Porting kolektora ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Porting kolektora ??

Post autor: Baster » śr paź 05, 2005 23:07

Co sie kryje pod tym pojeciem i jak tego dokonac ??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Porting kolektora ??

Post autor: Borys » śr paź 05, 2005 23:55

Baster pisze:Co sie kryje pod tym pojeciem i jak tego dokonac ??
dopasowanie srednic kanałów w głowicy z kanałami w kolektorze, a dokładnie pozbycie sie progów na łączeniu tych 2 elementów oraz powiekszenie srednicy tych kanałów.

a jak sie robi? .. proste, najłatwiej dopasowac pod uszczelkę, boerzesz uszczelkę przykłądasz odrysowujesz rysikem wewnetrzna srednice uszczelki na kolektorze i na głowicy i szlifukesz aluminium by dojść do znaków.

Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw paź 06, 2005 14:05

bardzo dobrze powiedziane:)))



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw paź 06, 2005 18:45

Czyli przy takim ABf-ie zabawy troche z tym jest z tego co widze.....dzieki panowie za szybka odpowiedz



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » czw paź 06, 2005 20:51

a po co sie to robi??


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw paź 06, 2005 21:11

Deacon pisze:a po co sie to robi??
zeby był lepszy przepływ powietrza, bez oporów


www.vrservice.pl

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » czw paź 06, 2005 22:26

to ciagne dalej: a co to daje?? :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt paź 07, 2005 07:44

Deacon pisze:to ciagne dalej: a co to daje?? :)
mniejsze opory przepływu powietrza, wiecjej powietrza moze sie dostac do cylindra


www.vrservice.pl

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pt paź 07, 2005 12:41

czyli co, wieksz moc autka sie robi??


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt paź 07, 2005 14:29

Deacon pisze:czyli co, wieksz moc autka sie robi??
tak, tyle ze trzeba zrobic i kolektor i głowice


www.vrservice.pl

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » pt paź 07, 2005 18:02

a jaka jest cena takiego zabiegu?? i czy dalo by to cos w moim silniku (1.8 gaznik)??


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości