Witam
pisze do was z pytaniem odnosnie ukladu przelotowego...
pierwsze pytanie czyu mozecie napisac jakie sa jego plusy a jakie minusy
i czy to normalne ze ze przy redukcji z 4 biegu na 3 bieg moze pojsc ogien z koncowego tlumika???
Bo umie sie wlasnie tak wstalo
z gory dziekowka
spab
[mk2] 1.8rp Cala prawda o tlumiku przelotowym,
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kamilbrabus
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
- Lokalizacja: Pasłęk
z tego co mi wiadomo i ja zaówazylem w sowim golfie to przy przelotowym ukladzie auto ma wiekszego kopa jest bardziej zywy... kolejnym + jest to ze otrzymyjesz fajny odgłos (mi sie podoba ) cos podobnego do WRC no i wystrzaly z tlumika silnik nie zdazy spalic wszystkiego po redukcji i troszke wyplów paliwa ktore zapala sie w rurze i dlatego ci strzela plomieniem u mnie nie ma efektu ognia ale sobie czasem strzeli no a minusy..... hmm.... badania techniczne nie przejda chyba ze sobie to jakos zalatwisz, przy dlugiej jezdzi mnie czasem denerwuje ten glosny tlumik... no i policja sie pare razy juz zainteresowala ale ja glupa udawalem a ze auto mam na -80 to puszczali mnie dalej ja zdecydowanie jestem ZA PRZELOTEM
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości