zmiana silnika z 1.3 na 1.6 lub 1.8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GrzesTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 19, 2009 21:38
Lokalizacja: Tczew (pom)

zmiana silnika z 1.3 na 1.6 lub 1.8

Post autor: GrzesTM » pn sty 19, 2009 21:58

Witam, jest to mój pierwszy post (tzn kiedyś miałem już konto ale dawno ) dodam jeszcze że często przeglądam forum i wiele ciekawych rzeczy znalazłem.
a więc mam polo 86c z silnikiem 1.3 (tzn 1.1 ale w fatherlandzie ktoś zrobił szlif na 1.3), gaźnik pierburga (nie pamiętam jaki 2e... czy coś), skrzynia 4 biegi, silnik już trochę słabnie (prawdopodobnie ma już lekkie rysy no i wgl stary już jest :helm: a jak był sprowadzony to nawet 170 z niego wycisnąłem :grin: ) no a bardzo lubię tą moją polówke no i mam pytanie czy można bez większych zmian wstawić silnik 1.6(a może nawet 1.8 :chytry: ) z golfika II, tzn czy na skrzynie bedzie pasował, i jakie ewentualnie trzeba robić zmiany (tylko nie piszcie proszę że przeguby są tam jak słomki z McD. bo nie chodzi mi o pisk i dym tylko sprawną jazdę i wyprzedzanie). z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 22:00 przez GrzesTM, łącznie zmieniany 1 raz.


.:.:.:.:.:.:.

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » pn sty 19, 2009 23:22

nie na temat, ale te nasze silniczki 1,3 maja to do siebie że przed śmiercią się ożywiają bo ja swoim 175 albo 180 pojechałem, dokładnie nie wiem bo okazało się że licznik od 5 do 10 zawyżał
ps. mój jeździ "na kroplówce" jeszcze :grin:


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

GrzesTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 19, 2009 21:38
Lokalizacja: Tczew (pom)

Post autor: GrzesTM » wt sty 20, 2009 16:19

nie na temat?? no może ale przecież jest to jakaś modyfikacja, a w takim razie może ktoś pomóc i powiedzieć w jakim miejscu wkleić ten post?? [-o<


.:.:.:.:.:.:.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sty 20, 2009 16:36

Nie bardzo to idzie zrobić. Problem z mocowaniem silnika będzie. Widziałem takie polo z silnikiem PF na ktoryms zlocie (majowka 2007 chyba) i gosciu przespawywał całe podłużnice do tego. Troche hardcorowe rozwiązanie. W każdym razie bez rzeźby w stali nie da rady tego zrobic.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

GrzesTM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 19, 2009 21:38
Lokalizacja: Tczew (pom)

Post autor: GrzesTM » wt sty 20, 2009 16:51

tzn to że mocowanie jest "troszeczkę inne" to wiem :grin: ale czy na skrzynie będzie pasować (lub czy inna skrzynia będzie pasować na przeguby, lub czy inne przeguby chociaż nie wiem od czego bo polówka jest dosyć wąska)


.:.:.:.:.:.:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości