swap na 1.8 16V

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

miker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 15, 2008 14:12
Lokalizacja: krk www.mtk-klub.pl

swap na 1.8 16V

Post autor: miker » pn maja 05, 2008 08:54

wiec tak jako ze w mojej padace silmnik nie pali na wszystkie gary to moje pytanie jest takie
posiadam silnik 1.8 V 90ps czy bez problemu przezuce silnik 1.8 16v ten 136 ps co bedzie do tego potrzebne ?? skrzynka podejdzie od starego ??
pytam bo jestem laikiem w dziedzinie mechaniki
aha jeszcze jedno jakie oznaczenie ma silnik 1.8 16V 136 ps ??


www.mtk-klub.pl

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn maja 05, 2008 09:39

Nie ma silnika 1.8 16V o takiej mocy jak napisales w zadnym VW.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

miker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 15, 2008 14:12
Lokalizacja: krk www.mtk-klub.pl

Post autor: miker » pn maja 05, 2008 10:03



www.mtk-klub.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn maja 05, 2008 12:10

bugalon pisze:Nie ma silnika 1.8 16V o takiej mocy jak napisales w zadnym VW.
.. nie ma i nie ma.. KR.. 100..102 kW roznie w katalogach podawali co do samego swapa, problemy... pytanie co mozna nazwac problemami... ale nie obejdzie sie bez kilku gruntownych zmian ukladu paliwowego i elektrycznego


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

miker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 15, 2008 14:12
Lokalizacja: krk www.mtk-klub.pl

Post autor: miker » pn maja 05, 2008 15:59

evolution pisze:ale nie obejdzie sie bez kilku gruntownych zmian ukladu paliwowego i elektrycznego
czyli nowa pompa paliwowa
nowa wiazka elektryczna alternator ?? cos jeszcze


www.mtk-klub.pl

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » pn maja 05, 2008 16:40

jak jestes laikiem to nie zadawaj pytan i nie rob tego samemu nazbieraj kasy oddaj auto komus kto sie zna albo daj se spokoj


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn maja 05, 2008 20:18

miker pisze:alternator ??
to niekoniecznie ale najlepiej oddaj to komuś kto wie o co chodzi



miker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 15, 2008 14:12
Lokalizacja: krk www.mtk-klub.pl

Post autor: miker » wt maja 06, 2008 14:39

golfiarz1 pisze:jak jestes laikiem to nie zadawaj pytan i nie rob tego samemu
nie napisalem tego nigdzie ze bede to robil sam popprostu chciaslem orienatcyjnie wyliczyc sobie koszty a po drugie po to istnieje cos takiego jak forum zeby zapytac innych :pub:


www.mtk-klub.pl

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » wt maja 06, 2008 15:24

poczytaj to a zobaczysz jak sobie mozna zaplanowac koszty takiej zamiany silnika


czytaj uwaznie i zrozumiesz o co mi chodzilo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119425
t


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

miker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lut 15, 2008 14:12
Lokalizacja: krk www.mtk-klub.pl

Post autor: miker » śr maja 07, 2008 08:09

golfiarz1 pisze:poczytaj to a zobaczysz jak sobie mozna zaplanowac koszty takiej zamiany silnika
juz jestem po jednej zmianie silnika wiec wiem o co chodzi z kosztami tylko chodzilo mi o te czesci ktore sa nie zbedne przy zmianie silnika z 1.8 8V 90ps na 1.8 16V 100(102) kW


www.mtk-klub.pl

kkk231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 13:59
Lokalizacja: Włoclawek

Post autor: kkk231 » sob maja 17, 2008 11:35

czy wszystkie silniki 8 zaworowe miały tylko 90 koni ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob maja 17, 2008 12:01

W MkII były np 107, w MkIII też 75



Awatar użytkownika
Balast
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw maja 12, 2005 18:55
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Balast » sob maja 17, 2008 12:03

kkk231 pisze:czy wszystkie silniki 8 zaworowe miały tylko 90 koni ?
dzwien pytanie kolego 1.3 nie miał 90km 1.6 tez nie PF PB mają powyzej 100 km na stronie głównej masz opisy silników wystarczy tylko poszukać..............
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 12:03 przez Balast, łącznie zmieniany 1 raz.



kkk231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 13:59
Lokalizacja: Włoclawek

Post autor: kkk231 » pn maja 19, 2008 10:02

miker pisze:
golfiarz1 pisze: czesci ktore sa nie zbedne przy zmianie silnika z 1.8 8V 90ps
chodziło mi o 1.8

jeśli chodzi o info na stronie to czytałem trochę na forum, i mimo tego pytam bo mam wrażenie niejasności.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości