[MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Oj czasem sie zdaza ze sie zapierdziela a tu nagle cos stoi....
Kolejna sprawa kolega miał golfa III ABF seryjne 280 tarcze ori i jakies tam klocki wielkrotnie hamował z 200 do zera i tarczom jakos nic sie nie stało...
Dwa w takim razie kupujac takie tarcze nacinane do jakich predkosci sa dostosowane... Dalej golf VR6 tez miał hebel 280 i jezdzi sie tym nawet z wiekszymi predkosciami... Wiec raczej jest to dostosowane... do takiej mocy...
Kolejna sprawa kolega miał golfa III ABF seryjne 280 tarcze ori i jakies tam klocki wielkrotnie hamował z 200 do zera i tarczom jakos nic sie nie stało...
Dwa w takim razie kupujac takie tarcze nacinane do jakich predkosci sa dostosowane... Dalej golf VR6 tez miał hebel 280 i jezdzi sie tym nawet z wiekszymi predkosciami... Wiec raczej jest to dostosowane... do takiej mocy...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak sie nie widzi to sie zwalnia, to nie tor wyścigowy ze masz pewność ze po wejsciu w ślepy zakręt nie napotakasz korka po drodze. Sam na drodze nie jesteś.Rapix pisze:Oj czasem sie zdaza ze sie zapierdziela a tu nagle cos stoi....
i o tym mówię.Rapix pisze:Swoja drogo cowboy a jak sobie wyobrazasz hamowanie np. z 200 do 0 awaryjne hamowanie na trasie bo np. korek no i pozniej stoje w nim...
takie sytłacje sie zdarzaja..
W ogole dziwne dla mnie jest twierdzenie ze na porządku dziennym są sytuacje w ktorych hamuje sie z 200 bo z przodu jest korek, to dla mnie przykład jak z bajki dla dzieci. Ale co ja sie dziwię skoro dzieci prowadzą te samochody z tych przykładów które przytaczacie. niech Bóg się nad Wami zlituje bo i brembo ORO nie pomoże na brak mózgu. tak tak, potem ktos zalozy jakieś lepsze hebelki i mu sie w głowie przewraca, juz tutaj mozna przeczytac ze jakas vectra z 200 staje w miejscu. To ja sie pytam, jaką gługość ma to "hamowanie w miejscu"?
[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 17:33 ]
dokładnie! jak ktoś myśli to takich manewrów jak awaryjne hamowanie z 200 robićnie trzeba.cowboy pisze:nie jeździć 200 jak auto nie przystosowane... nawet na autostradzie korek nie robi sie tak ze trzeba z butem w podłodze stanąć
Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 17:30 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
potwierdzasz tylko garstkę takich ludzi którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem tekstu, a po drugie nikt tak nie napisał jak ty przytoczyłeś fragment "ze jakas vectra z 200 staje w miejscu" więc chyba sam musisz odpowiedziec na to swoje pytanie "To ja sie pytam, jaką gługość ma to "hamowanie w miejscu"?"sas_gti pisze:juz tutaj mozna przeczytac ze jakas vectra z 200 staje w miejscu
normalnie zaleciało brakiem szacunku, mając 24 lata raczej nie pozjadałeś jeszcze wszystkich rozumów, a to forum służy raczej do wymiany poglądów, zawierania znajomości a ty co napisałeś to chyba mało ma wspólnego z tym co powinnosas_gti pisze:Ale co ja sie dziwię skoro dzieci prowadzą te samochody z tych przykładów które przytaczacie. niech Bóg się nad Wami zlituje bo i brembo ORO nie pomoże na brak mózgu
radzę więcej warzyw jeść
a to co napisał Rapix, to tylko przytoczenie sytuacji która każdemu może się zdarzyć że trzeba wcisnąć pedał hamulca w podłoge i zapierać się żeby jeszcze mocniej hamować, a znając możliwości jego auta to jest możliwe
a i jedna uwaga: treść tematu brzmi: " [MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo? " więc lepiej skupić się na tym temacie a nie rozkminiać czy jest możliwe żeby stanąć w miejscu z 200
pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 18:05 przez Kulon, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Zjeżdzacie na tematy pouczania jak się jeździ i hamuje .A ja mam tu pytanie bo mi sie heble konczą i chce coś skutecznego kupić.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
ja Ci polecam ATE PD (lub Brembo Max)+ Ferodo DS, Burza może Ci powiedzieć jak to hamuje u mnieimp pisze:Zjeżdzacie na tematy pouczania jak się jeździ i hamuje .A ja mam tu pytanie bo mi sie heble konczą i chce coś skutecznego kupić.
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
nawet chyba ten system zamontował u siebie teraz..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
A Mikoda i Zimmerman zna ktoś opinie .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
tylko gładkie, bo sporty pękają prawie zawsze, tylko kwestia czasuimp pisze:Zimmerman
z tymi to jest różnie, jednemu pasują inne nie, ja bym wybrał coś innegoimp pisze:Mikoda
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 14:21 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
to byłem ja,cowboy pisze:ktos pisal ze rozgrzal do czerwonosci MIKODE i nie dostala bicia
przegrzałem jedną tarczę 2 razy, do czerwoności, bo zapiekał mi się tłoczek,
jedyny problem jaki pozostało to ta przegrzana tarcza teraz trochę bardziej pyli z klocków.
Już je prawie 10kkm katuję, hebel jest bdb, klocków (Ate zwykłe) jeszcze pełno.
aha 426 zł za komplet zapłaciłem 280x22 przód, 239 tył (albo 226- nie pamiętam)
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości