mk3 1.9TDI 90KM na 130KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no dobra nie bądz taki zagadkowy i powiedz ile masz
"poka, poka co masz pod maska"
przeciez wiemy ze nie Ty to wstawiałes wszystko (wentylatorki) wiec mozesz chyba powiedziec ile wyszlo...
"poka, poka co masz pod maska"
przeciez wiemy ze nie Ty to wstawiałes wszystko (wentylatorki) wiec mozesz chyba powiedziec ile wyszlo...
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
Na seryjnym ma 96 KM.
Ten "powerbox" wywalę (to jest analogowy - podobno niewiele mozna w tym pozmieniac a i tak zgubi za jakiś czas wszystkie ustawione wartosci - tak powiedzieli), chlopaki z Kosakowa jak najbardziej mogą mi zmodyfikować soft w module (okolo 118-120 KM powinien wtedy miec ), no to teraz trzeba zebrac fundusze.
O stożku to samo powiedzieli - "WYWAL GO !!, bo w TDI i tak to Ci nic nie daje a nawet może jest gorzej, poza tym szkoda turbiny"
Ten "powerbox" wywalę (to jest analogowy - podobno niewiele mozna w tym pozmieniac a i tak zgubi za jakiś czas wszystkie ustawione wartosci - tak powiedzieli), chlopaki z Kosakowa jak najbardziej mogą mi zmodyfikować soft w module (okolo 118-120 KM powinien wtedy miec ), no to teraz trzeba zebrac fundusze.
O stożku to samo powiedzieli - "WYWAL GO !!, bo w TDI i tak to Ci nic nie daje a nawet może jest gorzej, poza tym szkoda turbiny"
Jak jest w serii 96ps to jest w normie - VW z reguły daje gift od fabryki, co do powerboxa to jest nieporozumienie - powerbox generalnie tylko pogarsza osiagi auta. ze wzgledu na sposób działania - zwiększa dawkę paliwa, oszukując ECU, efektem tego są notoryczne notlaufy, czyli skutek odwrotny do zamierzonego.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
W tryb awaryjny na szczescie nie wchodzi. Coś tam dał w osiągach, ale szczerze mówiąc spodziewałem się trochę wiecej. Podczas jazdy, jak mam wcisiety pedał w podłogę i przełącze na "powerbox" to czuć że zaczyna lepiej iść, ale to jeszcze nie to co bym chciał.
ps. może ktoś chce kupić "powerbox" odemnie ??
ps. może ktoś chce kupić "powerbox" odemnie ??
Bo niewiele to moze dac - powerbox nie jest w stanie bezpośrednio wysterowac turbiny, tak jak to mozna zrobić softem - zysk rzedu 10ps to max. a i cuda wychodza na hamowni - charakterystyka mocy i momentu na boxie wygląda tak, że wiekszość jest skłonna go wyjąc.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Zawsze te 8 KM więcej
Charakterystyka akurat wyglądała normalnie, jak na serii, tyle że kapinkę "wyżej".
Hamowałem go jeszcze przy włączonym "powerboxie" z (nie wiem jak to określić) natryskiem na intercooler ???? (tak to chyba można nazwać, bo coś takiego jeszcze poprzedni właściciel wymyślił) - prawie żadnej zmiany, i tu się dziwie bo jednak powinno chyba coś dać bardziej schłodzone powietrze (gęstość)
Charakterystyka akurat wyglądała normalnie, jak na serii, tyle że kapinkę "wyżej".
Hamowałem go jeszcze przy włączonym "powerboxie" z (nie wiem jak to określić) natryskiem na intercooler ???? (tak to chyba można nazwać, bo coś takiego jeszcze poprzedni właściciel wymyślił) - prawie żadnej zmiany, i tu się dziwie bo jednak powinno chyba coś dać bardziej schłodzone powietrze (gęstość)
Ale te pare koni wiecej niestety nie jest za darmo - box wpływa tylko na wielkośc dawki paliwa, pozostałe parametry pozostają bez zmian - teoretycznie zmienia się ciśnienie doładwania, spowodowane wieksza dawką paliwa, która daje wiekszą predkość gazów wylotowych, jednak ECU monitoruje to ciśnienie i wprowadza na bierząco korektę, otwierając zawór upustowy spreżarki, lub wysterowujac kierownice powietrzne - problem jednak stanowi bezwładność z jaką pracuje zawór i kierownice - efektem natomiast jest notlauf wynikajacy z chwilowego przepompowania sprężarki.
W przypadku zmiany softu nie ma tych problemów - bo jesteśmy w stanie wpłynąć na wiekszość parametrów - w tym na ciśnienie doładowania.
Natrysk na IC - woda czy alkohol???
Widzę że poprzedni właściciel mocno się nudził i nawymyślał sporo 'patentów' idea jak najbardziej słuszna ale chyba jednak nie w tym aucie .
Ja na Twoim miejscu doprowadził bym auto do serii i rozpoczął modyfikacje od nowa, tyle że z głową. Z drugiej strony wygląda na to że auto raczej jest zadbane i może stanowić niezłą baze do tuningu, czego Ci zycze
W przypadku zmiany softu nie ma tych problemów - bo jesteśmy w stanie wpłynąć na wiekszość parametrów - w tym na ciśnienie doładowania.
Natrysk na IC - woda czy alkohol???
Widzę że poprzedni właściciel mocno się nudził i nawymyślał sporo 'patentów' idea jak najbardziej słuszna ale chyba jednak nie w tym aucie .
Ja na Twoim miejscu doprowadził bym auto do serii i rozpoczął modyfikacje od nowa, tyle że z głową. Z drugiej strony wygląda na to że auto raczej jest zadbane i może stanowić niezłą baze do tuningu, czego Ci zycze
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Natrysk na IC (o ile jest prawidłowo zrobiony) pomaga gdy temp powietrza w układzie jest wysoka, czyli już po butowaniu... Na hamowni gdzie auto robi "rundkę" obrotomierzem tylko na jednym biegu i na dodatek dostaje nawiew, natrysk nic Ci nie da na wykresie.VW_Marcin pisze:Zawsze te 8 KM więcej
Charakterystyka akurat wyglądała normalnie, jak na serii, tyle że kapinkę "wyżej".
Hamowałem go jeszcze przy włączonym "powerboxie" z (nie wiem jak to określić) natryskiem na intercooler ???? (tak to chyba można nazwać, bo coś takiego jeszcze poprzedni właściciel wymyślił) - prawie żadnej zmiany, i tu się dziwie bo jednak powinno chyba coś dać bardziej schłodzone powietrze (gęstość)
Jeżeli w serii wyszło 96 koni i wykres nie jest pofalowany to wskazuje, że masz dość zdrowy egzemplarz. Wywal mu tego boxa, bo to jest słabe rozwiązanie. Jeżeli chcesz więcej mocy to zrób przynajmniej porządny soft i nie gotowca a najlepiej robiony pod Ciebie i pod Twoje auto. Wtedy wyciągniesz optymalnie moment, a auto nie będzie dymiło. Jeżeli jesteś zainteresowany to mogę dać Ci adres gdzie to zrobić w 3mieście...
[url=http://www.dieselteam.pl/][img]http://www.dieselteam.pl/logo/logo_forum_inv.jpg[/img][/url]
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Firm w kraju jest kilka gdzie mozna to dobrze zrobić. Kwestia tylko czy opłaca się później jechać za każdym razem przez pół kraju, jeżeli chce się coś zmienić w sofcie...
[url=http://www.dieselteam.pl/][img]http://www.dieselteam.pl/logo/logo_forum_inv.jpg[/img][/url]
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości