Syncro w golfie 2 ?? "dyfer"

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw wrz 25, 2008 15:51

gruchaarl pisze:Nie mz zadnego problemu z zamianą pod warunkiem ze wiecie o czym mówimy, zdjecia byłyby dobrym pomysłem. Ja generalnie do swojego MK2 założyłem tylni dyferencjał od AUDI A3 3.2 V6 razem z wałem i jest ok
Pokazesz?
Moze i trzeba wytlumaczyc co jest co i jak sie nazywa. Wiec od poczatku, Przy silniku jest skrzynia a w niej przedni dyfrencjal/mechanizm roznicowy, pozniej jest przekladnia katowa ktora napedza wal. Dalej mamy wiskoze pelniaca role centaralnego mechanizmu roznicowego a za nia tylni dyfrencjal.
I teraz pytanie do kolegi PiCiA88, piszesz ze strzelil ci dyfer z przodu, czyli rozsypal ci sie przedni mechanizm roznicowy, czesc z ktorej wychodzi polos z jednej strony a z drugiej masz przekladnie katowa i druga polos?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw wrz 25, 2008 16:09

z miedzy linijek mozna wywnioskowac OLO ze pisze o kątówce na tyl jednak tez mnie zastanawia czy mu olej ze skrzyni nie pociekl... :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: :)

Post autor: gruchaarl » pt wrz 26, 2008 10:57

evolution pisze:
gruchaarl pisze:Nie mz zadnego problemu z zamianą pod warunkiem ze wiecie o czym mówimy, zdjecia byłyby dobrym pomysłem. Ja generalnie do swojego MK2 założyłem tylni dyferencjał od AUDI A3 3.2 V6 razem z wałem i jest ok :)

Jak cos to tylni dyferencjał dla innych wiskoza mam na sprzedaż :)

silnik ze skrzynią 4x4 + wał kardana tez jest do sprzedania. Niepamietam tylko czy skrzynia była od razu z wyjsciem na wal czy osobno z przekładnią kątową ("dyfer przy skrzyni"), nie pamietam bo nie poatrzyłem na ten silnik juz kilka miesiecy ale sprawdze.

Dodoaj zdjecia bo kazdy mówi o czym innym dyfer, wiskoza, itp itd.....

Evolution ma tez racje, poniewaz ważne jest zeby przy wymianie patzrec na numery katalogowe. Jest to ważne by zachować prędkości obrotowe w skrzyni jak i z tyłu na dyfrze. Jezeli bedą rózne napewno sie coś ukręci :)

[ Dodano: 25 Wrz 2008 14:55 ]
A tak na marginesie PICIA88 jezeli masz MK2 SYNCHRO to masz zajebistą fure do poważnych modów :)
no to zaczynamy
po pierwsze SYNCRO kotek

po drugie przekladnia kątowa czy jak pisze PICIA dyfer przy skrzyni jes zawsze w ukladach 4x4 poprzecznie silnik

po 3 tylni dyferencjal a wiskoza to dwie rozne rzeczy z tym ze jedno zamontowane na drugim

po 4 uruchomiles sprzegło w tym tylnim dyfrze od audi??? bo z tego co wiem to sa chyba inne przelozenia w syncro/male 4motion a mocne ... no chyba ze masz... ale czekam na odpowiedz
i chyba po najwazniejsze picia mowi o peknietej obudowie dyfra przod...
Tak zgadza sie, tylko jedna uwaga !!:) kto powiedział że łącze syncro z 4motion??

Jeżeli chodzi o to o czym mówił PICIA88 faktycznie nie doczytałem do końca :)

Jezeli chodzi o wykonanie, to zakładam komplet 3.2 V6 z całym osprzętem napędowym, tak to wygląda, szczegółów na temat podłączania nie mam zamiaru zdradzać, bedzie działać :) kotek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 10:58 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 26, 2008 12:17

ok skoro wsadzasz caly naped nie ma sprawy, a napisales ze dyfer wiec oklamales troszeczke :green_fuck: . co do podpiecia nie musisz sie napinac nie ty jeden wiesz jak uruchomic 4motion...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » sob wrz 27, 2008 01:20

olozwirski, tak dokladnie to sie rozsypalo o czym mowisz... widac pekniecie i slady oleju... kurcze nie mam jak fotek machnac ale sie postaram jakos to zrobic i pokazac wam!! tak w 100% to nie jest jeszcze moje auto bo mam mozliwosc sie zamienic cabrio mk1 za mk2 syncro... u mnie w cabrio suuper stan lakier deska zegary z mk3, tylko boczkow na drzwiach brak... z mk3 dopasowywalem... steffany i xenon... a tamten silnik IGLA ponoc GTO go krecil do 180Ps i okablowanie w nim robil... i troche lakier do poprawek... a ze bmw E46 320D se kupilem a ze kocham golfy to chce jas mocna maszynke :D tak troche zboczylem z tematu :D sorrki :D


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości