Corrado vs Golf MKIII

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Corrado vs Golf MKIII

Post autor: Zoltecek » sob cze 14, 2008 00:05

Witam!
Szukam 'nowego' auta, chcę przeznaczyć na to max 12000. Celuje w auto, które będzie opcjonalnie najlepsze. Chcę aby miało przede wszystkim klimatyzację i napęd syncro dodatkami mogą być komputer, skórzane,podgrzewane fotele, jak największe tarcze hamulcowe i dalej nie pamiętam :jezor: .
Mam 3 typy:
Corrado z żalu,że nie ma silnika wysokoprężnego chciałbym w VR6 bo jest najmocniejszy, samochody z tym silnikiem posiadają najbogatsze wyposażenie i są bezawaryjne Opcjonalnalnie wzglednie ekonomiczne? G chyba odpada, bo słyszałem ze te silniki są awaryjne. Czy to prawda?
Golf III zastanawiam sie nad 2 silnikami VR6 i TDI(110), widziałem, że i jeden i drugi występuje w syncro, ale ciężko tu o najbogatsze wersje - zwłaszcza w TDI.Moc w TDI zapewne bedzie podniesiona.
Chciałbym się dowiedzieć które z aut sie lepiej prowadzi? Corrado-Golf?Syncro- nieSyncro? Które auto ma lepsze gadżety?
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 00:10 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 14, 2008 10:08

jedno slowo syncro... nie bylo tego w corrado wiec sam sobie odpowiedziales... co do awaryjnosci... kazde auto sie psuje a czestotliwosc awari jest odwrotnie proporcjonalna do IQ kierowcy, co do syncro i ekonomicznosci, te dwie rzeczy nie ida w parze, a wrecz syncro pje 20 procent wiec ej, z powodu krotszej skrzyni i strat w napedach..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » sob cze 14, 2008 12:17

w mk3 w tdi syncro masz 90KM i spala ok 1l wiecej..



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob cze 14, 2008 23:15

Ale 12000 to trochę zamało nawet na porządnego AFN tak samo nie kupisz vr6 z syncro za tą kasę chyba że zajechanego. Co do awaryjności corrado wiem że lubią grubszy porfel :grin:
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 23:17 przez bvw08, łącznie zmieniany 2 razy.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz cze 15, 2008 00:46

bvw08 pisze:Ale 12000 to trochę zamało nawet na porządnego AFN tak samo nie kupisz vr6 z syncro za tą kasę chyba że zajechanego. Co do awaryjności corrado wiem że lubią grubszy porfel :grin:
Moja kwota wynika z godzin przeszukiwania ogłoszeń wiec może i ty to zrób?:)

Które auto sie lepiej prowadzi? Czy syncro przy VR6 jest potrzebne? Czy znacznie poprawia się prowadzenie? Czy syncro jest awaryjne?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz cze 15, 2008 11:08

na sliskim i zima napewno na syncro lepiej sie jezdzi.. wprawdzie nie jest to prawdziwe 4x4 ale zawsze cos..
a czy awaryjne.. hmm nie slyszalem jeszcze zeby ktos mial z tym jakis problem..



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » ndz cze 15, 2008 15:14

Jeśli myślisz że oglądając ogłoszenia kupisz dobre auto to gratuluję krótkiej wyobraźni, radzę jak kolega z forum ci pojeździc i poodlądać na żywo auta a niemiłol się zdziwisz. Ogłoszeń jest tysiące a 95% są to handlarze którzy kupują takiego np vr'ka za odrą za 1000-1500euro i myslisz że auto jest w dobrym stanie :rotfl: oczywiście cena w pl już jest ponad raz wyższa od wartości za granicą wiem coś o tym bo dla siebie sprowadziłem 2 dobre auta i mam kolegów handlarzy i wiem na czym się opiera ten rynek więc uważaj zanim kupisz i oglądaj auto ze znajomym mechanikiem i blachachem jak niechcesz wtopic kasy w bagno


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz cze 15, 2008 16:15

co do kupna to napisze tak.. ze szukalem auta z klima i abs i wcale nie za mala kase.. szukalem szukalem i tak minelo 6mscy(chyba z 25aut) po czym kupilem prawie golasa.. w automacie.. ale w idealnym stanie.. no niestety tak jak pisze bvw08, ciezko znalesc w dobrym stanie.. a tym bardziej VR.. tutaj proponuje wizyte na hamowni..

aha nie kupowalem z ogloszenia tylko u siebie na miejscu



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn cze 16, 2008 11:01

Konkretnie:

1. Za kasę którą masz, władujesz się co najwyżej w bagno a nie w auto ktore da Ci frajde (chyba ze zmienisz kryteria lub kwote którą dysponujesz)
2. I syncro i ośka prowadzą się podobnie. Syncro jest nieco lepsze przy jezdzie w zakrętach bo ma korzystniejszy rozkład mas, niestety okupuje to gorszymi przyspieszeniami i wyższym spalaniem
3. Jesli chcesz VR6 i nie zamierzasz go dłubać do mocy 200+ to moim zdaniem syncro jest niepotrzebne
4. Syncro jest bezawaryjne, pod warunkiem, ze obusługujesz auto zgodnie z instrukcją. W moim mk2 po zmianie silnika z 98 koni na 160 koni (napędy zostały z 98 koni) absolutnie nic sie nie psulo.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » wt cze 17, 2008 21:55

Ehh no pewnie, czasem i znajda się wtopy. Ale ja nie planuje kupić od handlarza tylko z domu. Ceny na allegro wahają sie od 15000 i nie uważam ze za 12000 ktoś będzie chciał sprzedać rzęcha. A syncro przydałoby sie na zimę. Które auto sie lepiej prowadzi? Corrado czy GolfIII ?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr cze 18, 2008 00:09

bugalon pisze:4. Syncro jest bezawaryjne, pod warunkiem, ze obusługujesz auto zgodnie z instrukcją. W moim mk2 po zmianie silnika z 98 koni na 160 koni (napędy zostały z 98 koni) absolutnie nic sie nie psulo.
problemy sie zaczely przy mocy 350++


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » śr cze 18, 2008 00:29

Dobrze ja już prawie wszystko wiem - prócz tego który samochód lepiej się prowadzi?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr cze 18, 2008 10:30

lepiej prowadzis sie po zakretach, oska na prostej syncro, przyspieszenia na sliskim syncro, po suchym oska, przy odpowiednim kierowniku po sliskim syncro na zakretach lata driftem i raczej sie do tego nadaje tylko :helm:
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 10:33 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości