Witam - co dalo by rade zmienic w tym silniku zeby go troche "podkrecic" :p Z tego co wiem to 1.6 bylo gaznikowe a to daje jakies pole manewru - slyszalem o splanowaniu glowicy + odelzenie kola zamachowego - w tym temacie jestem laikiem wiec nie bijcie jak co popieprzyem:D
Aha : auta nie mam ale powanie sie nad nim zastanawiam wiec mozliwosc takiej modyfikacji bylaby atutem :d:p
pzdr
Scirocco 1.6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- malutki
- Forum Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
- Kontakt:
jesli silnik jest w dobrym stanie mozesz sie pobawic z modami, ale warunkiem jest dobry stan silnika, mody ktore wymieniles dadza sie przeprowadzic, ale najpierw musisz miec to auto w garazu zeby myslec o modach
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra
Szafa gra
podstawowy "mod" dla takiego "nastolatka" to stan fabryczny - moc rzeczywista 75 KM
obawiam się jednak że z tego silniczka - 1,6 75KM (przypuszczalnie na pierburgu 2e2) wiele nie wyciśniesz ... bez sporych kosztów i kombinacji ...
określ czy trzymasz się ściśle scirocco czy dopuszczasz coś innego ... potem sprawdź jakie dawali silniki i co w nich było ...
jeśli dopiero się przymierzasz do zakupu to szukaj
A) zdrowej budy
B) silnika którego fabryczne osiągi cię zadowolą - coś w stylu GTI 8V, GTI 16V, czyli:
- albo układ który "sam z siebie" miał już sporo mocy i "sportowe" patenty w stylu przelotowej głowicy itp
- albo układ który jest podatny na podnoszenie mocy - czyli np Digifant
do tego typu silników jest zazwyczaj dostępnych mnóstwo akcesoriów różnych firm które RZECZYWIŚCIE coś ci DOdadzą ...
obawiam się jednak że z tego silniczka - 1,6 75KM (przypuszczalnie na pierburgu 2e2) wiele nie wyciśniesz ... bez sporych kosztów i kombinacji ...
określ czy trzymasz się ściśle scirocco czy dopuszczasz coś innego ... potem sprawdź jakie dawali silniki i co w nich było ...
jeśli dopiero się przymierzasz do zakupu to szukaj
A) zdrowej budy
B) silnika którego fabryczne osiągi cię zadowolą - coś w stylu GTI 8V, GTI 16V, czyli:
- albo układ który "sam z siebie" miał już sporo mocy i "sportowe" patenty w stylu przelotowej głowicy itp
- albo układ który jest podatny na podnoszenie mocy - czyli np Digifant
do tego typu silników jest zazwyczaj dostępnych mnóstwo akcesoriów różnych firm które RZECZYWIŚCIE coś ci DOdadzą ...
TDPower
W 100% zgadzam się z kolegą ppoll27.
Mała lektura:
Silniki w Scirocco mk2.
Ogólnie polecam się rozejdzeć na stronie Scirocco Team Portal .
Mała lektura:
Silniki w Scirocco mk2.
Ogólnie polecam się rozejdzeć na stronie Scirocco Team Portal .
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic (PB)
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual (PB+LPG)
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual (PB+LPG)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości