głowica z RP na GU ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

głowica z RP na GU ?

Post autor: vwyj » pt lut 20, 2009 23:53

Witam, czy ktoś z was bawił sie może w taką zamiane ? przelożenie głowicy z monowtrysku na na silnik GU i podłączenie do tego gaźnika ? a może jedynie wałek z takiej głowicy doda mu troche kucy ? Mogłby ktos jeszcze w tym temacie dorzucic albo podpowiedzieć mi gdzie moge znaleźć cos na temat oznaczeń głowic i wałków rozrządu ? z gory wielkie dzieki.



Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » sob lut 21, 2009 12:56

vwyj, zmień gaźnik bo bez tego nic nie uzyskasz a wałek zamontuj od 2E/ADY lub PB/PF


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » sob lut 21, 2009 16:22

masz na myśli jakiś konkretny gaźnik? Właśnie pracuję nad kryzą i chce położyć fiatowskiego Webera jest o tym dość dużo na forum ale nikt nie pisze jak silnik 1,8 sie na tym sprawuje, mam nadzieje ze ten gaźnik mu pomoże bo narazie mi strasznie zamula. Dzięki za info na temat wałków.

wili18 Własnie teraz zauważyłem ze jeździsz na GU i z weberkiem :bigok: napisz mi cos na temat tego jak Ci sie to sprawuje. Ja też jeżdze na GU ale wydaje mi sie ze v-max 120 i 18s do 100 to wstydz dla tego silnika...
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 16:30 przez vwyj, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości