Witam, jaki jest koszt całkowitego remontu takiego silnika? Można taniej znaleźć inny, ale remontując wiem co mam... czy lepiej szukać na swap np 1.8T ? Ale też niewiadomo co trafie...
PF łyka mi z 0.5l oleju / 1000km
Ile wyniosą graty i co będzie wymienione, oraz ile może wynieść robota kogoś kto zrobi to konkretnie ?
remont silnika PF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.
Więc polecam najpierw sprawdzić.
Pozdrawiam.
Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.
Więc polecam najpierw sprawdzić.
Pozdrawiam.
Jak sie robi remont to wymienia wszystko a nie bawi sie w polsrodki.Co to za remont jak tylko wymienia sie pierscienie.Turbonalepa pisze:Witam.
Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.
Więc polecam najpierw sprawdzić.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości