2H Jak podniesc moc??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

2H Jak podniesc moc??

Post autor: PiCiA88 » sob mar 08, 2008 18:46

tak jak w temacie... szukam wszelkich informacji jak podniesc moc w moim silniku... kumpel ma mk2 115km i z tego co silnik odladalem to mamy ten sam... tzn ten sam skok tloka itp itd... moj 2H ma 98KM i chcialbym podniesc ta moc tak do 130-150km... jezeli cos takiego bedzie strasznie drogie lub nie mozliwe bez turbo to bedzie swap na 2.0 16v :D


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz mar 09, 2008 13:02

Po pierwsze Twoj kolega na pewno nie ma 115 konnego silnika bo takich nie robiono w mk2. Tanim kosztem mozesz wymienic kolektor wydechowy na taki z wersji GTI i uwolnić wydech. Dodatkowo zmienić ECU na takie z silnika PB. Po tych zabiegach bedziesz miec 112 koni o ile silnik jest sprawny. Zeby zrobic z tego 130 koni potrzebujesz grubszych modów czyli wałek schricka + obróbka głowicy (powiększenie i polerowanie kanałów) + dobry program, który ciężko zrobić na sterowniku, który posiadasz. Mozesz pokombinować jeszcze z dedykowanym wydechem do mk1 GTI. No i zapomnij o 150 koniach jesli chcesz sie tym autem poruszac na codzien.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » ndz mar 09, 2008 13:50

Dobra udalo mi sie szarpnac ECU z golfa MK2 112KM i kolektor wydechowy tez z tego golfa za 150zl. Dobry interes?? :D
Ostatnio zmieniony ndz mar 09, 2008 14:10 przez PiCiA88, łącznie zmieniany 1 raz.


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz mar 09, 2008 18:19

A podaj numery sterownika ? Bo jesli kupiles go od takiego typa jak Twoj kolega, który mial 115 koni to moze byc nieciekawie ....... Jesli rzeczywiscie to jest z silnika PB to naprawde cena rewelacja :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » pn mar 10, 2008 07:53

koles powiedzial ze ma w aucie 112KM... i ze nie wie co to za silnik... wie ze to MK2 GTI i ma 112KM wiecsadze ze to jest PB :D tylko zastanawia mnie jedno... bo ten moj kumpel ma uszkodzony przeływomierz i jeden wtrysk... (pali na 3 gary)... i dzwonilem po te czesci do tego typa to powiedzial mi ze on nie ma tam przeplywomierza i ze wtryski mechanicznie sa sterowane... i tak sie zastanawiam czy to podejdzie do mnie... ?? co sadzisz??


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn mar 10, 2008 10:00

Nie podejdzie na 100%.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » pn mar 10, 2008 21:25

a kolektor??


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt mar 11, 2008 11:27

Napisz z jakiego silnika jest ten kolektor, to Ci powiem czy bedzie pasowal. Na śrubki na pewno w głowicy będzie pasował, ale czy wyjscie jest takie jak w GTI to nie wiadomo, ludzie rozne rzeczy piszą.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » wt mar 11, 2008 19:07

silnik 112KM tyle mi ten typ powiedzial auto z 84r. wiec sadze ze to PB


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr mar 12, 2008 14:06

Silnik PB wychodzil od 87 roku wiec nie ma szans. 112 koni z 84 to albo DX albo EV (a pewnie gosc ktory sprzedaje ma jakiegos GXa i mu sie wydaje ze ma GTI) a graty każdego z nich nie beda pasowac zamiennie do Twojego silnika.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » śr mar 12, 2008 23:41

aha to nie odbieram tej paczki :P mam go gdzies :P na szczescie poza allegro sie aukcja toczy


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości