seat toledo 2.0 v16 swap do mk3?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

seat toledo 2.0 v16 swap do mk3?

Post autor: kamil52115211 » sob wrz 27, 2008 09:41

Witam jak powyzej w temacie czy silnik od seata pasowal by do swapa + zawieszenie skrrzynia i to wszystko co potrzebuje do mojej mk3 bo jak sie nie myle to silnik seata jest na podzespolach vw prawda?
dzieki z gory i pzdr



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob wrz 27, 2008 11:06

pasuje.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
w0jta5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 13:01
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJE)
Kontakt:

Post autor: w0jta5 » sob wrz 27, 2008 16:06

Przod Toledo 1L masz tak jak w Golfie mk2.


Obrazek

Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Post autor: szuan » ndz paź 12, 2008 14:23

wybaczcie za odkop ale nie chciałem zakładać nowego tematu i mam podobny problem bo mam chęć i okazje kupić całego seata toledo 2.0 16V GT (miejsca bez rudej na karoserii chyba nie ma :green_fuck: i praktycznie pół darmo, a nakulane ma chyba 160 z groszem) i poprzekładać graty do mojej Jetty Coupe NZ

tak wiec czy
- cały przód (silnik,skrzynia,łapy,komp,wiązka, bezpieczniki,heble) i tylna belka z heblami podejdzie bez problemu? bez rzeżby i ingerencji w bude itp?
- klima, ele szyby i lustra podejdą?
..aaaa i jeszcze skąd mam wziąść zegary? - bo jak dobrze kojarze to w toledo są inne niż w Jettcie/G2
Jeśli można to prosze jeszcze o taką rozpiske co może zostać, a co trzeba zamienić/przerobić oraz na co zwrócić uwage w tym silniku i co w pierwszej kolejności trzeba wymienić?

zamieszczem foto silnika
Obrazek

z góry dziękuje za odpowiedź, Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 12, 2008 14:59

jesli jetta po 89 to plug&play wszystko


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Post autor: szuan » ndz paź 12, 2008 15:02

evolution, Jetta mk2 Coupe NZ kat. 1990r
a co z pompą paliwa?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 12, 2008 15:16

pompy tez musisz przelozyc


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Post autor: szuan » ndz paź 12, 2008 20:59

evolution, a co z zegarami? bo raczej nie pasują w ori miejsce z mk2...
PS. ten 2.0 16V z seata, to jest mechaniczny wtrysk? - sry ze pytam ale nie znam się aż tak dokładnie na tym...
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 21:38 przez szuan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz paź 12, 2008 23:47

ten ze zdjęcia jest na mechanicznym wtrysku i to jest właśnie dziwne bo według katalogu w toledo montowali tylko ABF-a 2L 16V a na mechanicznym były tylko KR i PL nie jest to czasem 1.8 16V ?


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn paź 13, 2008 08:47

AD6 pisze:ten ze zdjęcia jest na mechanicznym wtrysku i to jest właśnie dziwne bo według katalogu w toledo montowali tylko ABF-a 2L 16V a na mechanicznym były tylko KR i PL nie jest to czasem 1.8 16V ?
Silnik na zdjęciu to 1,8 16v no i do tego PL (129 koni). Koło ABFa to to nawet nie stało [helm]. Cały swap jest dużo mniej warty niż ABF, bo skrzynia jest na wodziki (a nie na linki) i mocy sporo mniej (o awaryjności mechanicznego wtrysku już nawet nie wspominam)

Kolega jest widze pięknym przykładem na to w jaki sposób można się dać nabrać sprzedającemu, który nie wie co sprzedaje :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Post autor: szuan » pn paź 13, 2008 15:54

ok, no to dzieki za ostrzeżenie i wiadomości... pozostało szukać nadal.
pozdrawiam.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości