[MK3] CHIP FastTuning AAM=89PS gwarantowane...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
muszkin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:29
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: muszkin » czw mar 13, 2008 09:48

Pinhead, on jeszcze nie ma gazu. Zastanawiam się nad LPG choć zależało by i na dynamice ale przegryzę to jeśli mam zmniejszyć wydatki na paliwo o prawie połowę ;)


Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 13, 2008 12:19

Chcesz w miare dynamicznie ale i ekonomicznie ? Kup diesla :)


=-Pinhead-=

3nd3r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:44
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: 3nd3r » pn kwie 21, 2008 12:05

Myślę o chipie do Sharana 1,9 TDI 2002 . Znalazłem na Allegro taką firmę

http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=7627139

ktoś u nich kupował ?
Niby opinie pozytywne, ale jestem trochę sceptyczny, co myślicie ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 13:08 przez 3nd3r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 21, 2008 12:30

3nd3r pisze:Myślę o chipie do Sharana 1,8 TDI 2002 . Znalazłem na Allegro taką firmę

http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=7627139
myslę że wgrywają gotowce z niemiec

masz chyba Sharana 1.9 TDI ? :)

nie załuj pare PLN tylko podjedź do tunera który Ci napusze program wedle życzenia oraz bedziesz miał zdiagnozowane i shamowane auto na hamowni



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » czw lut 05, 2009 17:03

Panowie, z tego co ja tu czytam wynika że AAM to kompletna lipa i niema żadnego sensu chipować tego silnika :/ ani podnosić jego mocy w jakikolwiek inny sposób. Może jest tu na forum ktoś, kto chipowal AAM i jest w stanie się wypowiedzieć na ten temat?



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » wt lut 10, 2009 10:34

Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...


Obrazek

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » wt lut 10, 2009 11:59

..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Ile Cię to mniej więcej kosztowało?



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » wt lut 10, 2009 20:47

..:VoyteQ:.. pisze:77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej
77 HP to na silniku raczej masz :chytry: tylko na 17' możesz mieć np. większe straty :bigok:



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » śr lut 11, 2009 09:25

lipass, a w jaki sposób chcesz zmierzyć moc silnika?? bo jedyna możliwość to robić pomiar jeszcze przed skrzynią biegów !! hamownia mierzy tylko i wyłącznie moc jaką oddają koła! I uwierz mi, że bardzo dużo zależy od ich wielkości


Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr lut 11, 2009 15:54

..:VoyteQ:.. pisze:lipass, a w jaki sposób chcesz zmierzyć moc silnika?? bo jedyna możliwość to robić pomiar jeszcze przed skrzynią biegów !! hamownia mierzy tylko i wyłącznie moc jaką oddają koła! I uwierz mi, że bardzo dużo zależy od ich wielkości
Hamownia to mierzy moment obrotowy i przelicza go na moc. Mierzy też straty zespołu napędowego. Straty są dodawane do wyliczonej mocy na kołach i mamy moc na silniku.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » śr lut 11, 2009 16:01

bugalon pisze: Mierzy też straty zespołu napędowego.
w jaki sposób?


Obrazek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » śr lut 11, 2009 17:21

..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Sory kolego co ty kleju sie na wachales , hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 17:26 przez gtx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » śr lut 11, 2009 17:43

gtx pisze:
..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Sory kolego co ty kleju sie na wachales , hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.
Nic się nie nawąchałem - osobiście byłem świadkiem pomiarów audi 80 na kołach 15x195 i 16x215 wykonanych jeden po drugim i różnica pomiarów pokazała ponad 3HP.

a co do Twoich "wyścigów" no cóż - na nic koni kupa jak kierowca :ass:


Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lut 11, 2009 19:25

..:VoyteQ:.., ty masz 77 ps na silniku niezaleznie jakie kola zalozysz hamownia zawsze pokaze ten sam wynik przy mniejszych bedziesz mial x koni na kolach i y koni strat co da sume z koni na silniku przy duzych kolach bedziesz mial x-s(konie ktore sa roznica strat duzych kol i malych) straty y +s co zawsze da razem te same z na silniku) mozesz sie tylko cieszyc ze twoj trzyma mocna serie co sie zdaza niezmiernie rzadko :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości