[MK 3] jak podrasowac??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » wt paź 25, 2005 12:57

w sumie masz racje bo koszt skrzyni i altka wyjdzie ok 1000 zl. :crazy:
czyli zas pupa....hmmmm
w taki razie co polecacie????chce osiągnąć moc w przedziale 140-150KM.
jak nie swap i nie turbo to co???słyszalem ze ten silnik jest malo podatny na modyfikacje....
to prawda bo w taki razie zostaje mi tylko zabawa w walki ,chipy itd...


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt paź 25, 2005 18:39

Ja mam inną propozycje: odkładaj $$$ i po prostu cierpliwie czekaj - zawsze trafia się okazja!! Wiem po sobie!! Ja moje G60 za marne grosze kupiłem (jak na niemieckie warunki) no troche włożyć musiałem, ale wiem że zawsze warto troche poczekać i chwytać okazje (tymbardziej że do tego czasu dozbierasz troche potrzebnych $$$). Powodzenia.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » śr paź 26, 2005 00:04

czyli mówicie zeby ze najlepszym wyjsciem jest swap???i co jednak 2.0 16 v ABF ???czy moze jednak VR??pytam zeby poprostu wiedziec.... :okej:


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr paź 26, 2005 08:48

Więc odpowiem ze za 3tys to nic konkretnego nie zrobisz, dozbieraj trochę tak jak radzi apsik,
to wtedy pogadamy.
Dla wyjaśnienie dodam ze np. chip-tuning na śwince z hamowaniem to kosz ok 1800zł a przyrost w granicach 6%,
więc raczej szkoda kasy marnować jeśliby miało się zrobić tylko to.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » śr paź 26, 2005 22:58

w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek :food:


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw paź 27, 2005 00:01

proponuje ci ABF to świetny silnik do modyfikacji, VR6 troszke przestarzały i ciężki. No ale więcej ich jest na rynku wtórnym

[ Dodano: Czw Paź 27, 2005 00:03 ]
a jeśli chodzi o diesla ! To naprawde będziesz miał dużo dużo bardzo dużo przeróbek a co za tym idzie duze koszta rzędu 10 tys zł


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw paź 27, 2005 00:25

WODA pisze:w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek :food:
SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » czw paź 27, 2005 18:26

ok w takim razie zaczynam szukac abf-ika badz 1.9 TDI z MK4.nie wiecie w jakiej cenie stoi kompletny motor TDI??i gdzie moge go szukac...a moze macie jakichs handlarzy od motorów z gory bardzo dziekuje....aha jeszcze jedno dzisiaj spotkalem kolesia ktory na do odsprzedania silnik g60...o niebagatelnej mocy 180 KM.(cos tam bylo krecone ,ale nie powiem co:]) jakie macie opinie na temat g60???


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
Bond
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 07, 2005 12:13
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Bond » czw paź 27, 2005 19:07

Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)
Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.


TDI 255/500

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » pt paź 28, 2005 00:24

to wiem...ale taki motorek kosztuje swoje o ile dobrze wiem.nie wiem czy teraz w dobie sprowadzania aut z rajchu jest wogole oplacalne przekladanie silnikow.leiej sprzedac mk3 ,dolozyc troszke i kupic mk4.....hmmmmm powiem szczerze ze jestem w rosterce...


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt paź 28, 2005 08:34

WODA, twój ostatni post wydaje mi się najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
W sumie po co sie bawić w jakieś swapy i takie tam,
skoro można kupić takie samo auto z tego samego roku tylko z dużo mocniejszym silnikiem praktycznie w tej samej cenie.

Najprostrze rozwiązania są zawsze najlepsze.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Ogor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 20:15
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Ogor » czw lis 24, 2005 23:02

Bond pisze:
Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)
Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.
nie wiem czy dizel taki dobry, na vwmani cos sie nie popisaly. a taka 'odpowiednia modyfikacja' kosztuje :chytry:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139655&start=0 Corrado G60 BYŁO

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180693 Golf mk2 VR6 BYŁ

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264969 Golf mk5 GTI JEST :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości