Post
autor: Krzylu » śr wrz 28, 2005 00:23
najkszybciej bedzie ci wstawic TD
raz ze wszystko pasuje i uporasz sie przy dobrch wiatrach przez jeden dzien z podąłczeniem i odpaleniem
drugi to ze bedzie mial wiecej mocy a tyle samo bedzie palil co zwyklas
po trzecie ropka tansza i takim GTD z IC mozna juz niezle poierdzielac na drodze
taki zagazowany 1.8 90PS moze miec nizłe klopoty z wyprzedzeniem klekota a nawet moze zostac ostro w tyle
radzil bym ci TD
odpinasz wszystkie czujniki weze itp
odkrecasz od skrzyni silnik wywalasz cały
wkladasz TD
podpinasz zalewasz płynem
odpalasz i smigasz
jest to wszytsko to samo co w dieslu
mniej roboty
aha zapomnialem mozesz miec klopoty z wydechem
wiec lepiej kupic uklad wydechowy od TD
po 1 ze jest pochylony troche inaczej wydech
po drugie w zwyklasie ma mala srednice i moze zamulac silnik
takze uklad wydechowy od TD trzeba sobie załatwic
co do benzyny to niech sie wypowiadaj a inni ale znajac zycie po kilku miesiacach bedzie ci malo mocy