MK4 z silnikiem od Polo GTI 125ps 1,6 16v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomigpr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 28, 2009 00:52
Lokalizacja: P-z
Kontakt:

MK4 z silnikiem od Polo GTI 125ps 1,6 16v

Post autor: tomigpr » śr sty 28, 2009 01:28

Dzięki za jakie kolwiek info na temat tego swapu jeśli ktoś już taki robił albo wie czy to wogóle wykonalne to piszcie



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr sty 28, 2009 12:24

A jaki masz oryginalnie włożony? Bo jak 1.4 to jeszcze może się to opłaca, ale jak 1.6 (obojętnie czy 8 czy 16v) to już raczej lepiej jakieś podstawowe mody zrobić niż bawić się swapa na to 1.6 125 kM. Jak już swapować to przynajmniej 2.0 ew. 1.8 T.



tomigpr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 28, 2009 00:52
Lokalizacja: P-z
Kontakt:

Post autor: tomigpr » śr sty 28, 2009 23:57

Witam sluchaj miałem 1,4 16v rok 99 , zaczołem już grzebać w warsztacie wywaliłem tego móła 1,4 i tak problemy są takie pasuje tylko jedna łapa od strony pasażera bo w polo jest inna skrzynia (sprzęgło na linke ) w Golfie sprzęgło hudruliczne , ale poradziłem sobie wywaliłem wysprzęglik i pedał z pąpką zamontowałem pedał od Polo pasował prawie bez problemu za szeroki ok.1cm myśle że z zamontowaniem silnika nie będe miał problemu łapy to nie problem troche kontowników ceowników mig i wyobraźni ale nie wiem do konca czy mi półosie podejdą i co ze zmianą biegów sam mechanizm zmiany mnie martwi narazie wygląda dobrze zobacze czy podejdzie do golfa ten mechanizm zmiany biegów od polo tzn sama końcówka niewiem co z elektryką czy silnik ruszy na instalacji od mk4 kompa chce czy niechce musze zamontować od Polo tyle czy sie wszystko zgra

Za podopowiedzi i porady z góry Dzięki !

[ Dodano: 28 Sty 2009 23:00 ]
aha a czy opłacalene czy nie to już ci odp prawdopodobnie tak bo ten 1,4 wytknoł korbe pod łapą od alternatora i jeszcze głowica też dostała czyli blok i głowica + tłoki korby to szmelc a Kompletny silnik od Polo gti ze skrzynią komputerem instalacją i wszystkimi pierdołkami które będe potrzebował dałem 1kpln :)



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » czw sty 29, 2009 01:30

A no to jak tak po kosztach nabyłeś ten motor+osprzęt to inna rozmowa. Myślałem, że się dopiero przymierzasz do kupna i upatrzyłeś sobie tego 1.6 i dlatego odradzałem. Jak komp nie podejdzie to i z wiązką może być problem ale to już niech się może ktoś bardziej ogarnięty w elektrycznych tematach wypowie. I nie wiem czy heble z przodu nie będą większe w 1.6.



tomigpr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 28, 2009 00:52
Lokalizacja: P-z
Kontakt:

Post autor: tomigpr » czw sty 29, 2009 02:29

ta o heble tak bardzo sie nie martwie przyjdzie gwint i jakieś koło to pomyśli sie też o tarczach całe szczęście że z tyłu tez sa tarcze ;) myśle że jakoś tam da rade wkońcu 125 kucy to nie taki pocisk

Dzięki za jakiekolwiek info

[ Dodano: 01 Lut 2009 19:33 ]
widać nikt sie nie garnie do tematu ludzie podopwiedzcie coś

[ Dodano: 03 Mar 2009 22:43 ]
temat zamknięty niedługo wyjedzie polo z tym silnikiem a ja mam już 1,6 16v od mk4



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości