MK3 GTI ADY co zrobic aby sie lepiej zbierał??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

MK3 GTI ADY co zrobic aby sie lepiej zbierał??

Post autor: rysiektr » pt cze 06, 2008 21:47

Witam
Stalem sie niedawno posiadaczem MK3 GTI Edition z silnikiem ADY czyli 2.0 8V 115KM i pytam co mam zrobic lub wymienic zeby sie troszke lepiej zbieral....nie ukrywam ze lubie czasami poscigac sie z kims spod swiatel. Jednak apetyt rosnie w miare jedzenia i te niby 115KM nie wystarcza.Mam tam bardzo ktotka skrzynie Vmax na 1 to ok 60Km/h i na 2 tez niewiele wiecej i dopiero od 3 czuc jak przyspiesza. I tu mam pytanie co zrobic aby mial lepsze przyspieszenie??Wiecej Nm??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt cze 06, 2008 21:49



Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt cze 06, 2008 21:56

nie kazdego na to stac a pozatym sam wiesz jak ciezko jest znalesc ZDROWEGO ABFa lub VR6 i bez wiejskich tjunow
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 22:05 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt cze 06, 2008 22:15

ale to na co liczysz? na opornik? :|


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pt cze 06, 2008 22:15

Powiem ci tak, moze cos ci to uswiadomi. Wlozysz jakies pieniadze w swap np na ABF\AAA\ABV (przyklady) a jezeli te same pieniazki chcialbys zainwestowac w modyfikacje obecnego silnika chyba bylo by ciezko zblizyc sie do 2 ostatnich pozycji ;) Teraz sobie wez pod uwage czy lepiej miec mozliwosc manewrow z bardziej rozwojowa jednostka, czy tez krecic z g****a bat.

PS djTom hehe z tym opornikiem to mnie rozbawiasz od wczoraj, ze tez ludzie sie na to nabieraja... :bajer: Dodam od siebie ze jakis czas temu rozmawialem z panem znawca z allegro ktory oferowal te ustrojstwa gwarantujac przyrost rzedu 40km, podczas rozmowy dosyc szybko sie pogubil, a konkluzji mozna sie domyslec samemu :bajer:, stwierdzil rowniez ze do mojego auta nie da sie zalozyc teguz "chipa" hehe...Naprawde, rece opadaja...

Pozdrawiam GTH
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 22:19 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pt cze 06, 2008 22:22

rysiektr niestety te 2.0 8v to bardziej woly robocze niz scigacze. Fajnie sie tym jedzi nawet ale to raczej dlatego, ze Mk3 jest w miare lekkie, a nie ze silnik jakis super (chociaz dla mnie jest super ze wzgledu na fajny przebieg momentu i ogolna wytrzymalosc). Tez sie zastanawialem co by pomodzic pod maska zeby troche lepiej chodzil i skontaktowalem sie z gosciem z G-Labu. Powiedzial mi mniej wiecej tyle, ze silnik nierozwojowy ale na upartego mozna by cos pokombinowac tyle, ze kupa gratow do wymiany. Powiedzial, ze jak bardzo chce to trzeba zrobic: dolot, caly wydech (razem z kolektorem), jakis walek ostrzejszy wsadzic, pod to wszystko jakis sofcik podobno dalo by sie napisac i wtedy dopiero cos by z tego bylo. I w zaleznosci od stanu i przebiegu, a wiadomo ze wiekszosc z tych rocznikow ma troche nalatane, pewnie jeszcze planowanie czapki by doszlo. Jak widzisz koszta nie male,a mysle, ze 20 kM to max co by z tego wyszlo. Ja juz sie pogodzilem, ze jezdzi jak jezdzi i nie ma sensu przy tym silniku cokolwiek dzialac oprocz uturbiania no ale to juz wyzsza szkola jazdy.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt cze 06, 2008 22:26

djtom pisze:ale to na co liczysz? na opornik?

bardziej na swap skrzyni na jakas inna o innych przelozeniach i jakiejs kobinacji z dolotem wtryskami kompem glowica...taka niskobudzetowka...bo chyba da sie cos jeszcze wydusic z ADYka....
GTH pisze:Teraz sobie wez pod uwage czy lepiej miec mozliwosc manewrow z bardziej rozwojowa jednostka, czy tez krecic z g****a bat
nie chce miec 300KM bo nie stac mnie bedzie zeby napoic tego zarłoka...chce tylko moc troszke szybciej przyspieszac a swap na ABFa lub VR6 to sa koszta rzedu kilku tys do wydania jednorazowo a mi chodzi o zamkniecie sie w ok 1500-2000zl


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » pt cze 06, 2008 22:32

Tak to nawet w erze nie maja ;) Naprawde chce ci pomoc, odloz sobie te 2 000, jak dozbierasz jeszcze troszke to sobie zeswapujesz na cos naprawde godnego polecenia.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt cze 06, 2008 22:36

czyli trudno...pozostaje mi jednak SWAP....a mam pytanie jeszcze odnosnie skrzyni biegow bo prawdopodobnie czeka mnie wymiana bo synchronizator 2 biegu mi zgrzyta wiec jaka skrzynie polecalibyscie do ADYka??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 07, 2008 08:56

Yuri pisze:Powiedzial mi mniej wiecej tyle, ze silnik nierozwojowy
e tam nie rozwojowy, przy uswiadomionym kierowcy 300 ps wytrzymie :) bez niczego 250 ps


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob cze 07, 2008 09:28

stwierdzil rowniez ze do mojego auta nie da sie zalozyc teguz "chipa" hehe
trza było brać :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob cze 07, 2008 10:51

evolution pisze:
Yuri pisze:Powiedzial mi mniej wiecej tyle, ze silnik nierozwojowy
e tam nie rozwojowy, przy uswiadomionym kierowcy 300 ps wytrzymie :) bez niczego 250 ps
Evo ten gosc to mowil w kontekscie N/A. No bo powiedz mi ile bez suszary z tego silnika wyciagniesz? :helm:



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » sob cze 07, 2008 12:04

Wiadomo, jest cisnienie jest zabawa. Cohc czy aby napewno na seryjnych gratach sobie poradzi z 250PS?? Bo mialbym co do tego watpliwosci...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 07, 2008 14:26

chcesz zobaczec 2e ktore ma seryjne bebechy i pluje 272 ps i 433 nm??:> jesli przerobke sie przemysli to wytrzyma jazde z taka moca. podejrzewam ze jednorazowo moznaby wycisnac 350+ ps tylko kosztem tlokow

[ Dodano: Sob Cze 07, 2008 14:28 ]
GTH pisze:stwierdzil rowniez ze do mojego auta nie da sie zalozyc teguz "chipa" hehe
moge napisac program do twojego... z walkiem glowica moznaby sie obic od 150 koni ceny priv


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości