1,9D-co zrobic zeby mial wiecej energi?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

1,9D-co zrobic zeby mial wiecej energi?

Post autor: FalkY » wt lip 19, 2005 22:43

co moznabybylo zrobic z silnikiem1.9D zeby byl zrywniejszy i wogole lepiej przyspieszajacy...? instalacja turbiny, intercoolera..?cos jeszcze? a drugie pytanie to czy opłaca się montowac jakis wydech sportowy czy tylko jakąś koncówke zalozyc ktorej nie bedzie przeszkadzac to ze bedzie okopcona?


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: 1,9D-co zrobic zeby mial wiecej energi?

Post autor: Corvax » wt lip 19, 2005 23:59

FalkY pisze:co moznabybylo zrobic z silnikiem1.9D zeby byl zrywniejszy i wogole lepiej przyspieszajacy...? instalacja turbiny, intercoolera..?cos jeszcze?
Mozna, choć chyba jednak prosciej i pewnie nawet taniej bedzie zrobić swap z td, a jak za malo to z tdi


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr lip 20, 2005 07:09

to teraz wytlumacz o co chodzi z tym swapem?:> [wstyd sie przyznac ale jestem zielony i dopiero zaczynam przygode z VW]


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr lip 20, 2005 09:47

FalkY pisze:to teraz wytlumacz o co chodzi z tym swapem?:> [wstyd sie przyznac ale jestem zielony i dopiero zaczynam przygode z VW]
Swap znaczy zmienić silnik. Najtaniej będzie zamotować ten z TD bo nie ma przeróbek elektrycznych/elektronicznych w przeciwieństwie do TDI.



Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr lip 20, 2005 09:59

no tak...w ten sposob najlatwiej... tylko jest maly problem: fundusze:(


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lip 20, 2005 17:29

FalkY pisze:no tak...w ten sposob najlatwiej... tylko jest maly problem: fundusze:(
Własnie pisałem że najłatwiej i pewnie duzo taniej niz grzebac w zwykłym klekocie - koszt uturbienia szybciutko by przekroczył cene silnika TD, to niestety nie działa na zasadzie klocków lego - dodajemy turbine i IC i juz mamy TD.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr lip 20, 2005 19:37

heh tez racja...a bawienie sie w jakies stozkowe filtry powietrza itd? co o tym sadzisz??


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 21, 2005 00:55

Raczej bawełnianą wkladkę w standardowy pojemnik filtra - mocy pewnie nie przybedzie, ale wzrost satysfakcji kierownika jest wprost proporcjonalny do ceny sportowej wkładki :P. Jeśli masz katalizator to zacznij od niego - jesli jest zapchany to odczujesz poprawe, ale na cuda nie masz co liczyc.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » czw lip 21, 2005 09:09

dzieki!:) tak tylko pytam... z tego co wiem to moj katalizator jest ok;) i tak poprostu chcialem sie dowiedziec czy jakies male "kosmetyczne przerobki" go przyspiesza... dzieki jeszcze raz i sory za klopot

pozdrawiam!


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 21, 2005 16:15

A tak na marginesie wlej se z raz na jakis czas BP Ultimate diesel. diesle sa czułe na jakośc ropy - na dobrej ropie jeździe się o wiele lepiej niz na kiepskiej.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości