedynki podczas gdy auto jedzie jest dość niekomfortową operacją podczas jazdy sportowej a krótka dwójka sprawę załatwia.
sas_gti ma racje Ja mam ten sam problem podczas redukcji do jedynki ,czyli koło zostawiam takie jakie jest , a co ze sprzegłem podejdzie coś lepszego czy poprostu Ja zle dobieram obroty i zle operuje sprzegłem sytuacja wygląda tak ze gdzies po 8 oesie sprzegło nie działa tak jak bym sobie tego zyczył strasznie slizga i duzo trace czasu na starcie ??
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 21:47 przez Adi-Rally, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości