Spokojnie powinno sie znalesc do 3tys zl cale mk3 ABF uszkodzone lub anglik... jak przeciez calego passata B5 1,8T z pierwszych rocznikow anglika kupi juz za 5000zl trzeba tylko dobrze poszukacDreak'e pisze:dobrze ale kolega napisał ze ma 3k wiec nie bardzo ABFa ze wszystkim na swapa kupi
SWAP w MK2 tylko na co .....????????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
szukam stronki chłopaki ze swapem vr6 do białego mk II cl a amerykańskiej stronki, potrzebuję na wczoraj może ktoś pomóc
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 18:01
- Lokalizacja: Pomorskie
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Re: SWAP w MK2 tylko na co .....????????
Witam Kolegów!
Troszeczkę odgrzewam starego kotleta, ale nie chciałbym zakładać kolejnego identycznego wątka.
Jestem świerzak jeśli chodzi o VW i skróty którymi tu rzucacie tak naprawdę nie wiele mi mówią.
Pacjentem byłby MK2 (`86) gaźnikowe 1.6 z 4 biegową skrzynką, założenie jest takie że zostajemy na gaźniku (ewentualnie wtrysk przerabiamy na gaźnik), a swap ma być na zasadzie p&p (plug&play), czyli bez zabawy w zmianę mocowań poduszek, zmianę zwrotnic, realnie do wykonania w któryś cieplejszy weekend
No i tu pytanie, co koledzy by zaproponowali jako najlepszy zestawik ?? czy któryś z szanownych klubowiczów ma coś takiego w MK2 ??
Troszeczkę odgrzewam starego kotleta, ale nie chciałbym zakładać kolejnego identycznego wątka.
Jestem świerzak jeśli chodzi o VW i skróty którymi tu rzucacie tak naprawdę nie wiele mi mówią.
Pacjentem byłby MK2 (`86) gaźnikowe 1.6 z 4 biegową skrzynką, założenie jest takie że zostajemy na gaźniku (ewentualnie wtrysk przerabiamy na gaźnik), a swap ma być na zasadzie p&p (plug&play), czyli bez zabawy w zmianę mocowań poduszek, zmianę zwrotnic, realnie do wykonania w któryś cieplejszy weekend
No i tu pytanie, co koledzy by zaproponowali jako najlepszy zestawik ?? czy któryś z szanownych klubowiczów ma coś takiego w MK2 ??
Pozdrawiam - Darek
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
[/quote]czy to założenie z gaźnikiem jest konieczne??[/quote]
Toffic: konieczne, nie konieczne - projekt ma być z grupy nisko budżetowych, i z gatunku prostych czyli chciałbym zanabyć silnik do którego mógłbym zastosować jak najwięcej z obecnego osprzętu, jedynie zmieniając gaźnik na coś w rodzaju 2x45DCOE lub podobne.
Toffic: konieczne, nie konieczne - projekt ma być z grupy nisko budżetowych, i z gatunku prostych czyli chciałbym zanabyć silnik do którego mógłbym zastosować jak najwięcej z obecnego osprzętu, jedynie zmieniając gaźnik na coś w rodzaju 2x45DCOE lub podobne.
Pozdrawiam - Darek
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Toffic: Jeśli będę kupował to na pewno kompletny silnik (wraz z głowicą) z skrzynią - jak rozumie nie będzie problemów z powieszeniem silnika i spięciem półosiek z kołami jeśli wybiorę 1.8/2.0 z dowolnej wersji MK1/2/3 ??toffic pisze:no to poszukaj dołu z 1.8/2.0 i przykryj górą która teraz masz, jak ci starczy $$ to zrób mod głowicy
Jak kwestia ewentualnej głowicy 16v i zastosowania w niej aparatu zapłonowego i cewki z 1.6??
Pozdrawiam - Darek
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob gru 06, 2008 11:03
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Toffic: Kompletny silnik (w sensie dół + góra) potrzebuje do tego żeby spokojnie zająć się jego remontem bez unieruchamiania samochodu (biorąc ilość czasu jaki mam będzie to trwało kilka miesięcy) na dłużej niż jeden weekend który potrzebował bym na podmiankę motorów.toffic pisze:Powoli, piszesz ze chcesz zostawić gaźnik więc po co ci kompletny silnik?? aparat nie, cewka tak, pytanie jak do tego założysz swój gaźnik...
Sama podmianka silników ma być jak najprostsza do wykonania (odkręcenie/przykręcenie pasu śrubek i przewodzików)
Nie planuje zakładać mjego gaźnika, ale coś z oferty weber/dellorto/solex
Pozdrawiam - Darek
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Binio ostatnio był kompletny silnik 2.0 8v w dziale sprzedam jak pamietam Gaźnikom mówimy NIE Wkładaj cały kompletny silnik z osprzętem <<to jest p&p. Uwierz że cały komplet jest nisko budżetowy... a jak zaczniesz składac coś innego i szukać częsci to wydasz więcej niż byś 3 takie swapy zrobił
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości