kompresor
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ano... ciekawe jak sie ma 160 ps na 0.5 bara do 217 na 0.54... czy tez 270 na cisnieniu 0.9 bara w wersji calkowicie ulicznej( do sportu byloby wiecej ale i koszta wyzsze) i jak szybko koszta wzrosna o naped... ciekawe ze nie policzyles remontu silnika, odprezenia... jak napisalCSR_GTI, zobaczymy posmiejemy sie troche...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
siloni8ka remontowac nie musze,, bo jego stan jest bardzo dobry,, a co do odprezenia do gruba uszczelka sie odprezyevolution pisze:ano... ciekawe jak sie ma 160 ps na 0.5 bara do 217 na 0.54... czy tez 270 na cisnieniu 0.9 bara w wersji calkowicie ulicznej( do sportu byloby wiecej ale i koszta wyzsze) i jak szybko koszta wzrosna o naped... ciekawe ze nie policzyles remontu silnika, odprezenia... jak napisalCSR_GTI, zobaczymy posmiejemy sie troche...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
Zrobisz jak piszesz i zaoszczedzisz te 4-5 tys na wstepie na remoncie ,ale potem sie to zemsci z nawiazka i kazdy ci to powie. Ja jestem tego zywym przykładem .Tez sie napaliłem wszystko sobie podliczyłem na szybko poskładałem i potem wyszło 3 razy wiecej na dojscie z tym do porzadku niz to warte.Dlategeo teraz wole sie 50 razy sytac 100 pomirzyc potem kolejne 50 razy spytac POMYSLEC!!! nastepne 50 razy sie upewnic ,ale i tak znajac zycie sie spier**li. Prawda jest taka jak sam nie popsujesz to sie nie nauczysz.
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2008 17:22 przez melon, łącznie zmieniany 2 razy.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
otoz to sam silnik to jakies 10 procent zabawy a bez remontu to zajedziesz nie dalej jak do pierwszego fuckup'u
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
może mieć i 1000 koni pod maską i sie nie rozbije jak będzie jeździł taką samo prędkością jak teraz. i jemu chodzi jak podłączyć to turbo kąpresor a wy w każdym temacie a hamulce zrobiłeś i tak wkółkobugalon pisze:nie wyobrażam sobie zrobienia 200 konnego auta na standardowych hamulcach. Pierwsze drzewo Twoje. Zestaw z G60 to absolutne minimum przy takich mocach.
sory za OT
no pewnie , ze mysle,, i nie tylko o hamulcach,, ale i o sprzeglesHpAaKu pisze:a o hamulcach cos myslisz?
powiem tak,, jako, ze mam dojscia w INTER TEAMIE nawiercane i nacinane (same) tarcze to koszt jak dla mnie 220 od sztuki
przeciez nie nie pisze tutaj, ze chce miec 400 koni z 2000 zl,,, dalem przyblizony kosztorys,, jaki zaoferowal mi pewien "tuner" silnikow z lodzi
[ Dodano: 22 Lip 2008 23:30 ]
jak bys zobaczyl, kto zalicytowal ten zestaw turbo,, to chyba nie pisze tutaj o pustym gadaniu?? ^^lawrai pisze:a co mają hamulce do kompressora w tym temacie ...
[ Dodano: Wto Lip 22, 2008 19:05 ]
ps. coś czuje w kościach że na gadaniu się skończy ...
[ Dodano: 22 Lip 2008 23:31 ]
dokladnieCSR_GTI pisze:AREKA to po cholere mu turbo/kompresor jakby miał jeździć tak samo wolno jak teraz? :green_fuck:
[ Dodano: 22 Lip 2008 23:33 ]
wiesz EVO,, ja nie pisze tutaj o takich szalonych projektach,, jakie ty robiles,, ,3 baryevolution pisze:otoz to sam silnik to jakies 10 procent zabawy a bez remontu to zajedziesz nie dalej jak do pierwszego fuckup'u
tylko o tym,, ze sam chce cos zrobic,, sam dla siebie,, zeby miec satysfakcie,, z tego czego sam uczynilem,, a nie ktos inny,, czy Ty nie masz satysfakcji ze swoich projektow?? pewnie masz i to wielkie jak cholera;]
pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Sory stary, ale nawet nie chce mi sie dyskutować na ten temat. Poza tym nie powiemy mu jak podłączyć kĄpresor bo nie wiemy co to jest.AREKA pisze:może mieć i 1000 koni pod maską i sie nie rozbije jak będzie jeździł taką samo prędkością jak teraz. i jemu chodzi jak podłączyć to turbo kąpresor a wy w każdym temacie a hamulce zrobiłeś i tak wkółkobugalon pisze:nie wyobrażam sobie zrobienia 200 konnego auta na standardowych hamulcach. Pierwsze drzewo Twoje. Zestaw z G60 to absolutne minimum przy takich mocach.
sory za OT
Jeśli o kompresor chodzi to zasada jest prosta.
1. Przygotować mocowania i dłuższy pasek napędzający alternator
2. Zorganizować przebieg paska z zastosowaniem dodatkowych napinaczy w taki sposób aby kompresor miał sprawny napęd.
3. Przerobić mocowania alternatora tak aby dało się w jego pobliżu wstawić kompresor, ewentualnie wyrzucić alternator do tyłu i w jego miejsce kompresor.
4. Połączyć kompresor z przepustnicą zbudowanym własnoręcznie dolotem z intercoolerem lub bez (wedle życzenia)
Zrobione.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
i tu sie mylisz... satysfakcje to bede miec jak v8 skoncze a reszta to czysta zabawanyan pisze:pewnie masz i to wielkie jak cholera;]
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości