[MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sie 06, 2008 16:15

Oj czasem sie zdaza ze sie zapierdziela a tu nagle cos stoi....
Kolejna sprawa kolega miał golfa III ABF seryjne 280 tarcze ori i jakies tam klocki wielkrotnie hamował z 200 do zera i tarczom jakos nic sie nie stało...
Dwa w takim razie kupujac takie tarcze nacinane do jakich predkosci sa dostosowane... Dalej golf VR6 tez miał hebel 280 i jezdzi sie tym nawet z wiekszymi predkosciami... Wiec raczej jest to dostosowane... do takiej mocy...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sie 08, 2008 17:27

Rapix pisze:Oj czasem sie zdaza ze sie zapierdziela a tu nagle cos stoi....
jak sie nie widzi to sie zwalnia, to nie tor wyścigowy ze masz pewność ze po wejsciu w ślepy zakręt nie napotakasz korka po drodze. Sam na drodze nie jesteś.
Rapix pisze:Swoja drogo cowboy a jak sobie wyobrazasz hamowanie np. z 200 do 0 awaryjne hamowanie na trasie bo np. korek no i pozniej stoje w nim...
takie sytłacje sie zdarzaja..
i o tym mówię.
W ogole dziwne dla mnie jest twierdzenie ze na porządku dziennym są sytuacje w ktorych hamuje sie z 200 bo z przodu jest korek, to dla mnie przykład jak z bajki dla dzieci. Ale co ja sie dziwię skoro dzieci prowadzą te samochody z tych przykładów które przytaczacie. niech Bóg się nad Wami zlituje bo i brembo ORO nie pomoże na brak mózgu. tak tak, potem ktos zalozy jakieś lepsze hebelki i mu sie w głowie przewraca, juz tutaj mozna przeczytac ze jakas vectra z 200 staje w miejscu. To ja sie pytam, jaką gługość ma to "hamowanie w miejscu"?

[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 17:33 ]
cowboy pisze:nie jeździć 200 jak auto nie przystosowane... nawet na autostradzie korek nie robi sie tak ze trzeba z butem w podłodze stanąć
dokładnie! jak ktoś myśli to takich manewrów jak awaryjne hamowanie z 200 robićnie trzeba.
Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 17:30 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt sie 08, 2008 17:48

sas_gti pisze:juz tutaj mozna przeczytac ze jakas vectra z 200 staje w miejscu
potwierdzasz tylko garstkę takich ludzi którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem tekstu, a po drugie nikt tak nie napisał jak ty przytoczyłeś fragment "ze jakas vectra z 200 staje w miejscu" więc chyba sam musisz odpowiedziec na to swoje pytanie "To ja sie pytam, jaką gługość ma to "hamowanie w miejscu"?"
sas_gti pisze:Ale co ja sie dziwię skoro dzieci prowadzą te samochody z tych przykładów które przytaczacie. niech Bóg się nad Wami zlituje bo i brembo ORO nie pomoże na brak mózgu
normalnie zaleciało brakiem szacunku, mając 24 lata raczej nie pozjadałeś jeszcze wszystkich rozumów, a to forum służy raczej do wymiany poglądów, zawierania znajomości a ty co napisałeś to chyba mało ma wspólnego z tym co powinno

radzę więcej warzyw jeść

a to co napisał Rapix, to tylko przytoczenie sytuacji która każdemu może się zdarzyć że trzeba wcisnąć pedał hamulca w podłoge i zapierać się żeby jeszcze mocniej hamować, a znając możliwości jego auta to jest możliwe :helm:

a i jedna uwaga: treść tematu brzmi: " [MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo? " więc lepiej skupić się na tym temacie a nie rozkminiać czy jest możliwe żeby stanąć w miejscu z 200 :okej:

pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 18:05 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sie 08, 2008 18:13

nie wiem ile lat musiałbym nie jeść warzyw żeby jeździć 200 po ślepych zakętach. to wszystko



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt sie 08, 2008 18:53

Kolego nie koniecznie zakrety np. jedziesz pod górke i za górka stoja auta... Mówisz jak by Ci sie nigdy w zyciu nie trafiło że ostro musisz hamowac....



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pt sie 08, 2008 22:00

Zjeżdzacie na tematy pouczania jak się jeździ i hamuje .A ja mam tu pytanie bo mi sie heble konczą i chce coś skutecznego kupić.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt sie 08, 2008 23:06

imp pisze:Zjeżdzacie na tematy pouczania jak się jeździ i hamuje .A ja mam tu pytanie bo mi sie heble konczą i chce coś skutecznego kupić.
ja Ci polecam ATE PD (lub Brembo Max)+ Ferodo DS, Burza może Ci powiedzieć jak to hamuje u mnie


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pt sie 08, 2008 23:31

nawet chyba ten system zamontował u siebie teraz..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob sie 09, 2008 10:30

Ja nie polecam tak jak mówiłem tarcze sie zwichrowały po 10tys km faktem jest hamowały ok ale sie zwichrowały....



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » sob sie 09, 2008 11:25

A Mikoda i Zimmerman zna ktoś opinie .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » sob sie 09, 2008 14:21

imp pisze:Zimmerman
tylko gładkie, bo sporty pękają prawie zawsze, tylko kwestia czasu
imp pisze:Mikoda
z tymi to jest różnie, jednemu pasują inne nie, ja bym wybrał coś innego
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 14:21 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr sie 13, 2008 10:01

cowboy pisze:ktos pisal ze rozgrzal do czerwonosci MIKODE i nie dostala bicia
to byłem ja,
przegrzałem jedną tarczę 2 razy, do czerwoności, bo zapiekał mi się tłoczek,
jedyny problem jaki pozostało to ta przegrzana tarcza teraz trochę bardziej pyli z klocków.
Już je prawie 10kkm katuję, hebel jest bdb, klocków (Ate zwykłe) jeszcze pełno.
aha 426 zł za komplet zapłaciłem 280x22 przód, 239 tył (albo 226- nie pamiętam)


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości