GX + RP Da rade cos z tego skleic sensownego?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

GX + RP Da rade cos z tego skleic sensownego?

Post autor: GRZANA » pn gru 10, 2007 20:04

Witam!

Mam goly silnik GX i swojego RPka... myslalem zeby przerzucic sam walek, ale wydaje mi sie ze glowica tez jest lepsza w GX, wiec moze jakbym ja sobie wyportingowal domowym sposobem (wiem ze lepiej profi ale nie mam zamiaru ladowac kasy w RP) glowice i zalozyl ja pod dol RP, od tego zaslepki wtryskow to by to lepiej chodzilo niz seryjny RP? Albo jaka by byla najlepsza konfiguracja pod digi (bo takie pewnie kiedys zawita) glowica GX+blokRP, calosc GX czy moze lepiej od razu caly PF/PB? powiedzcie mi co moge wykombinowac zeby zrobic dobre podloze pod digi a na razie pojezdzic na jednopunkcie?


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 10, 2007 20:27

Głowica nie jest lepsza, wałek troche daje, pod DIGI lepiej PB/PF lub GTi na K-jetronicu np EV
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 20:28 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pn gru 10, 2007 20:33

a jakie stopnie sprezania (chyba tak to sie nazywa) ma RP, GX, PF/PB i EV? Glowica w GX jest taka sama jak w RP? (w sensie zaworow i gniazd)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 10, 2007 21:47

EV, PB, PF 10-1
RP i GX 9-1



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pn gru 10, 2007 21:57

toffic, hmm czyli jednak jest roznica... tylko ten GX mam z udokumentowanymi 155tys km przebiegu :/ a od czego zalezy stopien sprezania? od glowicy czy od bloku?


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt gru 11, 2007 00:48

Dol silnik GX i RP sie niczym nie rozni, jak zamierzasz wlozyc digi to lepsza bedzie glowica od GXa bo to silnik na wielopunkcie i masz miejsca na wtryskiwacze.

[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 23:51 ]
Ps. Co do stopnia sprezania to zwykle zalezy to od tlokow, glownie.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » wt gru 11, 2007 00:54

olozwirski no to ja juz sam nie wiem co robic... ten GX jest naprawde w swietnym stanie i chcialbym go wykorzystac, ale jak mam tracic i tak mala ilosc KM jak wloze digifanta, to chyba lepiej bedzie jak zeswapuje calego PF/PB... na ABF mnie nie stac, a do k-jeta sie skutecznie zrazilem po moim KR :P


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » wt gru 11, 2007 17:56

grzaneczka997 pisze:olozwirski no to ja juz sam nie wiem co robic... ten GX jest naprawde w swietnym stanie i chcialbym go wykorzystac, ale jak mam tracic i tak mala ilosc KM jak wloze digifanta, to chyba lepiej bedzie jak zeswapuje calego PF/PB... na ABF mnie nie stac, a do k-jeta sie skutecznie zrazilem po moim KR :P
Kiedys robilem taka przekladke glowicy od gx na dol rp, tylko razem z calym wtryskiem i oczywiscie wiazka elektryczna.Roznica podczas jazdy byla odczowlana.Na hamowni wyszlo 96 km i 150 nm.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 11, 2007 18:50

Kiedys robilem taka przekladke glowicy od gx na dol rp, tylko razem z calym wtryskiem i oczywiscie wiazka elektryczna.Roznica podczas jazdy byla odczowlana.Na hamowni wyszlo 96 km i 150 nm.
To dziwne bo dół jest praktycznie ten sam. Aparat z czego miałeś??



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » wt gru 11, 2007 19:29

toffic pisze:
Kiedys robilem taka przekladke glowicy od gx na dol rp, tylko razem z calym wtryskiem i oczywiscie wiazka elektryczna.Roznica podczas jazdy byla odczowlana.Na hamowni wyszlo 96 km i 150 nm.
To dziwne bo dół jest praktycznie ten sam. Aparat z czego miałeś??
Zgadza sie rp ma ten sam dol co gx .Aparat zalozylem z gx.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr gru 12, 2007 01:32

ja bym proponował zdobyć dół od GU (takie 90 ps ale na gaźniku)-sam się kiedyś zdziwiłem jak się okazało(czytając ETKĘ), że GU ma te same tłoki co PF i PB


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn gru 17, 2007 10:05

No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 17, 2007 11:33

Marszall pisze:No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
Lepiej GU/PF/PB, Kompresja większa ale po co?? Żeby stuk mieć??



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn gru 17, 2007 13:43

toffic pisze:
Marszall pisze:No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
Lepiej GU/PF/PB, Kompresja większa ale po co?? Żeby stuk mieć??
Stukow nie bedzie.W scirocco mam silnik JH stopien sprezania 8.5 zalozylem tloki od gti i splanowalem glowice 1mm i stukow zadnych nie ma.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości