Do ludzi z okolicy.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Do ludzi z okolicy.

Post autor: michi » ndz paź 23, 2005 14:21

Witam!!!
Mam wielka prozbe do ludzi z okolicy bilesko-biała cos takiego ja osobiscie jestem z Cieszyna ludzie z okolicy wiedza dzie to :) Ok a sprawe mam taka chciałem pobawic sie dawka paliwa w moim golfie 2 silnik (JR) ale chyba za dup*** jestem bo nie umiałem tego podniesc o te 250 obrotow (jedna kreska na liczniku) a raz mi sie udało ale jak dokrencałem kontre to zas to zruszałem ustawiłem tak jak było (dziwne ze sie udało) jak by ktos mogł mi pomoc z okolicy robił to albo wie co mnie rzerastało to z gory thx

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 23, 2005 15:01

Nie patrz na obrotomierz tylko na ilosc czarnego dymu z rury wydechowej ;)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz paź 23, 2005 17:43

zaprzal a ty z kad jestes?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 23, 2005 19:59

Bialystok a konkretniej tykocin jesli Ci to cos mowi ;) Studiuje na pb



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz paź 23, 2005 21:26

cos mówi bo ja tez z Podlasia ;) Zambrów ;) jesli cos Ci to mówi :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 23, 2005 21:52

Mowi ;) Bylem tam wczoraj i przedwczoraj przejazdem



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pn paź 24, 2005 16:36

fajnie sobie gadacie :) Ciesze sie ze wiecie z kad juz jestescie :P Ale moze by tak sie zajoł ktos moim problemem to co mi radzisz tam pisza ze mam obroty podnies o jakies 300



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 24, 2005 18:35

A jak Twoje auto juz zostawia chmure dymu to jeszcze chcesz podniesc obroty o 300? Nie patrz na obrotomierz tylko co wylatuje z wydechu. Chmurka dymu przy dawaniu gazu jest dopuszczalna (w granicach rozsadku, nie tak zeby zrobic zaslone dymna), ale silnik nie moze dymic podczas jazdy z jakimis stalymi obrotami, szczegolnie na wysokich obrotach nie powinien dymic. Czego dokladnie nie umiesz zrobic? Luzujesz kontre kluczem 13, i przytrzymaj ja sobie kluczem zeby sie nie obracala, w tym czasie plaskim wkretakiem wkrecasz lekko śróbe zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Nastepnie trzymasz ją nieruchomo i dokrencasz kontrę. Nic Ci sie przecież nie przestawi jesli bedziesz ja jednoczesnie przytrzymywał i kontrował.



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pn paź 24, 2005 20:46

aha a potem wziosc i nastempna srubka zejsc z obrotow ok to bede sie bawił dzieki za pomoc. A jeszcze jedno pytanie duzo tam jest tej srubki co słuzy do zejscia z obrotow zeby mi nie wyleciała bo bede miał pozamiatane.

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn paź 24, 2005 20:54

Ps. uwazaj jak bedziesz odkrecał dawke! Nie rób tego na zimnym silniku i zbyt mocno nie krec... ja miałem taka brzydka historie że urwała mi sie ta srubka... nie wiem jakim cudem ale uj... sie i czesc bez została jej w srodku ale udało sie wyjac bez rozbierania wkrecic nowa i jest git :]



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » wt paź 25, 2005 15:54

dzieki a mam jeszcze jedno pytanie mozecie mi powiedziec o ile wyscie tak dawke podnosili u siebie ?? (o ile obrotow na obrotomiezu) bo ja podniosłem o 500 ale zdawało mi sie ze za duzo i znowu ujołem na standart pomozcie mi. Z gory thx

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt paź 25, 2005 22:39

Nie mam obrotomierza... troszke było ale opusciłem obroty i były juz normalne... autko troszke kopci bo cisnienia turbo nie zwiekszyłem... ale jak na ciezkego Passata to z seryjnym golfem 1.9TD daje rade ;)



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » śr paź 26, 2005 17:13

a moge zrobic tak ze podniose dawke dokrece kontre nie bede zjezdzał z obrotow i przejade sie kawałek czy jak zwieksza mi sie obroty to juz odrazu musze ustawic zeby było rowne 1000 ??? z gory thx

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 26, 2005 17:57

nie musisz mozesz podniesc dawke i sie przjechac sprawdzic... tylko jak bedziesz chciał sobie zostawic to trzeba zmiejszyc obroty!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości