jaki silnik na SWAP vr6 czy 1.8t

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

jaki silnik na SWAP vr6 czy 1.8t

Post autor: dm414 » wt gru 11, 2007 15:52

witam tak myśle jaki swap zrobić do mk2.. vr6 czy 1.8T aha chodzi mi oto tez ze w przyszłości chiałbym wyciągnąć ok 250-270KM z którego to zrobie taniej??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: jaki silnik na SWAP vr6 czy 1.8t

Post autor: olozwirski » wt gru 11, 2007 18:12

dm414 pisze:witam tak myśle jaki swap zrobić do mk2.. vr6 czy 1.8T aha chodzi mi oto tez ze w przyszłości chiałbym wyciągnąć ok 250-270KM z którego to zrobie taniej??
Taniej bedzie z 1.8T, szlak jest znany i przetarty.
W VR zeby miec taka moc trzeba zakladac turbo lub kompresor a to nie bedzie tanie. Mozna tez psiknac rozweselajacym.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt gru 11, 2007 18:28

olozwirski pisze:Taniej bedzie z 1.8T, szlak jest znany i przetarty.
W VR zeby miec taka moc trzeba zakladac turbo lub kompresor a to nie bedzie tanie. Mozna tez psiknac rozweselajacym
dokladnie!! pozatym vr to ciezki silnik i auto gorzej sie bedzie prowadzilo (szczególnie na zakretach)


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pt gru 14, 2007 00:10

kaczor4011 pisze:vr to ciezki silnik i auto gorzej sie bedzie prowadzilo (szczególnie na zakretach)
w pełni popieram. Vr-ka mimo całego swego uroku nie nadaje się do montażu w mk2 albo mk1 (chyba, że docelowo takie samochody mają służyć tylko do weekendowego lansowania się na mieście - wtedy jak najbardziej :D ). a taki 1.8T jest mały i lekki i łatwiej go upchnąć pod maską mk2 na przykład. no, ale trudniejsza jest sprawa, jeśli chodzi o podłączenie wszystkiego tak jak być powinno - czasem mechanika to pikuś w porównaniu do kabelków...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 14, 2007 08:58

m3tal pisze:
kaczor4011 pisze:vr to ciezki silnik i auto gorzej sie bedzie prowadzilo (szczególnie na zakretach)
w pełni popieram. Vr-ka mimo całego swego uroku nie nadaje się do montażu w mk2 albo mk1 (chyba, że docelowo takie samochody mają służyć tylko do weekendowego lansowania się na mieście - wtedy jak najbardziej :D ). a taki 1.8T jest mały i lekki i łatwiej go upchnąć pod maską mk2 na przykład. no, ale trudniejsza jest sprawa, jeśli chodzi o podłączenie wszystkiego tak jak być powinno - czasem mechanika to pikuś w porównaniu do kabelków...
chopie ale pierdoły gadasz, nie wiesz, nie masz pojęcia a gadasz
tworzysz dziwny mit jako by MKII/MKI z VR wogóle nie dalo sie jechac, a kazdy zakret to wielkie wyzwanie do przejechania

dementuje te pogłoski juz po raz kolejny i stanowczo zaprzeczam jakoby MKII z silnikiem VR6 nie potrafiło jeździc po zakrętach, osobicie jeżdzę na codznień po miescie i w trasie MKII VR6 od roku, zrobiłem 25 tys km i zadnych problemów z prowadzeniem auta nie miałem ani w zakrętach ani na prostej,

a jako podsumowanie kilka fotek z rajdu Barbórki, w którym zdobyłem 2-gie miejsce w klasie i 7-dme w generalnej klasyfikacji na 30 aut,. A podobno tym sie nie da skręcac.

Także m3tal i kaczor4011 i reszta DZIECI NEOSTRADY prosba od posiadaczy MKII VR6 do - skonczcie pieprzyć

foto by k3fir.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » pt gru 14, 2007 09:31

Borys pisze:
Także m3tal i kaczor4011 i reszta DZIECI NEOSTRADY prosba od posiadaczy MKII VR6 do - skonczcie pieprzyć
popieram w całej rozciągłości :grin: :grin: :grin:

szpeczjalisztom od VR6 którzy nigdy go nie dotykali oprócz macania za zlotach także dziękujemy :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt gru 14, 2007 09:54

Borys pisze:w którym zdobyłem 2-gie miejsce w klasie i 7-dme w generalnej
gratki borys:) przypomnialy sie mi dawne czasy.....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 14, 2007 10:45

evolution pisze:
Borys pisze:w którym zdobyłem 2-gie miejsce w klasie i 7-dme w generalnej
gratki borys:) przypomnialy sie mi dawne czasy.....
u mnie to amatorszczyzna pełną gębą, ale było fajnie, bez znaczniea które miejsce by sie zajeło.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt gru 14, 2007 13:36

Borys pisze:tworzysz dziwny mit jako by MKII/MKI z VR wogóle nie dalo sie jechac
taki mit przeczytalem na tym forum!! mialem okazje przejechac sie mk2 ale z silnikiem v6 od mk4 i jest bardziej podsterowne od zwyklego mk2! moze to tylko moje odczucie ale jezdzi sie zupelnie inaczej


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt gru 14, 2007 17:54

Borys pisze:
evolution pisze:
Borys pisze:w którym zdobyłem 2-gie miejsce w klasie i 7-dme w generalnej
gratki borys:) przypomnialy sie mi dawne czasy.....
u mnie to amatorszczyzna pełną gębą, ale było fajnie, bez znaczniea które miejsce by sie zajeło.
ja tez amartoszczyzna.. jezdzilem dla zabawy... dla funu bylo podtrzymanie turbo( ludzie biegna na sam odglos:) czesto sie nie dojezdzalo od zbyt efektwnej jazdy:) ale ubaw byl


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » pt gru 14, 2007 21:59

Borys, szymonrs, evolution, no dobrze prosze starszyzny więc odpowiedzcie i uzasadnijcie bo kolega konkretnej odpowiedzi nie dostał a dwa mnie też to interesuje :bigok:


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pt gru 14, 2007 22:25

Borys pisze:prosba od posiadaczy MKII VR6 do - skonczcie pieprzyć
POTWIERDZAM W CAŁEJ ROZCIĄGŁOWSCI TEJ WYPOWIEDZI :chytry:


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 14, 2007 23:22

evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze: gratki borys:) przypomnialy sie mi dawne czasy.....
u mnie to amatorszczyzna pełną gębą, ale było fajnie, bez znaczniea które miejsce by sie zajeło.
ja tez amartoszczyzna.. jezdzilem dla zabawy... dla funu bylo podtrzymanie turbo( ludzie biegna na sam odglos:) czesto sie nie dojezdzalo od zbyt efektwnej jazdy:) ale ubaw byl
i chyba o to w tym wszystkim chodzi, :pub:
wrazenia nie zapomniane, przynajmniej jest co opowiadac


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » sob gru 15, 2007 11:38

a mam pytanie czy jak uturbie vr6 to stracę na tym dźwięku silnika?? bo vr6 brzmi cudnie.. i cały czas myśle o vr6


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości