PROBLEM-MOC [MK3]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wasiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 15:03
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

PROBLEM-MOC [MK3]

Post autor: wasiel » sob lut 09, 2008 01:24

Panowie od roku bawie się z MK3 włożyłem w niego sporo czasu i kasy by jakoś wygladał, tylko nie zastanawiałem się nad mocą a teraz brakuje !!!!
Silnik 1.4 :( + gaz , ale wywaliłem kata wstawiłem strumienice , filtr stozkowy , i tłumik końcowy .Myślałem nad zmianą silnika bo kasty naprawde szkoda , ale moze są jakieś inne wyjście pomóżcie napiszcie z góry dziękuje



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lut 09, 2008 01:59

Daj sobie spokoj z modzeniem przy tym silniku. Naprawde szkoda kasy. Zeby poczuc jakiekolwiek zmiany (ktore i tak beda niewielkie) musialbys wymienic 3/4 gratow w motorze i osprzecie (dolot, walek, kompletny wydech) i zarazem byc na 110% pewny, ze silnik jest igla bo jesli nie jest to nie ma co sie zabierac za mody. Jak dla mnie to masz dwa wyjscia:

Sprzedaj obecnego i szukaj cierpliwie GTI/VR6 albo sprobuj zrobic swapa. Z tym, ze opcja 1 na pewno wyjdzie taniej, zaznaczajac ze znajdziesz w miare zdrowy egzemplarz.



Awatar użytkownika
wasiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 15:03
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wasiel » sob lut 09, 2008 02:22

hm... to mnie pocieszyłeś , sprzedaz raczej odpada bo jak juz wspomniałem troche czasu przy nim poświęciłem , i nie ukrywam ż e sie przywiązałem i myśle że duzo zrobiłem dla niego i mogę poświęcić jeszcze troche a VR6 jest nie konieczne, dobrze by było gdyby choć 1,8 ! ale dziekuję


[MK-3]

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » sob lut 09, 2008 10:08

wasiel pisze:mogę poświęcić jeszcze troche a VR6 jest nie konieczne, dobrze by było gdyby choć 1,8 ! ale dziekuję
Przy swapie absolutne minimum to 2E. A najlepiej szukaj ABFa/VR6. Szkoda pakować kasę na silnik 1.8 90KM, z którym już po jakimś czasie zaczniesz czuć niedosyt.

Można też pomyśleć o nowszych jednostkach, np 1.8T z mk4.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
wasiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 15:03
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wasiel » sob lut 09, 2008 10:28

A powiedz taki SWAP mniej wiecej ile wyniesie. A przy czasie wrzuce fotki mojego ocenicie gada


[MK-3]

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » sob lut 09, 2008 10:52

wasiel pisze:A powiedz taki SWAP mniej wiecej ile wyniesie. A przy czasie wrzuce fotki mojego ocenicie gada
Popatrz sobie ceny hebli przód+tył, do tego silnik z osprzętem i wiele różnych pierdół, które wychodzą w trakcie. Ludzie, który to robili mówią, że ciężko się zamknąć w 5000. Ale potem możesz sprzedać co Tobie zostanie i trochę kasy się zwróci.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » sob lut 09, 2008 18:18

CHKDSK pisze:
wasiel pisze:A powiedz taki SWAP mniej wiecej ile wyniesie. A przy czasie wrzuce fotki mojego ocenicie gada
Popatrz sobie ceny hebli przód+tył, do tego silnik z osprzętem i wiele różnych pierdół, które wychodzą w trakcie. Ludzie, który to robili mówią, że ciężko się zamknąć w 5000. Ale potem możesz sprzedać co Tobie zostanie i trochę kasy się zwróci.


To prawda, swapowałem abfa zamiast 2E niby wszystko pasuje ale zawsze cos wychodzi w trakcie pozatym jesli trafisz igła silnik powtarzam "igła" to zostaje cały układ zapłonowy do wymiany może sprzegło i sie nazbiera. Mnie to wyszło w granicach 4000 z własną i kuzyna robotą. Bez tej kasy nawet nie zaczynaj bo rozgrzebiesz kasa sie skończy i nie bedzie ani autka ani nowego motora.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości