instalacja elektryczna, sonda

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

instalacja elektryczna, sonda

Post autor: rafał1988 » pn cze 16, 2008 23:51

MK3 swap silnika z 1,6 AEA na 2E
Mam sonde na 4 kable ale od instalacji silnika jest odcięta wtyczka czy takie podłączenie jest prawidłowe?
-czarny sygnał
-2 białe to podgrzewanie sondy
-szary to masa
więc szary przykręcić do masy, czarny połączyć z czarnym i 2 białe obojętnie czy z żółtym, zielonym

i może gdzie powinny iść 2 kable co idą razem zaizolowace do tych od sądy?
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 15:33 przez rafał1988, łącznie zmieniany 7 razy.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt cze 17, 2008 00:01

rafał1988 pisze:co potrzeba jeszcze?
Najwazniejsze czyli heble.A no i nie wiem czy szafy nie trzeba zmieniac.
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 00:02 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » wt cze 17, 2008 00:05

Yuri pisze:Najwazniejsze czyli heble
heble w sęsie hamowania czy że nie będą półosie pasować
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 00:06 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt cze 17, 2008 00:11

W sensie,ze w 2.0 byly wieksze tarcze z przodu i tarcze z tylu, a nie bebny jak w 1.6
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 00:13 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.



rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » wt cze 17, 2008 00:17

a to wiem, jak zrobie swap silnika jak się uda, to pomyślę nad zrobieniem swapu jakiś hebli



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt cze 17, 2008 00:47

a to wiem, jak zrobie swap silnika jak się uda, to pomyślę nad zrobieniem swapu jakiś hebli
A powinienes odwrotnie. Podstawa jakiegokolwiek zwiekszania osiagow to heble ;)



rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » czw cze 19, 2008 12:01

czy w karzdym MK3 puszka z bezpiecznikami jest taka sama? chodzi mi głównie czy w 1,6 jest taka sama jak w 2,0 oznaczenie 2E,

przymieżyłem już i kostki są inne może ktoś napisze jek powinienem podłączyć wiązke do puszki bezpieczników?
Ostatnio zmieniony czw cze 19, 2008 12:31 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw cze 19, 2008 15:03

Ale powiedzmy szczerze dużo mocniejszy nie będzie i aż tak kolosalnej różnicy niema w przyspieszeniach że odrazu trzeba heble zmieniać co innego jakby grzebał w nim "evolution" i miał ponad 2XX KM wydaje mi się że porządne firmowe tarcze do tego firmowe klocki np EBC green nowy płyn i będzie oki no chyba że będziesz jeździł w kjs gdzie heble będą wykorzystywane ciągle w 100%


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » śr cze 25, 2008 10:43

Troszkę mociejszy, ale jak będzie ładnie chodził to na tyle znajdzie sie belka z tarczami, bo te na bembnach to ledwo mi
hamują
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 10:44 przez rafał1988, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości