2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » śr mar 12, 2008 23:44

evolution pisze:2.0 8v jest mocno rozwojowym silnikiem... sam latam teraz gti 2e turbo kory dzien po zlozeniu mocno zalany wyplul 217 ps 300 Nm na 0.54 bar... teraz go odkrecilem i na tym samym cinieniu z radoscia do 4 wlacznie dokreca sie do limitera 7900 na 5 doszedlem do ~ 7000 280km/h... dalsze testy niebawem

no poważnie zabrałeś sie za to, szacunek za osiągi. Dorównać Takim modyfikacjom to na pewno coś pięknego. Pewnie wyłożyłeś na przeróbki dobre kilka klocków ?


powered by gbk

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 12, 2008 23:50

nascie tysiecy... zasadniczo to wczoraj zdazyl sie awaria.. scielo 4 sruby trzymajace kolo pasowe do kolka rozrzadu.... possssssssssszlooooooooo w pole przy wspomnianych 280....a milem go koledze zhamowac na dniu....:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » czw mar 13, 2008 00:46

no to naprawdę spore pieniądze. Sadze ze to pasja skoro przeznaczasz takie środki finansowe na rozwój 2E:) mnie nie stać na takie poczynania wiec muszę sie zadowolić seria póki co :(
gratuluje jeszcze raz i naprawdę podziwiam.


powered by gbk

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 13, 2008 10:09

solidna seria 2E trzymająca moc też nie jest zła :satan: ... Vmax 198 0-80 6,7 sek. 0-100 10,1 sek. - odpowiednie dla "soft" hot-hatch'a z połowy 90tych ;)
rację ma Ralfii_VR że przed i w trakcie warto sobie sprawdzić ile KM się ma ... bo jak widać żeby "coś" z modzenia było tak jak napisał evolution to kasa idzie nie mała i w tym kontekście szmal za hamowanie to pestka ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
gibek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt lip 07, 2006 20:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: gibek1987 » czw mar 13, 2008 12:57

w moim przypadku narazie będzie nie dłubane 2E :P brak finansów na takie zabawy, ale
przesiadłem sie z 75ps wiec narazie nie brak mi osiągów :x
Gdy mi będzie mało, może będę bardziej celował w swap'a na ABF'a :bigok:


powered by gbk

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw mar 13, 2008 21:37

A ja pytam tak z ciekawości, jest możliwość zamontować nitro ???? Bo nie słyszałem tutaj na forum żeby była to jakias popularna metoda podniesienia mocy, a wydaje mi się że warto się zastanowic bo całą instalacja to ok 3 tyś wychodzi i moc mamy wtedy kiedy potrzebujemy jej.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 13, 2008 22:09

chyba tK NIE JEST... BO TAK JEST W TURBO.. W NITRO MUSIMY URUCHOMIC INSTALKE I MIEC GAZ W BUTLI.. NIE KALKULUJE SE NA DLUZSZA METE sorki z caps..w kazdym razie nitro jest do zabawy brdziej


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pt mar 14, 2008 00:12

Ale tak czy siak fajnie by bylo miec na specjalne okazje taki pstryczek-przelaczniczek +50 KM :helm:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pt mar 14, 2008 01:38

exec pisze:Ale tak czy siak fajnie by bylo miec na specjalne okazje taki pstryczek-przelaczniczek +50 KM :helm:
najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie :bajer:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pt mar 14, 2008 08:53

najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie
Hehe pstryk... BUUM! :helm:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt mar 14, 2008 11:53

evolution pisze:BO TAK JEST W TURBO.. W NITRO MUSIMY URUCHOMIC INSTALKE I MIEC GAZ W BUTLI.. NIE KALKULUJE SE NA DLUZSZA METE sorki z caps..w kazdym razie nitro jest do zabawy brdziej
Popieram, sam kiedys w PFie miałem nitro

[ Dodano: 14 Mar 2008 10:53 ]
LCQ pisze:najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie :bajer:
JAk podlejesz to nie pęknie



Awatar użytkownika
darco2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 25, 2004 14:54
Lokalizacja: Marzęcice
Kontakt:

Post autor: darco2 » sob mar 15, 2008 02:46

Warto ladowac kase w uturbianie 2e?


Był GOLF 3 GTI http://picasaweb.google.com/darco18/GolfSesja16062008
Był GOLF 3 MOVE 1,4 :D w bieli
Jest PASSAT B5 TDI AFN :)

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » pt mar 21, 2008 23:05

A czy istnieje możliwość przełożenia jaki bebechów z innych silników np ABF'a bo one raczej są podobne ( Tak mi sie wydaje ) ?? chodzi mi tutaj o jakiś kolektory ssące wałki i nie wiem co tam jeszcze ??

Odgrzewając wcześniejszą rozmowę

Alternatywą dla turbo może być kompresor np neuspeed robi fajne zestawy i chyba niedrogie . Teoretycznie dużo mniej zabawy niż z Turbem bo pozostaje zwykły kolektor wydechowy nie trzeba kombinować i dużo prostsza konstrukcja dolotu . jedyne co to paski ale to raczej nie jest skomlikowane . I przyrost mocy jest trochę inny .

Pisaliście wcześniej o Nitro, ktoś miał w 2e ??
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 23:08 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob mar 22, 2008 10:39

darco2 pisze:Warto ladowac kase w uturbianie 2e?
pytanie ile jest w tobie małego chlopca... uturbione 2e to zabawka:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości