AAM+ co lepiej włożyć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
AAM+ co lepiej włożyć?
mam aam-a i chce troszkę go odmulić
mam do wyboru kpl. komp i włek od abs lub kpl od 2e.
co wybrać proszę o poradę najlepiej od osób które maja to już za sobą.
czego moge sie spodziewać po takiej modyfikacji.
czy zmiena dynamiki i spalania jest6 duża?
pozdrawiam i czekam na rzeczowe odpowiedzi.
dodam że przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące aam+ chodzi mi o podsumowanie .
mam do wyboru kpl. komp i włek od abs lub kpl od 2e.
co wybrać proszę o poradę najlepiej od osób które maja to już za sobą.
czego moge sie spodziewać po takiej modyfikacji.
czy zmiena dynamiki i spalania jest6 duża?
pozdrawiam i czekam na rzeczowe odpowiedzi.
dodam że przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące aam+ chodzi mi o podsumowanie .
W zyciu. Caly osprzet musisz miec. I hamulce wypadalo by zmienic. Wieksze na przod no i tarcze z tylu by sie przydaly zeby to normalnie hamowalo. Moja rada taka zebys jak juz cos to kupil po prostu GTI bo taki swap wyjdzie Cie ze 2 razy wiecej niz jakbys sprzedal, dolozyl i kupil cale auto.wesdam pisze:Sam silnik wystarczy?
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
to jest silnik diesla 110pswesdam pisze:afn?
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
AFTwesdam pisze:chyba (afn?)
ECU jest inne i nie wiem jak ze skrzynia.wesdam pisze:Bo absa to raczej powinienem bez problemu tam wrzucic a reszta moze zostac taka jak jest jesli sie nie myle
wesdam uwierz mi, ze naprawde lepiej Cie wyjdzie sprzedac tego AAM'a i polowac na cos mocniejszego. Mk3 na rynku nie brakuje. Zaoszczedzisz i pieniedzy i nerwow.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
w sumie jak zalozysz ten kpl. z 2e to juz cos to da , ale jeszcze jak bys dal wydech z 2e od glowcy do kata to by tylko tez pomoglo ale wiecej niz 90KM nie zobisz . AAM i ABS to te same silniki tylko komp i walek inny, no i ten nieszczesny stopien strezania AAM 9:1 a , ABS ,PF,2E , PB 10:1
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
a wrzucał ktoś z was wałek i kompa od 2e do aam?
czy wszystko pasuje bez przeróbek?
no i jakich efektów mam sie spodziewać po tej operacji ( jaki wzrost spalanie i co z dynamiką?
wałek ponoć jeden koles wrzucił ale nie wiem co z kompem
proszę o rady , sygestie itp
z góry dzięki
czy wszystko pasuje bez przeróbek?
no i jakich efektów mam sie spodziewać po tej operacji ( jaki wzrost spalanie i co z dynamiką?
wałek ponoć jeden koles wrzucił ale nie wiem co z kompem
proszę o rady , sygestie itp
z góry dzięki
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 19:03 przez szymko2000, łącznie zmieniany 1 raz.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
z tego co wiem to wałek od 2E ludzie wkładaja bez przeróbek , jesli chodzi o kompa to 2E jest wiekopunkt wiec niepodejdzie , i dlatego trzeba szukac kompa od ABS-a.szymko2000 pisze:a wrzucał ktoś z was wałek i kompa od 2e do aam?
czy wszystko pasuje bez przeróbek?
no i jakich efektów mam sie spodziewać po tej operacji ( jaki wzrost spalanie i co z dynamiką?
ponoc jesli to sie włozy silnik jest "zywszy" na wyzszych obrotach
co do róznic to jak juz wczesniej wspominali zostaje stopien sprezania i srednica na wydechu czyli kolektor i chyba na tłumikach w aam jest 45mm a w abs i innych 50mm??cos w tym stylu
[ Dodano: 06 Cze 2008 13:49 ]
a jeszcze taka ciekawostka widziałem gdzies tabele z parametrów krzywek na tych wałkach to ABS i 2E sa bardzo podobne a AAM jednak rózni sie sporo, wiec napewno to ma jakis wpływ
VW forever..
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
dzieki za info Mlody
w sumie to podejrzewałem ze ecu od 2e nie podejdzie (ten wielopkt. mnie zasdtanawial)
a moze ktos zna kogos kto ma kombinacje wałka od 2e i kompa od abs.
chetnie pogadał bym z posiadaczem takiej mieszanki , zanim zaczne dłubać prz moim aamie.
taka rozmowa moze przeważyc szale bo na razie sie jeszcze trochę wacham.
pozdro
w sumie to podejrzewałem ze ecu od 2e nie podejdzie (ten wielopkt. mnie zasdtanawial)
a moze ktos zna kogos kto ma kombinacje wałka od 2e i kompa od abs.
chetnie pogadał bym z posiadaczem takiej mieszanki , zanim zaczne dłubać prz moim aamie.
taka rozmowa moze przeważyc szale bo na razie sie jeszcze trochę wacham.
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości