Skrzynia z MK1 GTI do MK2GTI 8v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Skrzynia z MK1 GTI do MK2GTI 8v

Post autor: Golf GTi » wt paź 23, 2007 12:41

Mam takie pytanko poniewaz mam w tej chwili skrzynie z TD zalozona w PF i nie za dobrze to dziala ,mianowice strasznie padly osiagi bo skrzynia jest poprostu za dluga. Wiec musze ja wymienic na orginal ,wiec mysle o takiej z mk1 ponoc jest krotsza a przespieszenie jest na niej duzooo lepsze. Kto co moze powiedziec na ten temat. Jak ostatnio rozmiawialem z EVO to radzil jak najszybciej wlozyc orginal ,ale mysle o tej z mk1.



Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » wt paź 23, 2007 13:04

Oj coś mi się wydaje,że moze nie pasować.
Mk1 gti to były chyba o pojemności 1.6 to co ja pamiętam.
A skrzynia od TD napowno nie pasuje bo diesel ma inne przełożenia.
Mój znajomy założył do TD skrzynie od benzyny i to była poraszka!
Mój kolega zmieniał skrzynie w swoim mk2 z 4 na 5 i też sporo trzeba było przerobić.
Sprzegło zmienić półosie ( w skrzyni 4 tarcza była mniejsza)


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt paź 23, 2007 22:22

Ja tylko mocowanie tylnej lapy przerobilem , tyle problema. A przeciez RF a PF to ten sam blok wiec i skrzynie musza podejsc , tak mi sie bynajmiej wydaje.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr paź 24, 2007 01:09

Fizycznie skrzynia do bloku pasuje bez problemu. Musisz zwrocic uwage na sprzeglo, (210mm?) przeguby, polosie, sterowanie zmiana biegow (ale chyba jedna i druga jest na wodziki). Ogolnie bez wiekszych problemow.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr paź 24, 2007 07:32

z tego co pamietam z mojej MK1 GTI 1.8 112KM to skrzynia bez problemow podejdze do MK2...na bank jest krotsza niz w TD ii nie powiem zapier....sie na niej choc dla nie ktorych moze byc za krotka...



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr paź 24, 2007 18:42

Ma byc krotka!!! , sprzeglo mam u siebie 224mm na 24 wrezy o ile dobrze pamietam ,czyli orginal GTI z MK2, OLO a jak z mocowaniem ??? tylu i rozrusznikiem.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr paź 24, 2007 19:41

masz 210 mm.....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr paź 24, 2007 23:11

evolution pisze:masz 210 mm.....
tez mi tak świta jak dobrze pamietam ze jest 210mm...



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » czw paź 25, 2007 23:34

nie ma zadnego problemu z MK I do MK II i odwrotnie jedyne co trzeba pamietac to patrzyc na sterowanie ale wiekszosc jezt na wodziki ja mam skrzynie z MK I 1,5 do silnika 1,6 ze sprzeglem 210mm i kolem od 1.8

...aha jedynie nie beda pasowac skrzynie z silnikow 1,1 i 1,3 od 1.5 do 2.0 wszystko wejdzie
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 23:35 przez Walus, łącznie zmieniany 1 raz.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz lis 18, 2007 12:53

Golf GTi pisze:Ja tylko mocowanie tylnej lapy przerobilem , tyle problema. A przeciez RF a PF to ten sam blok wiec i skrzynie musza podejsc , tak mi sie bynajmiej wydaje.
Tutaj kolega napisał konkrety i KONIEC. Jak chcesz rzeźbić ..pasuje! Musisz dorobić łapę do skrzyni żeby przykręcić ją do poduszki. Tą z lewej strony (pod nogami kierowcy) JAK CHCESZ PRZEKłADAć I TYLKO PRZYKRECAć TO NIE PASUJE !!
Kształt dzwona skrzynie nie ma tu nic do tematu bo na swój silnik założysz nawet skrzynke z 1.8T...( na sztuke, pomijam szczegóły ale chodzi o fuckt że przykręcisz do silnika). :jezor:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 18, 2007 15:44

dobra. lape mozna dorobic.. tylko dlaczego nikt nie powi ze przy katowaniu sprzeta taka dorabiana lapa sie po prostu odkreca i silnik opada.. jak dla mnie skrzynia z mk1 do mk2 nie powinna byc wsadzana jako alosc. a co najwyzej bebechy do obudowy mk2


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » ndz lis 18, 2007 16:02

evolution pisze:dobra. lape mozna dorobic.. tylko dlaczego nikt nie powi ze przy katowaniu sprzeta taka dorabiana lapa sie po prostu odkreca i silnik opada.. jak dla mnie skrzynia z mk1 do mk2 nie powinna byc wsadzana jako alosc. a co najwyzej bebechy do obudowy mk2
Gdyby ktos mial ochotę skrócic sobie przełożenie, mam nowy wałek atak. z kołem 4,46 do skrzynki 020, odstąpię, bo mi niepotrzebny na dzis dzień.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » ndz lis 18, 2007 19:50

evolution pisze:dobra. lape mozna dorobic.. tylko dlaczego nikt nie powi ze przy katowaniu sprzeta taka dorabiana lapa sie po prostu odkreca i silnik opada.. jak dla mnie skrzynia z mk1 do mk2 nie powinna byc wsadzana jako alosc. a co najwyzej bebechy do obudowy mk2
A czemu ma się odkręcić ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 18, 2007 22:21

ADi997 pisze:
evolution pisze:dobra. lape mozna dorobic.. tylko dlaczego nikt nie powi ze przy katowaniu sprzeta taka dorabiana lapa sie po prostu odkreca i silnik opada.. jak dla mnie skrzynia z mk1 do mk2 nie powinna byc wsadzana jako alosc. a co najwyzej bebechy do obudowy mk2
A czemu ma się odkręcić ??
bo musisz zrobic flansze miedzy lape i skrzynie.. niestety z cienkiej blachy. sily panujace w tym miejscu podczas katowania to kilkaset kilogramow. do tego wibracje itd.. w kazdym tak rzezbionym aucie wlasciciele czesto wjezdzaja na dokrecenie... sam osobiscie nie stosuje takiej rzezby po tym co widzialem


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości