[MK 4] Test przyspieszenia i elastyczności
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
[MK 4] Test przyspieszenia i elastyczności
Witam
Zrobiłem dzisiaj test przyspieszenia i elastyczności, i chciał bym żeby ktoś zerknął czy jest w miarę w normie bo miałem regulowaną gruszkę, mam wrażenie że lekko niedoładowuje albo został nawyk z czasu kiedy przeładowywał i teraz mam złudzenie że jedzie za słabo.
jeżeli ktoś zna wyniki tych pomiarów lub wie gdzie można znaleźć coś podobnego żeby porównać to proszę o pomoc.
Golf 4, 1.9 TDI 115ps
Warunki:
Opony zimowe ciśnienie 2.2 przód, 2.0 tył
w środku 3 osoby
paliwo najzwyklejsze ON ze stacji bliska
wyniki:
0-100 km/h --> 11.2 sekundy
3 bieg: 60-100 km/h --> 6 sekund
3 bieg: 60-120 km/h --> 9 sekund
4 bieg: 80-120 km/h --> 8.1 sekundy
4 bieg: 60-120 km/h --> 12.5 sekundy
Zrobiłem dzisiaj test przyspieszenia i elastyczności, i chciał bym żeby ktoś zerknął czy jest w miarę w normie bo miałem regulowaną gruszkę, mam wrażenie że lekko niedoładowuje albo został nawyk z czasu kiedy przeładowywał i teraz mam złudzenie że jedzie za słabo.
jeżeli ktoś zna wyniki tych pomiarów lub wie gdzie można znaleźć coś podobnego żeby porównać to proszę o pomoc.
Golf 4, 1.9 TDI 115ps
Warunki:
Opony zimowe ciśnienie 2.2 przód, 2.0 tył
w środku 3 osoby
paliwo najzwyklejsze ON ze stacji bliska
wyniki:
0-100 km/h --> 11.2 sekundy
3 bieg: 60-100 km/h --> 6 sekund
3 bieg: 60-120 km/h --> 9 sekund
4 bieg: 80-120 km/h --> 8.1 sekundy
4 bieg: 60-120 km/h --> 12.5 sekundy
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 19:13 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
na necie znalazłem już chyba takie testy każdego samochodu poza golfem w TDI bez tuningu , z tego co widzę test elastyczności wypada znacznie korzystniej dla silników TDI w stosunku do benzyniaków. niestety porównania do podobnej jednostki jak moja nie znalazłem.
3 osoby dlatego że 1 mierzyła czas, ja kierowałem a 3 się nawineła do podwiezienia a i tak musiałem rozgrzać silnik do 90 stopni, wydaje mi się że te 100kg w tą czy tamtą nie robi aż takiej różnicy choć mogę się mylić.
dodam jeszcze że koła są 16'
a ja przyspieszałem techniką:
start: ja wciskam pedał gazu od danej prędkości a pasażer wciska stoper.
nie sprawdzałem tak że wciskam gaz do dechy od mniejszej prędkości i przy powiedzmy 60 startuje stoper ale z ciekawości sprawdzę czy wyjdzie lepiej
3 osoby dlatego że 1 mierzyła czas, ja kierowałem a 3 się nawineła do podwiezienia a i tak musiałem rozgrzać silnik do 90 stopni, wydaje mi się że te 100kg w tą czy tamtą nie robi aż takiej różnicy choć mogę się mylić.
dodam jeszcze że koła są 16'
a ja przyspieszałem techniką:
start: ja wciskam pedał gazu od danej prędkości a pasażer wciska stoper.
nie sprawdzałem tak że wciskam gaz do dechy od mniejszej prędkości i przy powiedzmy 60 startuje stoper ale z ciekawości sprawdzę czy wyjdzie lepiej
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
nie wiem jak to się stało ale nie potrafie osiągnąć wyniku 6.6 albo coś pokręciłem albo było przez moment z górki i nie zauważyłem nie wiem...
tym razem sprawdzałem 4x na 4 biegu i 4x na 5 biegu wynik:
4 bieg: 80-120 --> 7.2 do 7.4 sekundy
5 bieg: 80-120 --> 9 do 9.2 sekundy
filmiki chciałem wstawić na youtube ale nie chcą działać, moge wysłać na maila ale wynik jest gorszy niż za 1 razem więc film chyba nie potrzebny
tym razem sprawdzałem 4x na 4 biegu i 4x na 5 biegu wynik:
4 bieg: 80-120 --> 7.2 do 7.4 sekundy
5 bieg: 80-120 --> 9 do 9.2 sekundy
filmiki chciałem wstawić na youtube ale nie chcą działać, moge wysłać na maila ale wynik jest gorszy niż za 1 razem więc film chyba nie potrzebny
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 18:02 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.
No to wyniki naprawde dobre, ale juz w normie.
Nastepnym razem jak bedziesz jechal to sprawdz wyniki na trojce - mysle ze powinienes dokrecic do tych 120 km/h.
A co do youtube to tez ostatnio mialem tam problemy - ale na video.google.com dziala
Nastepnym razem jak bedziesz jechal to sprawdz wyniki na trojce - mysle ze powinienes dokrecic do tych 120 km/h.
A co do youtube to tez ostatnio mialem tam problemy - ale na video.google.com dziala
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
zamieściłem na google ale narazie ich nie widać jak się pojawią to wlepię.
jeżeli te wyniki są dobre to ok, bo przed regulacją gruszki samochód chodził odczuwalnie lepiej, to znaczy mocniej ciągnął i turbo mocno gwizdało, ale przeładowywał, teraz nie przeładowuje a turbo praktycznie jest niesłyszalne, jedynie na niskich obrotach bardzo minimalnie słychać przez 2 sekundy przy pedale w podłodze gwizd, między 1600 a 2000 obrotów, ale jest on tak delikatny że trzeba się przysłuchać i otworzyć szyby, przed tem tubro gwizdało nawet przy zamkniętych szybach, w pierwszej chwili myślałem że mechanik przesadził i zbyt osłabił wóz.
jeżeli te wyniki są dobre to ok, bo przed regulacją gruszki samochód chodził odczuwalnie lepiej, to znaczy mocniej ciągnął i turbo mocno gwizdało, ale przeładowywał, teraz nie przeładowuje a turbo praktycznie jest niesłyszalne, jedynie na niskich obrotach bardzo minimalnie słychać przez 2 sekundy przy pedale w podłodze gwizd, między 1600 a 2000 obrotów, ale jest on tak delikatny że trzeba się przysłuchać i otworzyć szyby, przed tem tubro gwizdało nawet przy zamkniętych szybach, w pierwszej chwili myślałem że mechanik przesadził i zbyt osłabił wóz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości