Mod 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
no do gaźnika to sie nadaje jak niepatrzećtanio i az 5Ps http://www.allegro.pl/ite...z_golf_1_3.html
18K4F inside... RWD car :)
Z modyfikacji, użytkownik Chudy modyfikował swoje 1.3 NZ, uzyskał, (nie chce sklamac) okolo 80-90 koni, wymienił:
-wtryski od PF
-komputer od PF
-strojenie.
Co do głowicy, wtryski nie są w głowicy, ale w kolektorze dolotowym, wiec gniazda winny byc takie same.
-wtryski od PF
-komputer od PF
-strojenie.
Co do głowicy, wtryski nie są w głowicy, ale w kolektorze dolotowym, wiec gniazda winny byc takie same.
[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Taki chip można sobie "włożyć"...ciekaw jestem czy kolektor ssący od NZ pasowałby do MH...nie mogłem znaleźć jakiegoś info czy już ktoś to próbował przełożyć...jeżeli nikt nie wie to trzeba będzie sprawdzić :]
Ostatnio zmieniony wt sie 12, 2008 23:45 przez fazer86, łącznie zmieniany 1 raz.
Fazer86 szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo gdyby Cię interesowało to mam na sprzedaż silnik 1.3 spi z kpl. instalacją i sterownikeim. Co do chipów to na jedno wyjdzie jak sobie wypniesz czujnik temp. płynu chłodz. Sterownik wejdzie w tryb awaryjny, mapa będzie jak dla 50 stopni Celsj.
Nic lepszego od Golfa drugiego. Co by nie, jakoby hej.
witam wszystkich,fazer86 pisze:Myślałem też o wielopunkcie, duża jest różnica między twoim mono z aav a tym multi od nz ?? Bo jeżeli chodzi o moc to w mh,nz i aav jest ta sama...
Ps. Nareszcie ktoś wskazał sens modów 1.3 chociaz ja nie robię go do ścigania.
powiem tak, też myślałem o modach 1,3. wiec nie jesteś sam, brakuje mi tego zapału który ty masz , no i kasy .
jeżeli chodzi o porównanie to moc jest ta sama, natomiast osiągi inne,
przykład
porównując do vw polo 1,3. na gażniku i mk2 1,3 NZ na multi to
polo na jedynce i dwójce miało przewagę długości samochodu, natomiast już w połowie trzeciego biegu mk2 był górą.
cdn...
pozdro
W 100% sie z Tobą zgadzam,fazer86 pisze:Miało przewagę ze względu na mniejszą masę, tak mi się wydaje :]skrzynia pisze: porównując do vw polo 1,3. na gażniku i mk2 1,3 NZ na multi to
polo na jedynce i dwójce miało przewagę długości samochodu, natomiast już w połowie trzeciego biegu mk2 był górą.
pozdro
chciałem tylko na prostym przykładzie pokazać różnice. NZ - lepsze osiągi i mniejsze spalanie.
p.s. niedawno kumpel od polo kupił sobie wersję g40 ( 1.3 + kompresor = ok 120 ps )
i już nawet nie próbuje stawać koło niego na światłach, hehe.
A czy jest ktoś kto planował głowicę w 1.3 ? jest jakaś bezpieczna granica ?? czy to w ogóle wykonalne z tą głowicą ??
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 22:57 przez fazer86, łącznie zmieniany 2 razy.
Fajny temacik odnosnie 1.3 uznanego za woła ktory "niejedzie" ja tam nienarzekam na dynamike ( mam 1.3 2G ze skrzynia 4biegowa) no moze troche teraz bo zapodałem felgi 15/7J wiec faktycznie go troche zmulilo ale fajnie wyglada ( jezdzi w trybie LAns teraz ) ale gdy zaloze 13 to istny szatan ( kiedys tez myslalem ze 1.3 to muł i chcialem koniecznie zmienic ten wołowaty silnik bo zdawalo mi sie ze nieda sie wyprzedzac na trasie i wogole, jak ktos tak mysli to niech sie nauczy jezdzic bo mozna tym posmigac tylko trzeba umieć ) ale wracajac do tematu to ja bym mimo wszystko niebyl tak bardzo przekonany do swapa przy ogranicznym budrzecie a dla czego? bo jak sie kupuje uzywany silnik wiekowy z przebiegiem ponad 200 000 to trzeba sie liczyc z tym ze trzeba go troche poremontowac czasem bardziej czasem mniej a tutaj kolega wie co ma, ok 1,3 to niejest potwor z zalozenia to oszczedna wersja miejska ale kto powiedzial ze niemoze byc sportowa troche?:) No moze i moze tylko ile wytrzyma i jaki ma przebieg ( obecnie bardzo orientacyjny stan licznika) bo wg. mnie bzdura jest fakt ze "przebieg" jest niewazny. Jak masz tam nalatane ponad 250 000 to nawet sie nie zastanawiaj tylko wywalaj ten silnik i wkladaj jakis mlodszy jak masz tam jakis przyzwoity przebieg to mozesz cos działać. Ja sam sie kiedys zastanawialem odnosnie silnika swojego czyby go nie podmodzic troche i w sumie dalej niewiem ale chyba skłaniał bym sie ku swapowi tez na 1.3 ale G40 ;] lekki silnik i mozna go podkrecic fajnie i bedziesz sie naprawde szybko poruszać. A co do modów i paliwa to jak chcesz jezdzic szybko to licz sie ze spalaniem, jak chcesz zeby malo palil to kup sobie skuter czy cos. A co do 1.3 to tez potrafia zadziwić Gobo90 jak pierwszy raz jechal ze mna moim 1.3 to niemogl uwiezyc ze to tak idzie. VR to to niejest ale troche autek mozna powkurzac ;P Tak czy inaczej ja Ci w modach 1.3 bede kibicować i z tego co wiem to z gaznika sie wiecej da wyciagnac niz z wtrysku wiec moze nad tym pomysl i powodzenia. poza tym lepsze dobrze utrzymane 1.3 niz zajechane GTI bo nieoszukujmy sie takie tez sie zdarzaja niestety coraz czesciej ((
:hehe: moe golferki, zapraszam
[mk2] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1525752
[mk5] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=419915&p=5082792#p5082792
[mk2] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1525752
[mk5] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=419915&p=5082792#p5082792
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości