Gaźnik - więcej powietrza

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
SchymoN88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 11, 2008 22:11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Gaźnik - więcej powietrza

Post autor: SchymoN88 » czw sie 14, 2008 12:15

Witam wszystkich! Jestem tu nowy, wiec jak cos robie nie tak, to mnie poprawiac :)
Mam takie pytanie: Moj sweter to 1.8 na gaźniku. Na benzynie chodzi super, a na gazie traci z polowe mocy. Slyszalem ze mozna to rozwiazac wywalajac przy gazniku jakas klapke, ktora dlawi doplyw powietrza - kumpel nazywa to "klapa od kibla".... Mozecie mi powiedziec jak to wyglada, jak sie tego pozbyc i czy nie bedzie to mialo jakiegos szkodliwego wplywu na silnik? A i czy pozniej bede mogl to przywrocic do poprzedniego stanu, bo kumpel mi mowil ze ta klapka sie przydaje zima...
I przy okazji zapytam jeszcze o inna rzecz w tym temacie - mianowicie czy instalacja LPG jest jakos zwiazana z pompa paliwa? Bo chcialbym ja odlaczyc (wywalic bezpiecznik) zeby niepotrzebnie nie chodzila i zeby sie nie spalila przez maly poziom paliwa...



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw sie 14, 2008 20:31

SchymoN88 pisze:poprawiac
no to juz :D
SchymoN88 pisze:Slyszalem ze mozna to rozwiazac wywalajac przy gazniku jakas klapke, ktora dlawi doplyw powietrza - kumpel nazywa to "klapa od kibla".... Mozecie mi powiedziec jak to wyglada, jak sie tego pozbyc i czy nie bedzie to mialo jakiegos szkodliwego wplywu na silnik? A i czy pozniej bede mogl to przywrocic do poprzedniego stanu, bo kumpel mi mowil ze ta klapka sie przydaje zima...
pewnie chodzi o klapke od ssania - powiedz kumplowi ze jest w bardzo duzym błędzie poniwaz to nic nieda a ta klapka i tak bedzie otwarta wtedy kiedy powinna byc otwarta (i jest zamknieta wtedy kiedy powinna byc otwarta). To jest ssanie :jezor:
SchymoN88 pisze:I przy okazji zapytam jeszcze o inna rzecz w tym temacie - mianowicie czy instalacja LPG jest jakos zwiazana z pompa paliwa? Bo chcialbym ja odlaczyc (wywalic bezpiecznik) zeby niepotrzebnie nie chodzila i zeby sie nie spalila przez maly poziom paliwa...
gaźnik jak masz to masz pompe mechaniczną na bloku silnika (i zawór na wezu od plaiwa co ma odcinac paliwo podczas pracy na LPG)... to raz... a dwa ze jak masz elektryczną pompe to i tak gazownicy powinni podpiać tak elektryke zeby niechodziła.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
SchymoN88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn sie 11, 2008 22:11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: SchymoN88 » pt sie 15, 2008 14:32

Dzieki za odp :) Czyli nic nie grzebac przy klapce bo to i tak nic nie da?
A z ta pompa to sprawdze jaka jest u mnie....



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt sie 15, 2008 18:44

SchymoN88 pisze:Czyli nic nie grzebac przy klapce bo to i tak nic nie da?
no pewnie ze nic. gaz jak masz to dobry mixer i dobrze parownik ustawić i nic wiecej.


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości