Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mazzzi18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 12, 2007 00:38
Lokalizacja: Ożarów
Kontakt:

Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km

Post autor: mazzzi18 » sob lut 23, 2008 23:56

chcialbym dowiedziec sie co mozna zrobic aby bylo troszke wiecej KM w moim golfiku. moze macie jakies propozycje. czekam na odpowiedz. czy jest to wogule mozliwe??? Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 00:33 przez mazzzi18, łącznie zmieniany 2 razy.


Łukasz

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » ndz lut 24, 2008 10:39

Można parę KM wycisnąc ale wydaje mi się że nie warto w mk2 to tak, ale mk3 jest za ciężki i gdybyś miał nawet 90 KM to szału by niebyło. Można pobawic się w wałki wydech dolot ale najlepiej to sprzedaj go i kup 2.0 albo TDI+chip


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lut 24, 2008 10:57

mazzzi18 pisze:chcialbym dowiedziec sie co mozna zrobic aby bylo troszke wiecej KM w moim golfiku. moze macie jakies propozycje. czekam na odpowiedz. czy jest to wogule mozliwe???
nie warto sie w to bawićz takim silnikiem :) Jeśli buda zdrowa to proponuje SWAPA :grin:



Awatar użytkownika
mazzzi18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 12, 2007 00:38
Lokalizacja: Ożarów
Kontakt:

Post autor: mazzzi18 » ndz lut 24, 2008 12:30

czytalem o strumienicach to one powiekszaja moment obrotowy ale nie wiem czy to prawda co pisza o nich.


Łukasz

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz lut 24, 2008 13:43

mazzzi18 pisze:czytalem o strumienicach to one powiekszaja moment obrotowy ale nie wiem czy to prawda co pisza o nich.
Taaaa. Tak samo jak "czipy" z Allegro za 200zl ktore daja +10% mocy i momentu wkazdym silniku do ktorego sie je zamontuje (i chyba jeszcze +5 odpornosci na magie ;) ).

Kolega bvw08 dobrze napisal, ze najlepsza modyfikacja jesli chcesz miec cos mocniejszego to sprzedac tego co masz i szukac czegos mocniejszego :helm:



Awatar użytkownika
mazzzi18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 12, 2007 00:38
Lokalizacja: Ożarów
Kontakt:

Post autor: mazzzi18 » ndz lut 24, 2008 23:55

zeby kupic chipa trzeba miec najpierw turbine zeby cos z tego bylo a sam chip to nie da napewno nic. a golfa raczej nie sprzedam narazie bo jest moich rodzicow. ale nie radzi sobie tak zle ten samochod. a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 23:58 przez mazzzi18, łącznie zmieniany 1 raz.


Łukasz

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 25, 2008 00:15

mazzzi18 pisze:zeby kupic chipa trzeba miec najpierw turbine zeby cos z tego bylo a sam chip to nie da napewno nic.
nie jest potrzebne turbo do chipa jeśli juz ale to była ironia w wykonaniu Yuri, mi sie wydaje :P

filtr sportowy mozesz kupić ale nie spodziewaj sie ze jakoś bardzo to odczujesz



Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pn lut 25, 2008 00:18

mazzzi18, na pocztek napisz ile tys. zl. jestes w stanie wydac na modyfikacje. :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 25, 2008 00:52

zwróć uwagę ze kolega pyta
exec pisze:tys. zl.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pn lut 25, 2008 01:16

To_mas pisze:nie jest potrzebne turbo do chipa jeśli juz ale to była ironia w wykonaniu Yuri, mi sie wydaje :P
Dobrze Ci sie wydaje ;). I oczywiscie nie potrzeba turbo do chipa.
mazzzi18 pisze:a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???
U Ciebie w silniku przy dobrze zbudowanym dolocie jakies +1kM i tyle samo Nm. Wg mnie jesli nie planujesz jakichs naprawde grubych modow to daj sobie spokoj z tym filtrem. Lepiej zatankowac wachy do pelna i jeszcze zostanie troche kasy.



Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » pn lut 25, 2008 17:00



Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
mazzzi18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr gru 12, 2007 00:38
Lokalizacja: Ożarów
Kontakt:

Post autor: mazzzi18 » pn lut 25, 2008 19:55

tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.


Łukasz

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » wt lut 26, 2008 00:25

Sorki masz w temacie pytanie o AEE, więc podałem Ci źródło.
Ps. Kasa nie adekwatna do wyników (sam widzisz ).
Pozdro.


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 27, 2008 12:38

mazzzi18 pisze:tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.
żeby myśleć o efektywnych i konkretnych przeróbkach fabryki warto najpierw autko doprowadzić do porządnej "serii "... czyli sprawić że jest w stanie osiągnąć wartości fabryczne (dla AEE) max 168 km/h 0-80 8,9 sek 0-100 14,0 sek :chytry:
wielu z nas jeździ "przytłumionymi" autkami (kiepski zapłon, padające sprzęgło, zatkany katalizator, zła mieszanka, itp itd) i myśli o nie wiadomo jakim tuningu a często okazuje się że nasz samochód nie ma nawet fabrycznych osiągów, wtedy rozsądnym początkiem jest doprowadzenie wszystkiego do porządku - jak wszystko z autkiem jest OK to osiągi fabryczne da się zawsze osiągnąć i to moim zdaniem powinien być 1.szy krok :okej:


TDPower

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości