Wałki Schrick

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt kwie 18, 2008 14:00

GTO pisze:tak jest mozliwe by 2E jechał lepiej jak ABF
portingi,walek,strojenie z robotą to wydatek ok 4 - 4.5 tyś zł.

GTO ale porównujesz do seryjnego ABFa, czy też przerobionego(np: chip,dolot,wydech,lżejsze koło zamachowe)???


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pt kwie 18, 2008 14:48

olafart pisze: no własnie, bo mi zalezy na tym zeby nie "zmienic" go na ABFa, ze straci dol...
ABF ma porownywalny dol 2E, gdyby porownywac silniki 115KM 8v i 16v to faktycznie w 8v by byl mocniejszy dol, ale tu porownujesz silnik 115km do 150km. :crazy:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob kwie 19, 2008 11:47

porównywuje do seryjnego ABFa
jasne ze 2E straci dół i to dość znacznie na koszt góry, wzmocnienie dołu i góry to jedynie przez montaż turbo i to takiego niezadużego.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » sob kwie 19, 2008 12:26

GTO pisze:jasne ze 2E straci dół i to dość znacznie na koszt góry, wzmocnienie dołu i góry to jedynie przez montaż turbo i to takiego niezadużego.
Z tego co widze na stronie Światka, to takie delikatne walki (typu "GT") moga wzmocnic i dol i gore, ale nie sa to z kolei duze przyrosty. Z kolei ostrzejsze walki wycinaja dol, ale bardzo wzmacniaja gore.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » sob kwie 19, 2008 16:57

Niestety takie są uroki silników 8v bez turbo albo mocny doł i taka sobie góra albo odwrotnie


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości