(mk3) podpasowanie silnika

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jasiuekonom

(mk3) podpasowanie silnika

Post autor: jasiuekonom » sob sie 09, 2008 17:54

Mam pytanko czy duzy problem jest aby wlozyc taki silniczek http://moto.allegro.pl/item404563698_si ... lf_iv.html do golfa III 92r. w wersji z silnikiem 1.6 75km???? szukalem w szukajce ale nie znalazlem nic na ten temat
Pozdrawiam
PS: aha i jeszcze powiedzcie ile ten silniczek ma koni co zamiescilem link do neigo



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob sie 09, 2008 18:11

Ten silnik ma 150 kM. Wszystko da się zrobić tylko zależy ile masz kasy na tą całą operację. Generalnie przygotuj się na to, że koszt tej przekładki może przekroczyć wartość Twojego samochodu, a ja powiedziałbym, że na pewno przekroczy i to może nawet sporo bo ten silnik jest bez osprzętu więc resztę gratów trzeba by dokupić wliczając kompletny układ hamulcowy moim zdaniem z przynajmniej GTI 2.0 8v.



jasiuekonom

Post autor: jasiuekonom » sob sie 09, 2008 18:15

kurde bo juz sam nie wiem co zrobic aby chociaz troszke zwiekszyc moc silnika (zmiana silnika niezabardzo w ogole wchodzi w gre) ;/



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sie 09, 2008 18:21

kurde bo juz sam nie wiem co zrobic aby chociaz troszke zwiekszyc moc silnika (zmiana silnika niezabardzo w ogole wchodzi w gre) ;/
sprzedac padło, dobrac kredytu i kupic mocniejszą wersję, taniej sie nie da.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

jasiuekonom

Post autor: jasiuekonom » sob sie 09, 2008 18:27

wcale nie takie padlo, zkreski biore mojego ojca mondeo 1.8 200 rok



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob sie 09, 2008 18:36

to po co zwiekszac chcesz moc? sam sobie przeczysz


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob sie 09, 2008 19:25

Najtańsza, najszybsza i po prostu najlepsza opcja to tak jak napisał djtom sprzedaj i kup po prostu coś mocniejszego bo z tym silnikiem to nic nie zrobisz.



jasiuekonom

Post autor: jasiuekonom » sob sie 09, 2008 19:58

no wiecie poprostu chcialem spytac czy cos sie da zrobic :D wiecie jak to jest, dac palec to chce cala reke, od 0-100 ma 11,92, ile wycisnie to nie wiem bo nie potrzebne mi to :D ale dzieki za informacje, a poza tym codopiero go kupilem wiec nie bede sprzedawal bo cholernie mi sie podoba, mialem zamiar kupic kolejne s-coupe ale jakos trafilem na golfa i chyba przy nim zostane :D:D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2115434#2115434

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki



Awatar użytkownika
Goku-25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 01:13
Lokalizacja: Piekary SL

Post autor: Goku-25 » pt sie 29, 2008 02:49

jasiuekonom posłuchaj mojej rady każdy silnik można usprawnić czy benzynę czy diesla z każda zabawa w podkręcanie jest nakład finansowy a z zmiana modelu tez a i tak później się okaże ze wciąż ci czegoś brak albo zrobisz inwest w swamp najlepiej na silnik diesla TDI 90 km silnik 1z lub 130 km z turbem z zmienną geometria do obu silników nie potrzeba instalacji tylko mechaniczna pompa możne być z 1.9 TD problemów z włożeniem silnika niema a moc przybędzie z czasem kilka modow i wóz jak ta lala LUB w benzynie podkręcić motor wypruj katalizator sugeruje strumienice zmień wałek rozrządu na z ostrymi krzywkami wymień kolektor dolotowe czyli ssacy odchodź kolo zamachowe i mocy przybedzie osobiście :bigok: wole diesle sa bardziej podatne na tak zwany tuning :bajer: czy swamp w razie pytań pisz



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt sie 29, 2008 09:01

Goku-25 pisze:jasiuekonom posłuchaj mojej rady każdy silnik można usprawnić czy benzynę czy diesla z każda zabawa w podkręcanie jest nakład finansowy a z zmiana modelu tez a i tak później się okaże ze wciąż ci czegoś brak albo zrobisz inwest w swamp najlepiej na silnik diesla TDI 90 km silnik 1z lub 130 km z turbem z zmienną geometria do obu silników nie potrzeba instalacji tylko mechaniczna pompa możne być z 1.9 TD problemów z włożeniem silnika niema a moc przybędzie z czasem kilka modow i wóz jak ta lala LUB w benzynie podkręcić motor wypruj katalizator sugeruje strumienice zmień wałek rozrządu na z ostrymi krzywkami wymień kolektor dolotowe czyli ssacy odchodź kolo zamachowe i mocy przybedzie osobiście :bigok: wole diesle sa bardziej podatne na tak zwany tuning :bajer: czy swamp w razie pytań pisz
diesle są podatne na swamp?? :bajer:
ale masz racje po wymienionych modyfikacjach moc przybędzie osobiście...i niech moc pozostanie z tobą :helm:


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości