[mk2] 1,6 PN - co da się zrobić?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt cze 10, 2008 15:49

150 wg instrukcji - czyli możliwe bo 1. to moc a 2. to aerodynamika :)


TDPower

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » wt cze 10, 2008 22:50

ale wy macie problemy, kazdy robi tak na ile go stac i koniec klutni, ten silnik jest malo podatny na przerobki ja mam 1.6 i porobione bylo pare rzeczy pod nadzorem ludzi ktorzy sie na tym znaja i efekt marny, moze troszke lepiej sie zbieral na 2 biegu i to tyle



Awatar użytkownika
kleki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob mar 29, 2008 04:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kleki » śr cze 11, 2008 06:32

Wydaje mi się, że żadne problemy - raczej ciekawa dyskusja. ;-) Niewiele daje mu się zrobić - trudno, można najwyżej bawić się w końcówki tłumika, strumienice... W grę wchodzi jeszcze ewentualnie przerabianie elektryki - tutaj mam szerokie pole do popisu. ;-)



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr cze 11, 2008 16:36

Niektorzy montuja oporniki :bajer:



Awatar użytkownika
kleki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob mar 29, 2008 04:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kleki » sob cze 14, 2008 14:40

Tak też się da. ;-) Można dać przełącznik z czerwonym zabezpieczeniem - jak do odpalania rakiety. ;-)



Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » sob cze 14, 2008 18:39

Ja jestem ciekawy co mozna zdzilac z el bo moze i cos w moim RP sie da.....


Ja mam znajomka co jest tu nawet chyba na forum jego mk1 1.1 leciala 160km/h


Classic jego mk1....
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 18:40 przez ManiekGLS, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Sx!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lip 19, 2008 07:21
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Sx! » ndz paź 26, 2008 16:43

to i ja sie podepne do temaciku tez mam pn i gaznik 2ee i na autostradzie mi wskazywal licznik 180 km/h(3osoby) koła 13" no ale to tylko pokazywal naprawde było 171km/h(gps) z wiatrem wiec chyba jego maks bez oporu powietrza (plaski teren). Tez myslalem ze pobiłem bariere fabryczną tym 180 ale widac tylko na liczniku :P
pozdro



Awatar użytkownika
FidelC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 26, 2007 01:06
Lokalizacja: Kraśnik/Kraków

Post autor: FidelC » ndz lis 30, 2008 17:10

Na obwodnicy w Krakowie też miałem licznikowe 180km/h. Ale realnie to na pewno było koło 170km/h, bo z gps-em jak jadę to licznik przekłamuje koło 8-10km.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz lis 30, 2008 21:24

przecież to nie jest temat o prędkościach maksymalnych tylko o podkręceniu PN robicie tylko śmietnik w temacie :grrr:


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
vafel1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn paź 13, 2008 19:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: vafel1990 » sob gru 20, 2008 20:31

To i ja mam do was pytanie jak przerobić dolot w PN bo z tego co wyczytałem w tym poście to nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Czy wywalenie tego podciśnieniowego co steruje ciepłe zimne powietrze coś da??? Chodzi mi o to co jest przed tą rurą łączącą obudowe filtra z wlotem błotnika.


zapraszam do oceniania i komentowania mojego MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194898

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 20, 2008 22:20

nic nie da, jak chcesz sprawdzić odepnij wężyk na próbe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości