Czy można podnieść moc w SDI ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dante Blues
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:42
- Lokalizacja: Kowary
Czy można podnieść moc w SDI ?
Witam
Pisałem już tutaj raz, ale pewnie cuś nie tak (może za długo?). Napiszę raz jeszcze – krócej. Kupiłem 2 tygodnie temu Golfa IV 1,9 SDI. Moc 50 KW. Czy da się możliwie bezstratnie (chodzi o spalanie – bo dużo „na miejscu” jeżdżę) podnieść mu troszkę mocy?
Pozdrawiam
PS. W kwestii for internetowych raczej nie mam obycia jak robię coś nie tak.
Pisałem już tutaj raz, ale pewnie cuś nie tak (może za długo?). Napiszę raz jeszcze – krócej. Kupiłem 2 tygodnie temu Golfa IV 1,9 SDI. Moc 50 KW. Czy da się możliwie bezstratnie (chodzi o spalanie – bo dużo „na miejscu” jeżdżę) podnieść mu troszkę mocy?
Pozdrawiam
PS. W kwestii for internetowych raczej nie mam obycia jak robię coś nie tak.
Zawsze blues...
Nieźle zawaliłeś, mogłeś kupić chodźby 90 konną wersje ale TDI, w SDI podnoszenie mocy moim zdaniem mija się z celem
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
- Dante Blues
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:42
- Lokalizacja: Kowary
Siemka
W zasadzie to autko jest „igła”. No i z jego „braku” mocy też sobie zdawałem biorąc go. Poza tym nie chciałem TDI z wielu powodów. A pisząc o podnoszeniu mocy (przez komputer) miałem na myśli te niby zawsze brakujące 30% potencjału, dławione celowo przez konstruktorów już na początku w fabryce w każdym silniku – zwłaszcza w SDI (pomimo najmniejszego przyrostu w stosunku do każdego „turbinowca”).
Mimo wszystko dzięki za odpowiedź. Choć jeden normalny wśród wielu (jak widzę głownie „dwójkowych”) „guru”.
Pozdro.
W zasadzie to autko jest „igła”. No i z jego „braku” mocy też sobie zdawałem biorąc go. Poza tym nie chciałem TDI z wielu powodów. A pisząc o podnoszeniu mocy (przez komputer) miałem na myśli te niby zawsze brakujące 30% potencjału, dławione celowo przez konstruktorów już na początku w fabryce w każdym silniku – zwłaszcza w SDI (pomimo najmniejszego przyrostu w stosunku do każdego „turbinowca”).
Mimo wszystko dzięki za odpowiedź. Choć jeden normalny wśród wielu (jak widzę głownie „dwójkowych”) „guru”.
Pozdro.
Zawsze blues...
Witam!
Na tej stronie można znaleźć informacje o podniesieniu mocy w SDI:
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=386
Pozdrawiam
PS.
Proszę napisać jak ewentualne wyniki.
Na tej stronie można znaleźć informacje o podniesieniu mocy w SDI:
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=386
Pozdrawiam
PS.
Proszę napisać jak ewentualne wyniki.
[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]
masters swojego czasu podnosil o dosc spora wartosc jak na N/A silnik moc w takim SDI.
TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
moim tak samo !!w SDI podnoszenie mocy moim zdaniem mija się z celem
skoro chcesz podnosić moc to po co kupowałeś SDI ?? .... ja na twoim miejscu bym swpował bo te auta nie mają być szybkie i silne tylko ekonomiczne !!
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 14:22 ]
a to dlaczego nie chciałeś ??Dante Blues pisze:Poza tym nie chciałem TDI z wielu powodów.
oj no nie mija sie z celem jakbym kupil - tzn jakby ktos mnie zmusil do kupowania SDI to fajnie bylo miec to 10 czy 15 koni i panie Nm wiecej.To_mas pisze:moim tak samo !!w SDI podnoszenie mocy moim zdaniem mija się z celem
skoro chcesz podnosić moc to po co kupowałeś SDI ?? .... ja na twoim miejscu bym swpował bo te auta nie mają być szybkie i silne tylko ekonomiczne !!
[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 14:22 ]a to dlaczego nie chciałeś ??Dante Blues pisze:Poza tym nie chciałem TDI z wielu powodów.
A czemu nie chcial moze dlatego ze czytajac to forum mozna dojsc do wniosku ze sporo jest problemow z TDI aczkolwiek tak na dobra sprawe non stop przewijaja sie te same N75 i zapieczone VNT
TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6
No jakbys mial 60km to 10km wiecej jest mocno odczuwalne ;] ten samochod wazy z 1250km rakiety sie z niego nie zrobi ale dla wlasego bezpieczenstwa bym chcial zeby to 10km i pare Nm przybyloTo_mas pisze:RobeQ, właśnie ze sie mija
pakować tyle kasy w chip tuning by mieć 10 PS więcej ://// to nie dla mnie
TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6
Więc właśnie zgadzam się te 10KM to 15% mocy, więc sporo. Nawet dla oszczędności jest to wskazane, bo silnik się szybciej wkręca na obroty. Nikt tu nie mówi o robieniu z SDI rakiety, bo nawet z turbiną w TDI może brakować mocy.RobeQ pisze:No jakbys mial 60km to 10km wiecej jest mocno odczuwalne ;] ten samochod wazy z 1250km rakiety sie z niego nie zrobi ale dla wlasego bezpieczenstwa bym chcial zeby to 10km i pare Nm przybylo
Pozdrawiam
[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]
- Dante Blues
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:42
- Lokalizacja: Kowary
Witam
Ostatnio byłem nie dość, że sfrustrowany delikatnie, to jeszcze po paru „pifkach” i trochę mi głupio za tych „dwójkowych guru”. Przepraszam jak kogoś uraziłem.
Dzięki wielkie GOP_8. Odwiedziłem tą stronkę już nieco wcześniej i właśnie po prześledzeniu zdecydowałem się napisać na tym forum (być może w nadziei na uzyskanie szczegółowej instrukcji „how” )) ). Chodzi o to, że chcę to zrobić sam. I jeśli tylko uzyskam na tyle pewników żeby zacząć mieszać palcami po klawiaturze – z pewnością napiszę Ci o wynikach.
TO_MAS – masz pełną rację – ta auto brałem z uwagi na ekonomię. TDI (i lepszych) nie chciałem bo miałem kilka wypadków i celowo ograniczam się do jakich 75. A ten ma tylko 68 więc 7 brak )). Poza tym uwielbiam Volkswagena a ściślej Golfy.
ROBEQ – widzę, że też wychodzisz z założenia, że najlepsza turbina to nowa turbina ))
Jeśli idzie o sprawy techniczne to jestem zielony jak trawa na wiosnę (i taki zostanę) więc zapytam Was o kwestie podnoszenia mocy – znajomi radzą wywalić cały katalizator i założyć filtr powietrza sportowy (samą wkładkę tylko). Ponoć najbardziej ekonomiczny i najszybszy efekt kilku koni mocy wzwyż. Ciekawy jestem, czy ktoś z Was tak robił?
Generalnie jestem zawodowym grafikiem + informatykiem. Jak ktoś chce jakąś fajną naklejeczkę (najbardziej preferuję własne – bo zawsze najoryginalniejsze – projekty) swobodnie mogę mu wyciąć. Koszta groszowe. Tylko to forum i żadnego hurtu. Winyle to czasami najefektywniejsza i najtańsza forma wyrażenia własnej ekspresji. Lakier zawsze jest co najmniej 7 razy droższy ))
Jak znajdę trochę czasu, to wrzucę kilka fotek, na których szare autka (wewnątrz i na zewnątrz) zmieniały się optycznie w małe bestyjki pod moją ręką
Pozdrawiam wszystkich
Ostatnio byłem nie dość, że sfrustrowany delikatnie, to jeszcze po paru „pifkach” i trochę mi głupio za tych „dwójkowych guru”. Przepraszam jak kogoś uraziłem.
Dzięki wielkie GOP_8. Odwiedziłem tą stronkę już nieco wcześniej i właśnie po prześledzeniu zdecydowałem się napisać na tym forum (być może w nadziei na uzyskanie szczegółowej instrukcji „how” )) ). Chodzi o to, że chcę to zrobić sam. I jeśli tylko uzyskam na tyle pewników żeby zacząć mieszać palcami po klawiaturze – z pewnością napiszę Ci o wynikach.
TO_MAS – masz pełną rację – ta auto brałem z uwagi na ekonomię. TDI (i lepszych) nie chciałem bo miałem kilka wypadków i celowo ograniczam się do jakich 75. A ten ma tylko 68 więc 7 brak )). Poza tym uwielbiam Volkswagena a ściślej Golfy.
ROBEQ – widzę, że też wychodzisz z założenia, że najlepsza turbina to nowa turbina ))
Jeśli idzie o sprawy techniczne to jestem zielony jak trawa na wiosnę (i taki zostanę) więc zapytam Was o kwestie podnoszenia mocy – znajomi radzą wywalić cały katalizator i założyć filtr powietrza sportowy (samą wkładkę tylko). Ponoć najbardziej ekonomiczny i najszybszy efekt kilku koni mocy wzwyż. Ciekawy jestem, czy ktoś z Was tak robił?
Generalnie jestem zawodowym grafikiem + informatykiem. Jak ktoś chce jakąś fajną naklejeczkę (najbardziej preferuję własne – bo zawsze najoryginalniejsze – projekty) swobodnie mogę mu wyciąć. Koszta groszowe. Tylko to forum i żadnego hurtu. Winyle to czasami najefektywniejsza i najtańsza forma wyrażenia własnej ekspresji. Lakier zawsze jest co najmniej 7 razy droższy ))
Jak znajdę trochę czasu, to wrzucę kilka fotek, na których szare autka (wewnątrz i na zewnątrz) zmieniały się optycznie w małe bestyjki pod moją ręką
Pozdrawiam wszystkich
Zawsze blues...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
hmm nie bardzo. kata mozna wywalic i zastapic go kawalkiem rurki o srednicy reszty uklad. czy przybedzie od tego koni? jak kat troche przypchany to moze, ze 2 kunie. jesli chodzi o filtr to naprawde przy tym silniku nie warto wydawac 200zl na wklade k&n, bo efektu nie bedzie. przykro mowic to po raz kolejny, ale kurcze sdi ma jezdzic dlugo, wolno i bezawaryjnie., bo oszczedny tez nie jest w porownaniu do tdi.Dante Blues pisze:znajomi radzą wywalić cały katalizator i założyć filtr powietrza sportowy (samą wkładkę tylko). Ponoć najbardziej ekonomiczny i najszybszy efekt kilku koni mocy wzwyż
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Dante Blues
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:42
- Lokalizacja: Kowary
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości