remont silnika PF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

remont silnika PF

Post autor: zxcv2 » ndz gru 16, 2007 15:50

Witam, jaki jest koszt całkowitego remontu takiego silnika? Można taniej znaleźć inny, ale remontując wiem co mam... czy lepiej szukać na swap np 1.8T ? Ale też niewiadomo co trafie...


PF łyka mi z 0.5l oleju / 1000km

Ile wyniosą graty i co będzie wymienione, oraz ile może wynieść robota kogoś kto zrobi to konkretnie ?
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 15:51 przez zxcv2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 16, 2007 16:09

Napisz skąd jesteś bo koszt robocizny w Wa-wie jest kilka razy większy niż np. na podkarpaciu



zxcv2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: wt cze 13, 2006 17:19
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: zxcv2 » ndz gru 16, 2007 16:10

wroclaw



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn gru 17, 2007 10:46

0.5 L to norma producenta, ale troszke za duzo bierze, umnie tak 0,5 na ok 4000 -5000 ,jak ja jezdze ,jak zona to z 0,5 na 10000 ,smigam na syntetyku BP Visco 5000. Moze chcesz mojego PF dlubnietego, lykanc tanioo.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » sob gru 22, 2007 12:58

Witam.

Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.

Więc polecam najpierw sprawdzić.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » sob gru 22, 2007 15:50

Turbonalepa pisze:Witam.

Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.

Więc polecam najpierw sprawdzić.

Pozdrawiam.
Jak sie robi remont to wymienia wszystko a nie bawi sie w polsrodki.Co to za remont jak tylko wymienia sie pierscienie. :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości