[mk2] PB brakuje paliwa w okolicach 4 tys obr

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

[mk2] PB brakuje paliwa w okolicach 4 tys obr

Post autor: zajac » pn sie 11, 2008 20:51

moze ktos bedzie wtajemniczony i bedzie wiedzial o co moze chodzic


otoz zmienilem silnik na z RP na PB (ktory prawodopodobnie ma wtryski od innego auta)
zalozylem pompe 3 barowa i nowke do baku (ta podawcza) i auto po delikatnym dodawaniu gazu wkreca sie do konca ale jak nacisne gwaltownie gaz to dochodzi do 4 tys i nie dostaje paliwa i nie wiem co z tym zrobic

pomoze ktoś??


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn sie 11, 2008 22:23

manometr na przewody paliwowe i zmierzyc cisnienie w listwie
Podcisnienie z kolektora do regulatora paliwa podpiete?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn sie 11, 2008 22:35

podcisnienie podpiete

cisnienie moze uda mi sie zmierzyc jutro


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » wt sie 12, 2008 00:46

czyli jezeli dobrze zrozumialem to jak na luzie masz gaz np w polowie to obroty sie wkręcają na maxa a jak depniesz do dechy to tylko 4ooo obr?? jezeli tak to na kolektorze dolotowym masz przepustnice przy której jest czujnik jak depniesz na max to on zmienia wartość paliwa czy jakos takos...
Obrazek

zaznaczylem Ci ten przełącznik... wez go wykręć i sprawdz czy dalej bedzie tak samo... powinien się wkręcać normalnie do odciecia
potem musisz zamontować do spowrotem ale musisz go ustawić w dobrej pozycji zeby się zalanczal dopiero kiedy bedzie gaz do dechy a nie jak bedzie gaz np 4/5


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 12, 2008 10:12

daj nr wtrysków



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt sie 12, 2008 19:58

picia88

dobrze rozumiesz powoli jak wciskam na luzie to idzie jak depne mocniej to do 3,5 idzie a potem zmula
jutro bede sprawdzal ten pstryczek

toffic jutro moze uda mi sie wyjac listwe i jak beda to numery to napisze


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » wt sie 12, 2008 21:30

no ja tez mialem taki problem i pomoglo to :]


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 13, 2008 00:07

mam nadzieje, jutro sie okaze podmienie listwe z wtryskami z innego auta bo nie wiem czy te nie sa jakies kombinowane i sprawdze ten pstryczek

a czy to moze byc spowodowane filtrem weglowym, bo u mnie jest to nie podlaczone bo nie mam wtyczki do zaworka

i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » śr sie 13, 2008 07:47

zajac pisze:i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu
jest to wąż podcisnienia do MFA idzie on do kabiny w aucie do licznika a dokladniej od funkcji spalania :P :bigok: nie musi byc on podlaczony ale lepiej go zatkac czyms zeby lewego powietrza nie ciągnol
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 07:49 przez PiCiA88, łącznie zmieniany 1 raz.


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sie 13, 2008 08:59

siedzi pompa paliwa albo sa za malo wydajne wtryskiwacze innych klopotow nie przewiduje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 13, 2008 20:08

evolution pompe podlaczalem nawet 4barowa z poczciwego poloneza (dziala napewno bo 3 litrowy chrysler voyager na niej chodzil) i sytuacja była taka sama 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu i mul

a jeszcze 2 pytania na jakiej zasadzie dziala i co robi ten pstryczek od przepustnicy(jak to sie wogole fachowo nazywa)

czy jeśli ta sytacja z mulem pojawia sie po gwaltownym wcisnieciu gazu (powoli jak naciskam to ida obroty do konca) to moze wtryski sa "za duze" i nie dostaja odpowiedniej ilosci paliwa do swojej przepustowosci


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » czw sie 14, 2008 00:19

ten pstryczek daje sygnal do ECU ze przepustnica jest otwarta na maxa ze ciągnie bardzo duzo powietrza i w tym momencie daje mu większą dawke paliwa... u Ciebie cos nie gra... albo ten pstryczek sie wlancza za szybko i auto dostaje za duzo paliwa i za malo powietrza albo zle wtryski masz.... innego wyjscia nie widze.... starales sie wykrecic ten pstryczek??


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt sie 19, 2008 19:20

no to wiesci z pola walki wyeliminowalem regulator cisnienia paliwa, oraz czujnik otwarcia przepustnicy, wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
podlaczylem inny komputer i dalej sie tnie przy 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu

jutro zmierze jeszcze cisnienie paliwa


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 19, 2008 20:11

zajac pisze:wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
Jak pamiętam to jasno-zielone lub niebieskie. Daj nr bo tak to można....
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 20:12 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości