Montarz Jednopunktu w gaznikowcu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Montarz Jednopunktu w gaznikowcu

Post autor: Walus » czw sty 03, 2008 13:23

witam chce zamienic swoj gaznik na jednopunkt, jest to 1.6 na mechanicznej pompce

Czy mogl by mi ktos napisac co mi bedzie potrzebne do tych zmian na jednopukt: kolektror z wtryskiem, sonda lambda, wiazka, komputer.
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 18:10 przez Walus, łącznie zmieniany 1 raz.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sty 03, 2008 14:50

Walus pisze:Kolektor, listtwa wtryskowa, wiazka, komputer, i tyle mi przychodzi do glowy bo nigdy nie bawilem sie w to
COPot, czujnik temperatury silnika, sonda grzana, swiche 3 pinowe, silniczek krokowy, przekaźniki trzeba by dodać, 2 pompy paliwa
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 14:51 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 03, 2008 15:00

toffic pisze:
Walus pisze:Kolektor, listtwa wtryskowa, wiazka, komputer, i tyle mi przychodzi do glowy bo nigdy nie bawilem sie w to
COPot, czujnik temperatury silnika, sonda grzana, swiche 3 pinowe, silniczek krokowy, przekaźniki trzeba by dodać, 2 pompy paliwa
jeszcze aparat zapłonowy do tego zestawu trzeba by dopisac

a przy przejsciu na jednopunkt temat prosty
kolektor ssący (moze podejdzie i twój z gaxnika) cały wtrysk, wiązka, ecu i wszystko

własnie montuje taki zestaw w swoim MKI
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sty 03, 2008 16:26

jeszcze aparat zapłonowy do tego zestawu trzeba by dopisac

a przy przejsciu na jednopunkt temat prosty
kolektor ssący (moze podejdzie i twój z gaxnika) cały wtrysk, wiązka, ecu i wszystko
Masz racje, co do jednopunkta to jak AAM/ABS to tez aparat



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pt sty 11, 2008 18:08

Panowie nabylem taki komplet podlaczylem wszystko co sie dalo ale:
1. Czy ktos byl by uprzejmi i powiedzial mi od czego sa te nie podlaczone kostki ?? (numer 4 i 5 to jekies uciete kable )
2. Jak to wszystko podlaczyc zeby dzialalo ??
3. Czy jeszcze cos mi bedzie potrzebne ??

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt sty 11, 2008 23:24

a po jaki gwint zmieniac gaznik na mono-wtrysk - to jest chyba dzial o polepszaniu osiagow a nie pogarszaniu


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pt sty 11, 2008 23:29

po pewien i to istony i gwaranyuje Ci ze osiagi sie poprawia. Poza tym gazniki nie sa wcale takie doskonale.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob sty 12, 2008 00:22

no wiec tlumacze schemat, troche słaba jakosc fot

1 jakas dziwna masa do aku
2 do cewki podwójna biała kostka ( zjednej strony czerwony z drugiej zielony)
3 ta kostka to do podlaczenia do skrzynki bezpiecnzików ( masz tam zasilanie pompy paliwa i wtryskiwacza, zasilanie Ecu z akumul;atora i jakieś 12V po stacyjce)
4 nie widze dobrze na obrazku
5 nie widze dobrze na obrazku
6 aparat zapłonowy
7 masa ekranu sondy lambda ( przykrecana do pokrywy zaworów)
8 wtyczka lambdy
9 ( NIEBIESKI CZUJNIK) czujnik temp do ECU

w razie czego podesle jakis schemat i potłumacze na GG
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 00:26 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » sob sty 12, 2008 00:33

czyli jaka sonde musze kupic zeby to dobrze chodzilo ??

4 - to ciut grubszy brazowy kabel z ucieta koncowka
5 - to podwojny (jak do glosnikow) zolty kabel z ucieta koncowka

Co do podlaczenia do skrzynki bezpiecznikow to bedzie trzeba odciac ta kostke zeby to jakos sprawnie podlaczyc bo u siebie mam wszystko to co mialo 1.5 JB

P.S jak bym cala to koste polaczyl w jeden kabel i z kabiny odpala jednym "pstryczkiem"
P.S 2 czy musze miec wpinany czyjnik czy nie mozna tego jakios zastapic bo mam inny kruciec wodny pod maska i tam owszem byl by niebieski czujnik ale nie na kostke tylko na dwie zenskie koncowki
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 01:00 przez Walus, łącznie zmieniany 4 razy.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sty 13, 2008 03:08

Walus pisze:czyli jaka sonde musze kupic zeby to dobrze chodzilo ??

4 - to ciut grubszy brazowy kabel z ucieta koncowka
5 - to podwojny (jak do glosnikow) zolty kabel z ucieta koncowka

Co do podlaczenia do skrzynki bezpiecznikow to bedzie trzeba odciac ta kostke zeby to jakos sprawnie podlaczyc bo u siebie mam wszystko to co mialo 1.5 JB

P.S jak bym cala to koste polaczyl w jeden kabel i z kabiny odpala jednym "pstryczkiem"
P.S 2 czy musze miec wpinany czyjnik czy nie mozna tego jakios zastapic bo mam inny kruciec wodny pod maska i tam owszem byl by niebieski czujnik ale nie na kostke tylko na dwie zenskie koncowki
sonda zwykła jednoprzewodowa
ad 4, pewnie masa jest to, zonacz multimetrem na ktory pin we wtyczce ECU wchodzi
ad 5 , to mozna olac, to diagnostyka

w skrzynce bezpiecznikow tylko trzeba wyprowadzic + po stacyjce ( ja pospiołem sie pod wolne miejse w skrzynce) oraz +12 stałe tez w skrzynce znalazłem

czujnik to juz najmniejszy problem. mozesz zaadoptowac swoj


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » pn sty 14, 2008 22:36

Walus, odpaliłeś już na mono ?? Fajna alternatywa dla gaźnikowca a i mnie przelaciało przez głowe zastąpienie starego k-jeta takim sprzętem.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pn sty 14, 2008 22:43

Niestety jeszcze nie dalejzbieram graty tzn czekam az mi przyjdzie sonda potem, bede instalowal.

Ps Borys mogl bys mi podrzucic schemat elektryki


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 14, 2008 23:47

Walus pisze:Niestety jeszcze nie dalejzbieram graty tzn czekam az mi przyjdzie sonda potem, bede instalowal.

Ps Borys mogl bys mi podrzucic schemat elektryki
napisz mi prv podaj mniej wiecej rok z ktorego jest wiazka, bo małę roznice były


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości