Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km
chcialbym dowiedziec sie co mozna zrobic aby bylo troszke wiecej KM w moim golfiku. moze macie jakies propozycje. czekam na odpowiedz. czy jest to wogule mozliwe???
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 00:33 przez mazzzi18, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz
Taaaa. Tak samo jak "czipy" z Allegro za 200zl ktore daja +10% mocy i momentu wkazdym silniku do ktorego sie je zamontuje (i chyba jeszcze +5 odpornosci na magie ).mazzzi18 pisze:czytalem o strumienicach to one powiekszaja moment obrotowy ale nie wiem czy to prawda co pisza o nich.
Kolega bvw08 dobrze napisal, ze najlepsza modyfikacja jesli chcesz miec cos mocniejszego to sprzedac tego co masz i szukac czegos mocniejszego
zeby kupic chipa trzeba miec najpierw turbine zeby cos z tego bylo a sam chip to nie da napewno nic. a golfa raczej nie sprzedam narazie bo jest moich rodzicow. ale nie radzi sobie tak zle ten samochod. a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 23:58 przez mazzzi18, łącznie zmieniany 1 raz.
Łukasz
Dobrze Ci sie wydaje . I oczywiscie nie potrzeba turbo do chipa.To_mas pisze:nie jest potrzebne turbo do chipa jeśli juz ale to była ironia w wykonaniu Yuri, mi sie wydaje
U Ciebie w silniku przy dobrze zbudowanym dolocie jakies +1kM i tyle samo Nm. Wg mnie jesli nie planujesz jakichs naprawde grubych modow to daj sobie spokoj z tym filtrem. Lepiej zatankowac wachy do pelna i jeszcze zostanie troche kasy.mazzzi18 pisze:a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???
- witus29
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
- Lokalizacja: małopolska/wadowice
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=14689
Poczytaj tutaj.
Poczytaj tutaj.
Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.
tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.
Łukasz
żeby myśleć o efektywnych i konkretnych przeróbkach fabryki warto najpierw autko doprowadzić do porządnej "serii "... czyli sprawić że jest w stanie osiągnąć wartości fabryczne (dla AEE) max 168 km/h 0-80 8,9 sek 0-100 14,0 sekmazzzi18 pisze:tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.
wielu z nas jeździ "przytłumionymi" autkami (kiepski zapłon, padające sprzęgło, zatkany katalizator, zła mieszanka, itp itd) i myśli o nie wiadomo jakim tuningu a często okazuje się że nasz samochód nie ma nawet fabrycznych osiągów, wtedy rozsądnym początkiem jest doprowadzenie wszystkiego do porządku - jak wszystko z autkiem jest OK to osiągi fabryczne da się zawsze osiągnąć i to moim zdaniem powinien być 1.szy krok
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości