Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » ndz gru 21, 2008 17:11
Witam!!! obmyśliłem jak by podłączyć LPG do weberów tak aby na LPG mało palił (co wiąże się ze sporą stratą mocy) i a na PB BARDZO DUŻA MOC (co wiąże się ze sporym spalaniem)
Oto schemat wykonany w paint'cie mojego autorstwa
Jeżeli będziemy chcieli jechać na LPG to bedziemy musieli pociagnać za linke aby 4 kanały się zamkły a kanał dochodzący do blosa otworzył się wtedy silnik na na PB bedzie zdławiony bo będzie dostawał za mało powietrza lecz jeżeli ustawimy LPG tak aby dobrze palił na zdławionym silniku to otrzymamy czystą ekonomie

mało palący silnczek!
No i to działa odwrotnie zamykamy ten jeden kanał do blosa i jednoczesnie otwieramy 4 kanały do filtrów i przełanczamy na na PB i wtedy mam prawdziwe monstrum
Jeżeli sądzicie że to nie bedzie działać lub że bedzie to bardzo proszę o opinie i komentarze projektu za wszelkie uwagi dziekuję!!
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » ndz gru 21, 2008 19:04
Nie będzie to działało. Gaźniki montuje się po to, że 4 przepustnice obsługują 4 gardziele kanałów ssących, po jednym dla każdego cylindra. Gaźniki się wakuometrami ustawia, żeby podciśnienie w każdym kanale było identyczne. Stosując 4 przepustnice i jeden kolektor ssący dostaniemy ulep, który nam zaleje silnik, a wyregulowanie wakuometrami tego będzie nie możliwe. Inna sprawa, jakbyś wykonał podwójny kolektor ssący. Wystarczyło by do każdego kanału ssącego z gaźnika podpiąć po jednym mniejszym kanale na powietrze z LPG.

Jak wykonam poglądowy rysunek to wkleję.
-
Tomek Pirelli
- Mały gagatek

- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek Pirelli » ndz gru 21, 2008 21:12
Dobrze sie czujesz Lpg do weberów....
Sorry ,ale to Mega Obraza auta i gaźników...Bardzo delikatnie mówiąc!!!!!!!!!!!

Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!
Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!
AEROGRAF!!!!!!!!!!
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » ndz gru 21, 2008 22:01
teoretycznie taki uklad to ma sens gdyby nie to ze po co webery polepszajace przeplyw i moc ograniczac dodatkowymi kanalami i przepustnicami co zmniejszy moc takze gdy auto bedzie na benzynce... juz lepiej itb plus wtrysk gazu, wiec bezsens na starcie no chyba ze chodzi o 10 punktow lansu wiecej na miescie mam webery w moim 16v ale to nie ten dzial....
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » pn gru 22, 2008 21:43
aha... no z tym wtryskiem gazu tez nie glupi pomysl!!! nie pomyslalem o tym i tak oto w prosty sposob zostala rozwiana moja koncepcja

no co zrobic

kto nie pyta ten nie wie...

aha ile bys EVO chcial za wyregulowanie weberów?? bo akurat czekam na weber kit do mojego 9a do tego walki

najlepiej odp mi na pytanie na PW Big THX
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
chosen
- Forum Master

- Posty: 1266
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: chosen » wt gru 23, 2008 00:45
Tomek Pirelli pisze:Dobrze sie czujesz Lpg do weberów....
Sorry ,ale to Mega Obraza auta i gaźników...Bardzo delikatnie mówiąc!!!!!!!!!!!

Skąd się biorą tacy ludzie ?

-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » wt gru 23, 2008 00:51
chosen, nie wiem ;D ale gdyby se uswiadomil ile takie 2.0 na 16v pali to by zczail po co LPG do weberów

moze cyfry ok. 40L na 100km zrobią na nim wrażenie

Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
szymonrs
- Ma gadane

- Posty: 174
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: szymonrs » wt gru 23, 2008 12:48
PiCiA88 pisze:Witam!!! obmyśliłem jak by podłączyć LPG do weberów tak aby na LPG mało palił (co wiąże się ze sporą stratą mocy) i a na PB BARDZO DUŻA MOC (co wiąże się ze sporym spalaniem)
Oto schemat wykonany w paint'cie mojego autorstwa
Obrazek
Jeżeli będziemy chcieli jechać na LPG to bedziemy musieli pociagnać za linke aby 4 kanały się zamkły a kanał dochodzący do blosa otworzył się wtedy silnik na na PB bedzie zdławiony bo będzie dostawał za mało powietrza lecz jeżeli ustawimy LPG tak aby dobrze palił na zdławionym silniku to otrzymamy czystą ekonomie

mało palący silnczek!
No i to działa odwrotnie zamykamy ten jeden kanał do blosa i jednoczesnie otwieramy 4 kanały do filtrów i przełanczamy na na PB i wtedy mam prawdziwe monstrum
Jeżeli sądzicie że to nie bedzie działać lub że bedzie to bardzo proszę o opinie i komentarze projektu za wszelkie uwagi dziekuję!!
ogólnie bardzo dobry PROJEKT!!!!! dużaaaa moc i niskie spalanie!!!! to jest to co misie lubią najbardziej!!!!
niestety jeszcze nikt tego nie dokonał wiec trudno o właściwe porady, ale myśle że warto spróbować choćby dlatego aby na przyszłość umieć cedzić bzdurne fantazje od realnych rzeczy...
daj znać jak wyszło....ile osiągnąłeś śmocy przy jakim spalaniu. Jak wyniki będą imponujące to gwarantuje Ci że po nagłośnieniu twego PROJEKTU koncerny samochodowe będą się biły o Ciebie i wtedy spalanie na poziomie 40l/100km nie będzie robiło na Tobie wrażenia.
zatem do dzieła!!!!!
"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » wt gru 23, 2008 20:02
szymonrs, Pierwsze słowa uznania

Dzieki wielkie no mam tez zamiar to zrobić ja przypuszczam ze jak walki i webery beda i ten moj koncept to na PB bedzie mial ok 230ps <chcial bym> a na LPG 140ps taki kickdown

podczas jazdy sie przelaczy i o 90ps wiecej prawie jak nitro

hehehe

narazie potrzebuje fachowca do ustawienie weberów

bo niestety w moim rejonie jest jedynie Apsik ktory wiem ze sie zna na VW bo reszta cos wie ale nie za wiele

a weber to nie byle co i nie kazdy to zestroi

Ps.
evolution, przemyslalem te twoje rozwiązanie z wtryskiem gazu fakt bedzie to dzialac lecz to i tak bedzie bardzo duzo gazu bralo... wiec koszt i tak bedzie duzy no ale co z tym idzie duze spalanie LPG i wieksza moc

POZDRO all

Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » wt gru 23, 2008 23:36
PiCiA88 pisze:aha... no z tym wtryskiem gazu tez nie glupi pomysl!!! nie pomyslalem o tym i tak oto w prosty sposob zostala rozwiana moja koncepcja

no co zrobic

kto nie pyta ten nie wie...

aha ile bys EVO chcial za wyregulowanie weberów?? bo akurat czekam na weber kit do mojego 9a do tego walki

najlepiej odp mi na pytanie na PW Big THX
ze tak powiem od ciebie 3 razy wiecej niz zwykle tylko po to by tobie tego nie musiec robic...
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » śr gru 24, 2008 00:17
PiCiA88 pisze:szymonrs, Pierwsze słowa uznania

Dzieki wielkie no mam tez zamiar to zrobić ja przypuszczam ze jak walki i webery beda i ten moj koncept to na PB bedzie mial ok 230ps <chcial bym> a na LPG 140ps taki kickdown

podczas jazdy sie przelaczy i o 90ps wiecej prawie jak nitro

hehehe

narazie potrzebuje fachowca do ustawienie weberów

bo niestety w moim rejonie jest jedynie Apsik ktory wiem ze sie zna na VW bo reszta cos wie ale nie za wiele

a weber to nie byle co i nie kazdy to zestroi

Ps.
evolution, przemyslalem te twoje rozwiązanie z wtryskiem gazu fakt bedzie to dzialac lecz to i tak bedzie bardzo duzo gazu bralo... wiec koszt i tak bedzie duzy no ale co z tym idzie duze spalanie LPG i wieksza moc

POZDRO all

Nikt ci nie wystroi gaźników na łączonym kolektorze ssącym.

-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » śr gru 24, 2008 02:15
evolution, zal... nie bede sie wypowiadał juz na ten temat bo szkoda mi klawiatury... :green_fuck:
TAZ, hmmm.... przerobic na 2 kolektory i zrobic rozgaleznik z blosa??
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » śr gru 24, 2008 11:32
Napiszę krótko, dwa gaźniki, cztery przepustnice, cztery kanały ssące. Jak to zrozumiesz to będziesz wiedział, że aby to ci wypaliło to musiałbyś do każdego kanału dać po dodatkowej przepustnicy, a na tymi dodatkowymi przepustnicami dopiero blos.
[ Dodano: Sro Gru 24, 2008 10:37 am ]
Po prostu gaźniki muszą mieć jak ITB osobne kanały ssące, po jednym do każdego gara. Jak je połączysz za przepustnicami to będzie kicha masakryczna i to nie pojedzie.
-
GMS
- Gadatliwa bestia

- Posty: 702
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: GMS » śr gru 24, 2008 16:52
a moze 4x blos i dwa reduktory ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości