przeruba 1.6 D a TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr cze 25, 2008 19:37

Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy. Chociazby ten TD mozna sobie w miare tanim kosztem ze tak powiem troszke podciagnac ;)
Pozdrawiam GTH
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 19:39 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.



przemooo8905
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
Lokalizacja: Malanow
Kontakt:

Post autor: przemooo8905 » śr cze 25, 2008 19:39

GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr cze 25, 2008 20:23

przemooo8905 pisze:po twoim profilu widac ze masz doswiadczenie w tym fachu,
doświadczenie to mają inni bo są tu ludzie którzy tyle wiedzą o dieslach ze :prayer:

Ale sucha kalkulacja i wychodzi na to ze lepiej swapować (jeśli buda zdrowa) albo sprzedać i kupić inne jak piszesz :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw cze 26, 2008 18:14

OK ,widze ze nic nie umie i nic mądrego nie powiedzialem , kwestia czasu(krotkiego). Zobaczymy co na to powiedza nietorzy koledzy.Mialem dac filmik ale bez glowcy go raczej nie nakrece, ci co czytali co chce zrobic to wiedza o co chodzi, timinig mod nie zostal zrobiony dla zabawy ,spokojnie robie wszstko po kolei az sie nazbiera ztosowna ilosc.

Ps. I widze ze skutecznie wypersfadowaliscie pomysla , niech sobie probuje niech tworzy, kolega ma Passka B2 D->TDi zrobionego na zwyklym D i juz 3 lata tlucze i nawet nie ma tej niby chlodniczy z GTI wlozonej , i jakos nic sie nie usmazylo itd, panowe nie przesadajcie, takie domowe przerobki robione "na pale" to przewaznie lepiej niz fabryka jeżdza.
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 18:25 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 26, 2008 19:46

po prostu niektorzy nie zauwazaja roznicy miedzy hardkorowym dlubaniem a zwykla przerobka D na TD... moim zdaniem jak sie nie przesadza z koksem to tam nie bedzie jakichs kosmicznych obciazen i wszystko bedzie OK


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw cze 26, 2008 22:05

to wlasnie o to chodzi jak go nie masaktujesz to troszke pojezdzisz, ale to chyba nie o to chodzi zebyc autko zarżnac, mozna osiagi dla samego zadowolenia i frajdy zrobic, ja lubie grzebac sobie sam wiec dla mnie to przyjemnosci .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

szladziu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 23:02
Lokalizacja: Strzelce Op
Kontakt:

Post autor: szladziu » pt cze 27, 2008 00:56

i w koncu mi nikt ni enapisal co to jest te timinig mod czy jakos tam i co mozna zrobic z pompa i jak bo nie wiem juz nic co tutaj piszecie ....



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt cze 27, 2008 08:28

W dziale Technicze->Diesel massz mody porozpisywane,rowniez po polsku jaka dokladnie jest tego zasada dzialania.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pt cze 27, 2008 10:18

przemooo8905 pisze:
GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.
Niekoniecznie wkładanie pieniędzy w samochód nie ma sensu. Jak juz niektórzy wiedza posiadam wersje golfa 2 syncro i robie swapa na 3.2 VR6 R32 250KM + TURBO.

Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H

[ Dodano: 27 Cze 2008 10:20 ]
To_mas pisze:
przemooo8905 pisze:po twoim profilu widac ze masz doswiadczenie w tym fachu,
doświadczenie to mają inni bo są tu ludzie którzy tyle wiedzą o dieslach ze :prayer:

Ale sucha kalkulacja i wychodzi na to ze lepiej swapować (jeśli buda zdrowa) albo sprzedać i kupić inne jak piszesz :)
Zgadzam się, swap lub wymiana na coś mocniejszego. Jak buda zdrowa to swap dobra rzecz :hehe:
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 10:20 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt cze 27, 2008 10:56

spawacz pisze:Passka B2 D->TDi
na pewno TDi a nie TD ???(ogromna różnica) bo chyba kolego pojęcia mylisz bo nie chce mi sie wierzyć zeby tak go mocno przerobił ...
szladziu pisze:co to jest te timinig mod
prosze bardzo : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142284

szladziu,
i tu masz ciekawy temat z różnymi linkami jak poczytasz to od razu Ci sie rozjaśni : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232

[ Dodano: Pią Cze 27, 2008 10:59 ]
gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H
sam bym kiedyś chciał :D tylko ze jest to juz duzo większy wydatek wymagający niezłego ogarnięcia tematu i duzo roboty :/ ale warto :D
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 10:57 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 27, 2008 14:52

gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING
niestety swap na PD jest dosyc kosztowny, a jesli PD bedzie po samym programie to mozna nawet zebrac baty od dobrze dlubnietego TD ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 27, 2008 16:45

gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H

wybebeszony moze zejdzie ponizej tony. 6s bardzo optymistyczne, bardzo. max 240 :chytry: moze na mega dlugiej skrzyni, choc raczej na 5b ciezko. na 6 moze i da rade.

patrz Cinkowoz. 160 kuniow i nie robi 6s ani 240, a tym bardziej nie wazy ponizej 1000kg.
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 16:47 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt cze 27, 2008 19:31

do 6s musiały by go ciągnąć do przodu 4koła :) czyli syncro to tego PD



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 27, 2008 19:36

To_mas pisze:do 6s musiały by go ciągnąć do przodu 4koła :) czyli syncro to tego PD
bez przesady ;) starczy dobrze dlubniety PD



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości