Post
autor: bugalon » wt mar 18, 2008 11:49
Komputer, wiązka, skrzynia, pompa paliwa, zegary, puszka od immo, linki do skrzyni biegów z całym mechanizmem, pedały, pompki hydrauliczne do sprzęgła obydwie, puszka filtra powietrza razem z mocowaniem i wszystkie węże dolotowe. Do tego cały układ zapłonowy (zalezy czy na aparaty silnik czy bez). Do tego wózek (trawers) przednia belka i komplet wentylatorów z chłodnicą. Wszystkie węże wodne i olejowe muszą byc w komplecie, zeby potem nic nie ciąć. Najlepiej do tego załatwic jeszcze wiązkę do osprzętu silnika (czujniki, wentylatory chlodnicy itd). Zakładam, że swap jest w komplecie z łapami i rozrusznikiem, bo jeśli nie, to to też trzeba będzie dokupić.
Jak czegoś nie zapomnialem to powinno byc wszystko, no i taki swap zaczałbym od hamulców.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie