nie wiem czy wybrałem dobry dział (może lepiej do TECHNICZNE), ale skoro chcę przerobić swój nape na inny, to chyba jest ok... jeśli temat ma być w innym dziale, to proszę go tam przesunąć

mam Golfa GT 1.8 8v ABS, wstawiam silnik 2.0 16v 9A, do tego dwa podwójne gaźniki Solex i będzie dużo modyfikacji (przeróbka głowicy, wałki Schrick, sportowe sprzęgło itp.) i chciałbym mieć krótką skrzynię (super przyspieszenie, częste wajhowanie biegami, nieduży v-max)... moc będzie dość duża (180-200KM) i chciałbym mieć jak najlepszą trakcję, dlatego myślę o zastosowaniu skrzyni i napędu od wersji syncro... czy to dobry pomysł i czy da się go zrealizować w moim Golfie (czy są problemy z włożeniem skrzyni, wału, tylnego napędu itp.)?? Czy taki Golf 1.8 GT różni się płytą podłogową od Golfa syncro i przez to nie ma miejsca na wstawienie wału do tylnego mostu?? Czy zakup kompletnego zawieszenia wraz z mostem i napędami (chodzi o tył) od Passata 35i B3 Syncro będzie opłacalny - chodzi o to czy te czesci z Passata beda pasowac do mojego Golfa?? Czy skrzynia (jakie poloski sa potrzebne??) od takiego Passata oraz wal rowniez beda pasowac do mojego Golfa?? Co mi jest potrzebne (wszystkie czesci), abym mogl miec w swoim Golfie naped syncro?? Może to głupie pytania, ale nie znam się na tym, a w tej chwili nie mogę się skontaktować z moim mechanikiem (modyfikacje silnika będą przeprowadzane przez mechanika z rallycrossu, który od dawna robi w silnikach 16v do VW).
Z gory dziekuje za wszelka pomoc!!
