silnik 2e w mk2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 23, 2008 11:35

jak zostawisz swoje łapy od RP to przyrkęcisz praktycznie każdy silnik z tyc aut ktore wyjieniles bez rzeźbienia. (a nawet nie mam penwosci czy lapy są potrzebne, mysle ze mk3 ma na pewno takie same, passek i ventyl raczej też)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 23, 2008 11:55

sas_gti pisze:. (a nawet nie mam penwosci czy lapy są potrzebne, mysle ze mk3 ma na pewno takie same, passek i ventyl raczej też)
są potrzebne, MkIII ma inną poduche pod silnikiem



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 23, 2008 12:06

ale idzie w tę samą łapę chyba ?? :bajer:



Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » sob paź 25, 2008 14:14

Hej koledzy też zastanawiam się nad swapem w moim mk2,albo kupnem całego z silnikiem. Ja mam silnik 112 km. Polowałem na jakieś 16v,wiem że na KR to nie ma co się łudzić dlatego pytam o PL. A więc wspomniałem o tym silniku mechanikowi który powiedział abym myślał lepiej nad jakimś 2.0 8v z passata,po podobno jedzie już od mniejszych obrotów i nie trzeba go wkręcać jak 16v. Czytałem też dane że niby moje 112km8v lepiej się zbiera do setki niż mk2 z mocniejszym PL z katalizatorem czy to prawda że te PL-ki są takie wolne??? :crazy: Jeśli tak to już lepiej kupić te 8v 2.0. Proszę o odpowiedź.



Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » sob paź 25, 2008 17:13

jestes ze szczecina to mozesz sie przekonac co i jak. Ja mam pl.

112km przy 5400 159Nm przy 4000 vs 129km 5800 168Nm przy 4250

Nie przeszkadza chyba nikomu kto ma zamiar sie z kims scigac ze 16ke trzeba krecic wysoko.



Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » sob paź 25, 2008 19:35

O,dzięki za odpowiedź.
Lysiak pisze:Nie przeszkadza chyba nikomu kto ma zamiar sie z kims scigac ze 16ke trzeba krecic wysoko.
.No nie mi chodzi tylko co się lepiej rozpędza.Wiesz chętnie bym się przekonał jak to jest właśnie z tym przyśpieszeniem,trzeba się ustawić gdzieś tylko muszę miskę olejową zmienić , auto stoi bez oleju chwiowo.Ale się ustawił bym z chęcią.Nie myśl czasem że mówię to w złej sugestji czy coś,nic z tych rzeczy,po prostu chętnie bym spotkał forumowicza z mojego miasta :piwka: .Tylko aby było sprawiedliwie powiedz w jakim stanie masz silnik bo mój domaga się lekkiego remontu.
Ostatnio zmieniony sob paź 25, 2008 19:55 przez Marcin85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 26, 2008 01:04

Marcin85 pisze:Czytałem też dane że niby moje 112km8v lepiej się zbiera do setki niż mk2 z mocniejszym PL z katalizatorem czy to prawda że te PL-ki są takie wolne???
a gdzie ty takie coś czytałeś? Zdrowy 16v objeżdza nawet mocno dłubanego 8v. NIe ma wyjatków, katalozator nie ma wiele do tego.
Wsadzanie 2,0 8v też nie ma większego sensu dla tak małej różnicy w mocy i momencie miedzy 1,8 8v.



Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » ndz paź 26, 2008 10:37

.Tylko aby było sprawiedliwie powiedz w jakim stanie masz silnik bo mój domaga się lekkiego remontu.[/quote]

Silnik mam sprawny, po pewnych przerobkach, wszystkie zostaly wyczytane z tego forum i wprowadzone w zycie. Jesli bedziesz w srode na bronowickiej pot. na krematorium, to sie przejedziemy. Czarny MKII wersja specjal na czarnych stalowkach. Dozobaczenia



Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » ndz paź 26, 2008 18:15

sas_gti pisze:a gdzie ty takie coś czytałeś?
No tutaj:http://www.wroom.pl/dane,techniczne,vol ... 22.html,to GTI . A tu masz GTI 16v:http://www.wroom.pl/dane,techniczne,vol ... 14890.html. Sam widzisz jaki ten net błędny.
Lysiak pisze:Jesli bedziesz w srode na bronowickiej pot. na krematorium,
Postaram się być ale nie obiecuję. Poza tym muszę ci powiedzieć że ani razu tam nie byłem,dopiero teraz słyszę że są jakieś spotkania w szczecinie. Chcę cię jeszcze zapytać czy jak mam auto w nie najgorszym ale też w nie idealnym stanie to nie wybrechtają mnie tam? :grin: Bo skoro tak to nie mam po co tam jechać puki nie kupie drugiego VW. :crazy:

[ Dodano: 26 Paź 2008 17:17 ]
A pro po osiągów to jeśli ma ktoś link z prawidłowymi danymi to bardzo bym prosił.

[ Dodano: 26 Paź 2008 17:20 ]
sas_gti pisze:Zdrowy 16v objeżdza nawet mocno dłubanego 8v
No to wszystko jasne :helm:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn paź 27, 2008 11:42

Marcin85, o doopę potłuc te linki co dałeś, błędy co do mocy, przyspieszenia widoczne na pierwszy rzut oka. Nie ma gti mk2 o mocy 110 KM

PF 107 ma około 9,9-10,1 do setki (katalogowo)
PB 112 KM ma 9,5 (tez katalogowo)

Tutaj jest OK
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... rauch.html

OT jak dajesz linki to dawaj spację przed i po bo nie działa tylko trzeba kopiować :wink:



Marcin85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 09, 2008 17:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin85 » pn paź 27, 2008 21:07

sas_gti pisze:Tutaj jest OK
Wielkie dzięki :grin:

[ Dodano: 27 Paź 2008 20:08 ]
sas_gti pisze:jak dajesz linki to dawaj spację przed i po bo nie działa tylko trzeba kopiować
Ok. Będe o tym pamiętał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości