Pare pytań o swap

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Pare pytań o swap

Post autor: gedeon77 » pn sty 07, 2008 18:08

Mam golfika 1.6 RF,chciałbym swapować go na 1.8 na wtrysku,mam pytanie odnośnie LPG czy można zaadoptować jakoś instalację z gaźnikowca do wtrysku.Jeśli można to czy tylko do mono (słyszałem że można) czy do wielopunktowego też?Jaki silnik polecalibyście na swap?



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn sty 07, 2008 19:04

szukaj kolego,wszystko na ten temat zostało już napisane :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » pn sty 07, 2008 20:49

No i nic ciekawego nie wyczytałem poza tym że mikser muszę zmienić,ale jakiego szukać np. na allegro...
Silnik też bym chciał wiedzieć jaki podejdzie bez większych przeróbek?RP by był ok?Ogólnie to może coś mocniejszego...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 07, 2008 21:24

gedeon77 pisze:Mam golfika 1.6 RF,chciałbym swapować go na 1.8 na wtrysku,mam pytanie odnośnie LPG czy można zaadoptować jakoś instalację z gaźnikowca do wtrysku.Jeśli można to czy tylko do mono (słyszałem że można) czy do wielopunktowego też?Jaki silnik polecalibyście na swap?
Do wymiany centralka z instalką i mikser



[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » pn sty 07, 2008 22:31

No i jeszcze potrzebujesz przekaznika :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 07, 2008 23:53

[QT]Devil pisze:No i jeszcze potrzebujesz przekaznika
Do czego??



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » pn sty 07, 2008 23:54

szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt sty 08, 2008 00:43

Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.



Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » wt sty 08, 2008 08:57

bvw08 pisze:szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .
A cóż takiego można zdziałać?Ogólnie nie podoba mi się jak ten RF chodzi na gaźniku,zdecydowanie bym wolał wtrysk ze względu na kulturę pracy...a może tak wtrysk do RFa?Przypuszczam że i spalanie by spadło,co?
Ogólnie to mam całe AAA ale przeraża mnie ten silnik,to już za wiele dla mnie...
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 09:00 przez gedeon77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 08, 2008 11:28

Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.
No OK, może dać przekaźnik, choć ja wole wykorzystać emulator w kompie (prawie wszystkie II gen to mają)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 08, 2008 11:28

gedeon77 pisze:
bvw08 pisze:szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .
A cóż takiego można zdziałać?Ogólnie nie podoba mi się jak ten RF chodzi na gaźniku,zdecydowanie bym wolał wtrysk ze względu na kulturę pracy...a może tak wtrysk do RFa?Przypuszczam że i spalanie by spadło,co?
Ogólnie to mam całe AAA ale przeraża mnie ten silnik,to już za wiele dla mnie...
zmiana z rf na rp osiągow nie przyniesie, ale bedzie jechał palił w najwieksze mrozy bez zająlnięcia, bo domyslam sie ze skoro masz dosc RF to masz problem z gaźnikiem,

mozna sam wtrysk dołozyc do tego silnika, nie ma tam za duzo kombinacji,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » wt sty 08, 2008 12:28

Ok,wiec wtrysk.Co szukać?Co potrzebuję?
Monowtrysk,podstawę pod niego,pompę elektryczną (co z mechaniczną?),komputer z wiązką,sondę lambda,przewody wysokociśnieniowe?Od czego podpasuje wtrysk?Od jakiegoś 1.6 czy od 1.3,1.8 też podjedzie?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 08, 2008 13:14

gedeon77 pisze:Ok,wiec wtrysk.Co szukać?Co potrzebuję?
Monowtrysk,podstawę pod niego,pompę elektryczną (co z mechaniczną?),komputer z wiązką,sondę lambda,przewody wysokociśnieniowe?Od czego podpasuje wtrysk?Od jakiegoś 1.6 czy od 1.3,1.8 też podjedzie?
kolektor ssacy, zestaw monowtryski (przepustniac z wtryskiwaczem) wiązka, ECU, sonda lambda, i pompa palwia (wystarczy 2 bary)
wtrysk pasuje z RP, 1F, ABS, AAM,

mechaniczna pompe demontujesz i zaslepiasz otwór zaslepką


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 08, 2008 17:26

Borys pisze:kolektor ssacy, zestaw monowtryski (przepustniac z wtryskiwaczem) wiązka, ECU, sonda lambda, i pompa palwia (wystarczy 2 bary)
wtrysk pasuje z RP, 1F, ABS, AAM,

mechaniczna pompe demontujesz i zaslepiasz otwór zaslepką
Jak AAM i ABS komp to aparat tez do zmiany, kolektor ten sam więc zostaje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości